وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بیرهوف از روند احداث کمپ، راضی است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، الیور بیرهوف معتقد است بعد از آنکه برنامه های آماده سازی کمپ اختصاصی آلمان در برزیل به اتمام برسد، آنها به بهترین کمپ تمرینی در بین تیم های حاضر در برزیل نقل مکان خواهد کرد.

به گزارش وبسایت ITV، آلمان توانسته محل اقامت مخصوص به خود را در باهیا (یکی از 26 ایالت کشور برزیل) بسازد، ولی کار بر روی مجموعه که شامل هتل تیم، امکانات رسانه ای و زمین تمرین است، کمی از برنامه عقب افتاده است.

تیم ملی آلمان بر اساس برنامه، 8 ژوئن وارد کمپ خواهد شد و کارگران اطمینان داده اند با بالاتر بردن سرعت کار، آن را آماده کنند. بیرهوف، مدیر فنی مانشافت، هم معتقد است آنها به موقع کار را تمام خواهند کرد: "احتمالا آخرین کارگر زمانی که ما از در جلویی کمپ، وارد آن می شویم، از در پشتی آن خارج خواهد شد. متقاعد شده ام که کار به موقع به اتمام خواهد رسید."

چهارده منزل جداگانه برای اسکان آلمانی ها در حال احداث است که رستوران، اتاق کنفرانس، اتاق های ملاقات و سالن های فیزیوتراپی، شامل آنهاست که همه درون مجموعه قرار گرفته اند. بیرهوف اضافه کرد: "فکر می کنم در بین تمامی تیم های حاضر، بهترین کمپ تمرینی و اقامتی را خواهیم داشت."

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد