وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

الیور کان: شانس آدلر براى حضور در جام جهانى بسیار اندک است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، از نطر الیور کان رنه آدلر سنگربان هامبورگ شایسته حضور در کادر تیم ملی آلمان برای حضور در رقابت های جام جهانی 2014 نیست.

الیور کان سنگربان سابق تیم ملی آلمان اظهارات انتقادی در خصوص عملکرد رنه آدلر سنگربان هامبورگ در این فصل داشته است و او را شایسته حضور در رقابت های جام جهانی 2014 نمی داند. کان در این خصوص در روزنامه Bild آلمان نوشت:"به شانس رنه آدلر برای حضور در کادر تیم ملی آلمان در جام جهانی باید به دیده تردید نگریسته شود. تیم ملی با دروازه بانانی نظیر مانوئل نویر، رومان وایدنفلر و مارک تراستگن که در طول فصل عملکردی خوب داشته اند از گزینه های خوبی در این پست برخوردار است."

کان در ادامه نوشت:"بعد از پنجاه سال خطر سقوط از بوندسلیگا هامبورگ، تیمی را که آدلر کاپیتان دوم آن است، تهدید می نماید و به هر اشتباه فردی در این شرایط بحرانی از سوی افکار عمومی در سال جام جهانی بسیار با انتقاد نگریسته خواهد شد."

رنه آدلر در بازی این هفته مقابل آگسبورگ که با باخت 3-1 هامبورگ به اتمام رسید، در یکی از گل ها اشتباه فاحشی داشت که این گل هفتمین اشتباه محرز این سنگربان در این فصل به حساب می آید.

نظرات 3 + ارسال نظر
ry چهارشنبه 10 اردیبهشت 1393 ساعت 17:06 http://http://www.lordteens.ir

alibod

aliver kahn چهارشنبه 10 اردیبهشت 1393 ساعت 18:07

آدلر چیه بابا خراب کرده با این بازیش.نویر که فیکس مون باید باشه اما وایدنفلرم انصافا حقش هست باشه به خاطر تجربش هم خیل می تونه کمکمون کنه تراشتگن را هم باید به عنوان دروازه بان سوم ببریم چون هم خوب کار کرده امسال و هم یه تجربه ی خوب واسش بشه چون احتمالا بعد نویر دروازه بان فیکس تیم ملی همین تراشتگن خواهد بود پس خوب باید آبدیده بشه اگه هم قرار بود دروازه بان چهارم هم تیم ها ببرم به شخصه من برند لنو را انتخاب می کردم اونم گولر خوب و آینده داریه..بقیشونم مثل:زیلر-وایزر یا هیلدبراند هم در حد تیم ملی نیستند.پس شدیدا با حرف کینگ اولی موافقم. یوآخیم گوش بده به حرف امپراطور.

چقدر دلم می خاست پیراهن دروازه بانی الی کان یا حداقل نویرا داشتم.

seedosi چهارشنبه 10 اردیبهشت 1393 ساعت 21:55

ye ghoseii az dishab to delame heife in bayern daste ki sepordanesh -4ta bomb gozar entehari az iran ferestadim beran dakhle realo biaran

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد