وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

یواخیم لو تا 2016 مربی آلمان می ماند

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، ولفگانگ نیرباخ رئیس فدراسیون فوتبال آلمان اعلام کرد یواخیم لو سرمربی تیم ملی این کشور، بدون توجه به نتایج آلمان در رقابت های جام جهانی برزیل ، تا سال 2016 هدایت این تیم را بر عهده خواهد داشت.


وی در گفتگو با نشریه ورزشی بیلد که روز چهارشنبه منتشر خواهد شد ،‌ تصریح کرد :«ما قرارداد مسئولان ورزشی تیم را با این هدف روشن تمدید کردیم که آنها تا سال 2016 به فعالیت خود ادامه دهند. چرا باید این موضوع تغییر کند؟»
به گزارش خبرگزاری فرانسه از برلین، نیرباخ معتقد است لو یک مربی طراز اول است. وی خاطر نشان کرد حتی پس از شکست تیم ملی آلمان در مرحله نیمه نهایی رقابت های یورو 2012 مقابل ایتالیا نیز در این موضوع تردید نکرده است.
یواخیم لو پس از رقابت های جام جهانی 2006 هدایت تیم ملی آْلمان را بر عهده گرفت. این مربی 54 ساله هدایت تیم ملی آلمان را در دیدار پایانی یورو 2008 ، نیمه نهایی جام جهانی 2010 و یورو 2012 بر عهده داشت.

نظرات 2 + ارسال نظر
mj1989 سه‌شنبه 23 اردیبهشت 1393 ساعت 22:17

ای بابا...نیرسباخ باید صبر کن ببینیم توی برزیل اگه نتیجه گرفت بعدش تمدید کنید و حرف از موندنش بزنید.نتیجه که میگم منظورم قهرمانیه..

افن برگ چهارشنبه 24 اردیبهشت 1393 ساعت 00:41

آقای یواخیم لو تو محکومی که قهرمان بشی...چاره ای نداری جز این...فرصت بهت زیاد دادیم..انصافا بد کار نکردی ولی قهرمانی تو این دوره فقط شایسته ی آلمانه..بقیه تیمها ناقصند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد