وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

الیور کان: بایرن مونیخ براى پذیرش کامل فلسفه گواردیولا مى بایست تصمیم اساسى بگیرد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، الیور کان نسبت به مناسب بودن فلسفه فوتبال پپ گواردیولا برای باشگاه بایرن مونیخ همچنان نامطمئن است.

الیور کان سنگربان سابق بایرن مونیخ معتقد است که این باشگاه در خصوص پذیرش کامل سیستم گواردیولا، می بایست یک تصمیم اساسی بگیرد. گواردیولا تاکید دارد که فلسفه تملک توپ را ادامه خواهد داد، در حالی که این پرسش مطرح می شود که او بازیکنان مورد نیاز در خصوص اجرای چنین سیستمی را در مونیخ در اختیار ندارد.

الیور کان در این خصوص در مصاحبه ای که در Kicker منتشر شد گفت: "پرسش اساسی این است که، چه مقدار از فلسفه مورد نظر گواردیولا در بایرن مونیخ قابل اجرا است و اینکه باشگاه تا چه حد آماده است و اجازه اجرای چنین سیستمی را می دهد، در این خصوص می بایست همه چیز روشن شود."

کان در ادامه در خصوص کادر بایرن مونیخ افزود: "کادر بایرن مونیخ شامل بازیکنان با کیفیت زیادی است و برای بوجود نیامدن مشکل خاصی در خصوص نیمکت نشینی برخی از آنها، باید به بازیکنان چنین احساسی القا شود که آنها در مونیخ هنگامی از شانسی برای بازی برخوردار هستند که خود را در راستای اهداف بالای بالای باشگاه قرار داده و با آن تطبیق دهند."

وی در ادامه گفت: "شاید مشکل گواردیولا یک مشکل فرهنگی باشد، شاید بازیکنان اسپانیایی دارای احساس و روحیاتی باشند که بیشتر با سیستم گواردیولا قابلیت تطابق داشته باشند و بازیکنان آلمانی دارای چنین روحیاتی نباشند و گورادیولا این موضوع را چندان جدی نگرفته است."

نظرات 11 + ارسال نظر
فریبرز چهارشنبه 17 اردیبهشت 1393 ساعت 15:30

ونگر گفته بعد از آرسنال میخواد تو آلمان سرمربیگری کنه و مطمئنم اگه گواردیولا به نتیجه نرسه به تیم دیگه ای میره و ونگر به بایرن میاد. اگه یادتون باشه رومنیگه سالهای پیش هم میخواست ونگر رو بیاره به بایرن. به نظر من ونگر سرمربی خیلی خوبیه و با تیم فعلی میتونه به موفقیتهای زیاد برسه و یا شاید هم اتفاقات دیگری نظیر این که کلوپ سرمربی بایرن بشه و ونگر سرمربی دورتموند و یا پپ تو بایرن بمونه و ونگر سرمربی دورتموند بشه و کلوپ به باشگاه دیگه ای بره. ولی خودم این احتمال رو میدم که ونگر رو تو بایرن ببینیم

فریبرز چهارشنبه 17 اردیبهشت 1393 ساعت 15:42

الآن رفتم ثانیه به ثانیه با رئال تو صفحه دومش دیدم تیتر زده بود تو رده بندی بهترین تیمهای باشگاهی جهان رئال دوم شد رفتم نظرات رو خوندم هواداراشون دارن دق میکنن به خدا برید بخونید یه کم بخندید. رئالیها سرتون رو بالا کنید جدول رو نگاه کنید. فکر کردن مارو ببرن میان صدر. پارسال هرچی جام بود درو کردیم انقدر خوشحالی نکردیم که اونا فقط مارو بردن فکر کردن همه چی تمومه. صبر کنید هنوز حالگیریشون تو لیگ و لیگ قهرمانان مونده. امسال رئال حالش بدجوری گرفته میشه صبر کنید

فیلیپ لام چهارشنبه 17 اردیبهشت 1393 ساعت 16:07

خدایا رحم کن

بایرن همیشه قهرمان چهارشنبه 17 اردیبهشت 1393 ساعت 16:55

سلام یه سوال داشتم چند روز پیش از این سایت میشد وارد سایت رعال رفت ادرسشو میخواستم تو تبلیغات بود الان نیست میخوام یه حال گیری کنم زیاد اینجا پرسه میزدند میشه ادرسشو تو نظرات بزارید ممنون میشم

http://realmadridiha.vcp.ir

aliver kahn چهارشنبه 17 اردیبهشت 1393 ساعت 17:09

واقعا اسطوره همیشه حرفای خوبی زده ما باید با پپ صحبت کنیم ما اگه بخایم سبکی درست کنیم که تا چندین سال تیما نتونن شکستمون بدن بایدبه گواردیولا زمان داد اون از یه محیط و فرهنگ دیگه اومده به یک محیط و فرهنگ تازه تر که اولین باره تجربه میکنه.معتقدم با این که فلسفه ی بارسلونا با ما زمین تا آسمون فرق می کرده معتقدم پپ تو تجره ی اول کار با یه فلسفه ی جدید بد هم کار نکرده.ما حتمن باید برای جاودانه شدن به پپ زمان بدیم.
مطمئن باشید پپ هم می تونه بیاد مثل مربیای دیگه مثل اون مورینیو یا آنجلوتی احمق صرفا اولیوتشا بذاره فقط روی برد یه بازی به هر قیمتی و مثلا رفتن به فینال و فقط قهرمانی و برد تو همون فصل فکر کنه این کار فقط یه کار موقتیه و تیم فاقد سبک خاص میشه و فصل بعد راحت تر تیما میتونند ازشون ببرن. ولی پپ آینده نگره میخاد یه سبکی جدیدیا بیاره که برای چند سال فکر و ذکر تیمها باشه که چه جوری روبه روی بایرن بایستند و تیم ما را هم دارای یک سبک نه تیکی تاکا بلکه یه سبک کامل تر بکنه.من میدنم رومنیکه هم به این موضوع اشراف داره و به خاطر همین احتمال زیاد با پپ هم عقیدس.

پس خواهشا دوشتان کلیشه ای نظر ندین فکر کنید و ببنید چقد خوبه ما هم یه سبک نو مثل بارسای چند سال پیش البته کامل تر وجامع تر داشته باشیم که برای هر فصل بیمه باشیم ونگران شکست وافت نباشم.

درضمن داش فریبرز تو کلا فک کنم خیلی کلیپ فوتبالی می بینی خیلی رویا پردازانه فکر میکنی ما مربیمون خیلی هم خوبه احتیاجی هم به ونگر نداریم.ونگر فقط به درد آرسنال می خوره نه به درد تیمی مثل ما که هر فصل جام میخاییم.
بعدشم یکم رو خبری که میخونی دقت کن وبیخودی جو زده نشو ونگر اولا تازه قرارداد بسته با آرسنال فک کنم مدتشم دو سه سالی باشه و بعدشم گفته چند سال دیگه میرم بوندس لیگا نه حالا.تازه آرسنال داره رو قلتک میوفته اونوقت آرسنالا ول کنه بیاد بوندس لیگا در واقع بارا وسط را ول کنه. مطمئن باش اگه هم بیاد چند سال دیگه میاد چون چیزی هم تو فوتبال قابل پیشبینی نیست ممکنم هست باید بایرن.ولی فعلا میدونم که همچین اتفاقی تا حداقل 3 یا 4 ساله دیگه رخ نمیده.

داش فریبرز بچه نباش و اینقدر زود مثل بچه ها ذوق زده نشو.

babak-19 چهارشنبه 17 اردیبهشت 1393 ساعت 18:16

دوستان تیاگو میتونه با اشتوتگارت بازی کنه؟؟ خدای از همه ی بازیکنای بایرن بهتره
بازیکنان غیر قابل جانشین نویر الابا لام تیاگو البته به گوتزه هم ایمان دارم
در اینده تیاگو شماره 7 بایرن و گوتزه10

جاوید چهارشنبه 17 اردیبهشت 1393 ساعت 18:28 http://footballi-pictures.mihanblog.com

ای کاش یکم به حرفای اسطوره های بایرن گوش بده آقای نابغه

بایرن همیشه قهرمان چهارشنبه 17 اردیبهشت 1393 ساعت 19:47

خیلی ممنون متشکرم از مدیریت سایت تیمه همیشه قهرمان بایرن مونیخ بابت جوابه سوالم با تشکر بایرن همیشه قهرمان

saeed پنج‌شنبه 18 اردیبهشت 1393 ساعت 00:08

با بارسلون نصف مسی بود نصف داوری تو شرایط خوبم اینیستا گف همه دستمونو خوندن مربی ک ی سیستم بلده مربی نیس ن اینکه عکسش ثابتشه کل 180 دقیقرو یشکل بازی کرد ن گواردیولا ن دل بوسکه هیچکدومشون مربی نیستن بازیکنای بارسا زیادی خوب بودن ی دوره . مربی یعنی هیتسفلد کلوپ لو ونگر و از همه بالاتر گاس هیدینگ بزرگه شطرنج باز ارزومه بیاد بایرن

حمید پنج‌شنبه 18 اردیبهشت 1393 ساعت 09:40

میبینیم که سال بعد هم پب هیج کاری نمیتونه بکنه درسته مربی یعنب هیتسفلد با جه بازیکن هایی ریال می برد یا کلوپ ما نمیتونستیم موقعیت ایجاد کنیم

mahmood پنج‌شنبه 18 اردیبهشت 1393 ساعت 13:46

اسطوره لام همیشه سربلند وپیروز باشی.بازیکنی به خوش اخلاقی لام.وزانتی اینترتوعمرم ندیدم.هردوفنی وکاپیتان وجنتلمن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد