وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

نظر باواریاییها و رئالیها پس از دیدار شب گذشته

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ شب گذشته در دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا باواریاییها با چهار گل برابر رئال مادرید شکست خوردند. در ادامه نظر باواریاییها و رئالیها را درباره این دیدار می خوانید.

 

پپ گواردیولا : 

یک شب تلخ برای من و بازیکنانم است برخلاف بازی در منچستر و مادرید که ما از نظر تصاحب توپ و بازی با آن فوق العاده بودیم در این دیدار بسیار کمتر مالک توپ بودیم و این دلیل شکست امشب بود. اگر شما کنترل بازی را در اختیار نداشته باشید هیچ شانسی مقابل این تیم نخواهید داشت. ما امشب بسیار بد بودیم و مسئولیت آن به عهده ی من است. ما در بالاترین سطح لیگ قهرمانان بازی می کنیم بنابراین این اشتباهات شما را به سختی تنبیه می کند. سعی می کنم بازیکنان را بازسازی کنم.  

 

فیلیپ لام : 

یک نا امیدی بزرگ است. کاملا مشخص است. با این حال نباید بازی‌های دو سال گذشته را فراموش کنیم. باید به جلو فکر کنیم. ما قهرمان آلمان شده ایم و در فینال جام حذفی قرار داریم. پس از خوردن دو گل زود هنگام، دشوار است که واکنش نشان دهید. 

 

آرین روبن : 

ما نمی توانیم همه چیز را با یک شکست سنگین از یاد ببریم. منظور من این است که درست است ما 4-0 باختیم، ولی بازی اول را میهمان بودیم و در این بازی باید حمله می کردیم. فکر نمی کنم فقط نکات منفی در این بازی وجود داشته باشد، نکات مثبتی هم بود، شما این طور فکر نمی کنید؟ ما در بوندسلیگا با آماری بی نظیر قهرمان شدیم و در دی اف بی پوکال فینالیست هستیم و موفق شدیم تا نیمه نهایی اروپا صعود کنیم و در پنج سال گذشته سه بار فینالیست شدیم. ما امروز مقابل رئالی شکست خوردیم که بهتر از ما بود و پیروزی حق آن ها بود.  

  

خاوی مارتینز : 

یک جام دیگر داریم. باید آن را ببریم و ادامه بدهیم. می خواستیم که همه جامهای ممکن را ببریم. می خواستیم که به این تیم باور داشته باشیم. روحیه بالایی داریم. یک جام مانده است. نتوانستیم ضد حملات رئال را کنترل کنیم. 

 

مانوئل نویر :  

در ابتدا روی ضربات ارسالی خوب دفاع نکردیم. بعدش همه چیز خیلی مشکل شد و دیگر نتوانستیم به بازی برگردیم. رئالیها فوتبال مدرنی را ارائه کردند. آنها شایسته قهرمانی خواهند بود. 

 

فرانک ریبری : 

دو گل روی ضربات ایستگاهی خوردیم و بازی خیلی برایمان سخت شد. اشتباهاتی داشتیم که کار را مشکل کرد. رئال عالی بود و از اشتباه ما نهایت استفاده را نمود.

 

ماتیاس سامر : 

ما از تیمی بزرگ شکست خوردیم که در هر دو دیدار رفت و برگشت عملکرد بهتری داشت. بعد از اینکه در اوایل بازی با دو گل عقب افتادیم، شانس ما برای صعود بسیار کم رنگ شد و این موضوع متاسفانه کاملا مشخص بود. سال گذشته ما قهرمان بودیم و هم اکنون می بایست همانند یک قهرمان رفتار کنیم و به رئال مادرید تبریک می گوییم. حال ما می خواهیم با قهرمانی در جام حذفی، فصل خوب خود را بهتر به پایان برسانیم.

 

کارل هاینس رومنیگه :

رئال کاملا برتر از ما بود و حاکم واقعی زمین بود. در چنین شب تلخی ، در مورد بازی اگر هیچ حرفی نزنم بهتر است. ما مربی توانایی داریم. درست است که شکست بد و دردناکی متحمل شدیم اما الان وقت شکایت کردن و زیر سوال بردن دیگران نیست. باید اضافه کنم که رئال عالی بازی کرد. واقعیت را باید گفت.  

 

فرانتس بکن‌باوئر : 

شکست سنگینی بود. بایرن ابزار تاکتیکی کافی نداشت. روی گل‌های دریافتی، هیچ سازماندهی مناسبی وجود نداشت. بایرن احتیاج داشت که حمله کند و برنده شود. اما برای این منظور صحیح سازماندهی نشده بود.

 

کارلو آنچلوتی :

بازیکنانم عملکردشان عالی بود. واقعا خوشحال هستیم و این خوشحالی از همه جهات غیرقابل وصف است. گفته بودم که اگر ذهنیت پیروزی داشته باشید و بازیکنان با هم متحد باشند می توان دست به کارهای بزرگی زد و بازی امشب تیم ما هم از هر نظر کامل بود. من قبل از این هم در مونیخ پیروز شده بودم و به همین خاطر به خودم اطمینان داشتم. باید از بازیکنانم تشکر کنم که هم رکورد منفی رئال را پاک کردند و هم رکورد مثبت من در مونیخ را بهبود بخشیدند . پس از 12 سال به فینال رسیدیم. معتقدم که این اولین سد واقعی در راه قهرمانی ما بود. حضور در فینال خوب است ولی باید در فینال هم به پیروزی برسیم. در مقابل دورتموند در بازی برگشت عملکردمان خیلی ضعیف بود ولی اینجا در مونیخ جبران کردیم. در پایان برای ژابی متاسفم که نمی تواند در فینال بازی کند. اما مهم این است که رئال به فینال راه بافته و قصد داریم که در آن بازی هم پیروز شویم.  

 

ایکر کاسیاس :  

خیلی خوشحالم وقتی نیمه اول با سه گل خاتمه یافت احساساتمان کمی فروکش کرد و توانستیم بازی را مدیریت کنیم. راه دشواری تا اینجا داشتیم و به آنچه سزاوارش بودیم دست پیدا کردیم. دوست دارم هر چه زودتر به لیسبون برویم و فینال را به نفع خودمان تمام کنیم. زمانی که در مادرید بازی را برنده شدیم هرگز فکر نمی کردم به چنین نتیجه ای دست پیدا کنیم و من بسیار خوشحالم برای همه به ویژه برای طرفدارن.

 

گرت بیل :

این یک نتیجه عالی برای تیم ما بود. به سختی تلاش کردیم و شایسته کسب این پیروزی بودیم. تاکتیک ما باز هم جواب داد. به فینال راه یافتیم و هدف ما چیزی جز قهرمانی نیست. باید این پیروزی را به همه هوادارانمان تبریک بگویم. از امروز به بازی های بعدی خودمان در لالیگا فکر می کنیم و امیدوارم که در آنجا شانس با ما یار باشد. 

 

کریم بنزما :

4 گل به بایرن زدیم و از نتیجه واقعا خوشحالیم. با هم دفاع می کردیم و زمان ضد حمله هم به خوبی در زمین بایرن جمع می شدیم. گل سوم ما واقعا عالی بود. فرقی نمی کند چه تیمی حریف ما در فینال باشد. به قهرمانی خودمان ایمان دارم. امیدوارم در لالیگا هم قهرمان شویم. متاسفانه ژابی آلونسو خیلی غمگین است. او را درک می کنم و بخاطر او هم که شده قهرمان می شویم. 

 

سرخیو راموس :

حقیقت این است که صعود ما به فینال بسیار مهمتر از گلزنی من بود. اگر گلهای من به صعودمان کمکی نمی کرد چه اهمیتی داشتند؟ رئال هم اکنون در سطج جهانی بازی می کند . این پیروزی ما را به جایگاه واقعی خودمان نزدیک کرد و گل هایی هم که زدم در حد رویا بودند. یک چمپیونز لیگ از بایرن طلبکار بودم. از همان روز لعنتی که در ضربات پنالتی بازی را به بایرن باختیم. این دو گل را به دوستم موندی و بعد به پدرم تقدیم می کنم. حالا کمتر از درون رنج می کشم و می توانم این پیروزی را جشن بگیرم. فینال لیسبون رویایی خواهد بود. باید از همه هوادارانی که اینجا بودند و ما را حمایت کردند و نیز انهایی که در خانه هایشان این پیروزی را جشن می گیرند تشکر کنم. 

 

دنی کارواخال : 

ما یک عملکرد فوق العاده در خط دفاعی داشتیم. این یک نتیجه تاریخی است. ما در طول 180 دقیقه بازی به مدافع عنوان قهرمانی اجازه گلزنی ندادیم. ما کار بزرگی کردیم و کاملا حق داریم که در فینال باشیم و کاملا مشخص بود که بایرن هیچ شانسی در برابر ما نداشت. در حال حاضر باید ببینیم حریف ما در لیسبون چه تیمی است و می دانیم کار در برابر هر دو تیم چلسی و اتلتیکو آسان نخواهد بود.
 

کریستیانو رونالدو : 

یک بازی فوق العاده بود، زدن سه گل در نیمه اول رویایی بود، تیم فوق العاده عمل کرد و با اعتماد به نفس بازی کردیم. می دانستیم که بازی سختی پیش رو داریم اما زدن دو گل زود هنگام همه چیز را برای ما آسان کرد. ما عمکلرد خوبی داشتیم و سزاوار رسیدن به فینال بودیم. میخواهم از همه بازیکنان برای تلاش بی وفقه یشان تشکر کنم و از صعود به فینال لذت ببرم و بعد به پیروزی در فینال فکر کنم. برای یک مدت طولانی سه یا چهار ساله ما در نیمه نهایی متوقف شدیم و حالا صعود به فینال مهم ترین اتفاق استو اتفاقی که از آغاز لیگ تا به امروز مرحله به مرحله در پی آن بودیم. به شدت خواهان این رکورد شکنی بودم می دانستم که با یک گل هم می توانم رکورد را بشکنم و موقعیتی که بیل برای من خلق کرد خارق العاده بود. واقعا از این اتفاق خوشحالم و می دانم که تمام تیم مرا در این امر یاری کردند. برای من مهم نیست که در فینال مقابل مورینیو یا هر مربی دیگری قرار بگیرم فینال در کشور من است و دوست دارم من برنده جام باشم. 

 

ژابی آلونسو : 

از نظر من این اخطار مشکوک بود و محرومیت از حضور در فینال یک قانون ناجوانمردانه است. با گذشت زمان و برگشت به خانه این موضوع را فراموش می کنم. ما سه سال بود که در مرحله نیمه نهایی حذف می شدیم و این دیدار را برای کسانی که آن سه بازی تلخ را در خاطر داشتند، بازی کردیم. حتی در خوش بینانه ترین حالت هم تصور نمی شد که با چنین نمایش بی نظیری راهی فینال شویم. امیدوارم به لیسبون برویم و قهرمان شویم. ما تمام سعی خود را کردیم و دست از تلاش برنداشتیم چون واقعا می خواستیم که به فینال برسیم. رئال در دو بازی مستحق پیروزی بود و ما بر تمام بازی کنترل داشتیم و من چنین بازی کاملی از تیم ندیده بودم. از این که در فینال هستیم خوشحالیم و برای ما فرقی نمی کند حریفمان کدام تیم باشد، باید برنده از میدان خارج شویم.

نظرات 29 + ارسال نظر
sia bavari چهارشنبه 10 اردیبهشت 1393 ساعت 06:49 http://http:/

خاک تو سر بعضی از آقایون که دارن مثل بچه های مدرسه از پپ گواردیولا انتقاد میکنن و واسه یوپ هاینکسم گریه!! همین یوپ هاینکس بعد 3 سال تونست قهرمانی بوندسلیگا و جام حذفی رو از چنگ یورگن کلوپ و دورتموند دربیاره و قهرمان اروپا بشه . بسه خجالت بکشید اینقدر از مربی تون انتقاد نکنید و ناسزا نگید. همین پپ بدبخت هنوز 1سال نیست کار میکنه اونوقت انتقاد میکنید . امسال بایرن تو اولین سال پپ این همه رکورد زد. زودترین قهرمانی تاریخ بوندسلیگا رو به اسمش خودش نوشت. و مطمئنم قهرمان جام حذفی هم میشیم..من فقط بخاطر نتیجه بدست اومده بیشتر ناراحتم تا حذف بایرن. خدا شاهده اگه یک تیم بتونه 2 سال پیاپی قهرمان چمپینز لیگ بشه من دیگه نمیام تو وبلاگ نظر بدم. یک عده طرفدارهای امروزی بایرن که از پارسال بعد 3 گانه تیم طرفدار تیم شدن فکر میکنن دارن پلی استیشن بازی میکنن که یک تیم هر سال باید 3.4 تا جام بیاره. واقعا واستون متاسفم. یعنی آدم نیاد تو وبلاگ خیلی بهتره تا این نظرهای چرت و مسخره و بچه گونه بخونه.

klose11 چهارشنبه 10 اردیبهشت 1393 ساعت 08:21

داداشیا ناراحت نباشید ما تو یک رقابت سالم شکست خوردیم نمیشه که همیشه برنده بود شکست هم خوبه اما اگر از شکست ها درس گرفت
ما میریم اما قوی تر برمی گردیم

علیرضا چهارشنبه 10 اردیبهشت 1393 ساعت 08:42

از وقتی که قهرمان بوندسلیگا شدیم بایرن افت کرد چه توی اروپا و چه توی لیگ من هی میگفتم بایرن یه مهاجم نوک خوب نداره و مانژوکیچ در حد بایرن نیست همه دوستان بهشون برمیخورد خودتون دیدین که فقط دیشب دعوا میکرد مانژوکیچ فقط بلده با سر گل بزنه اونم به شرطی که کسی مزاحمش نشده امیدوارم با امدن لواندوفسکی خطه حملمون عالی بشه

mxu چهارشنبه 10 اردیبهشت 1393 ساعت 08:53 http://mxu.blogsky.com

موندم اینایی که همش انتقاد میکنن اصلا میدونن طرفداری یعنی چی ؟ چه جوره وقتی پای قهرمانی زودهنگام بوندسلیگا وسط بود همه به به و چه چهشون از مربیگری پ بود حالا اومدن میدنش سینه فحش و ناسزا ؟!؟!؟!
واقعا که طرفدار نیستید بعضیهاتون . خجالت آوره . باخت بدی بود ، نتیجش اما مطمئنا برای بایرن لازم بود . یه باخت 4-0 اونم تو خونه خودمون لازم بود تا تیم از اونهمه غرور خودش کم کنه . غرور خوبه اما نه تا این حد . آخه رئال هم شد تیم خداییش

sia bavari چهارشنبه 10 اردیبهشت 1393 ساعت 09:21 http://http:/

طرفداراهای واقعی و اصیل بایرن که تعدادتون کم هم نیست. درسته نتیجه بدی واسه بایرن رقم خورد ولی تیم نمیتونه هر سال قهرمان اروپا بشه. مثل بعضی از آقایون که اینقدر تشنه سه گانه واسه هر سال هستن نباشید. اگه زیادم دلتون قهرمانی رو می خواد برید با بایرن تو پلی استیشن بازی کنید. همین رئال با کلی ستاره و هزینه هنگفت و عوض کردن مربی اونم هر سال پشت سر هم تونست بعد 12سال فینالیست بشه.بجای انتقاد کردن و فحش و ناسزا به پپ و اولی هوینس بیچاره یکم از فوتبال سر دربیارید.خاک تو سر بعضی از طرفدارهای امروزی بایرن که بخاطر آوردن پپ به اولی فش و ناسزا میگن .واقعا متاسفم که آقایون طرفدار بایرن شدن.واقعا مایه شرمندگی.بخاطرشون منم دیگه تو وبلاگ نظر ندم بهتره.

Mohammad_13 چهارشنبه 10 اردیبهشت 1393 ساعت 09:42

دوستای عزیز میخوام به عنوان یکی از مدیرای وبلاگ ازتون بخوام کم کم این باخت رو به فراموشی بسپارید. میدونم چقدر ناراحت هستید و هضم این شکست سنگین براتون سخت هستش ، ولی اتفاقی که افتاده و نمیشه به عقب برگشت. باور کنید منم دیشب مثل خیلی از شماها نتوستم راحت بخوابم و چند بار از خوا بیدار شدم به بازی فکر میکردم. ولی هر موقع به یاد اون هوادارایی می افتم که تو آلیانز بعد از اینکه بایرن 3 گل یا حتی گل 4 هم رو خورد با چه تعصبی تیم رو تشویق میکردن آروم میشم. مطمئناً بین اونا هم کسانی بودن که از تیم و گواردیولا ناامید شده بودن ، ولی حتی یک لحظه دست از تشویق نکشیدن. نمیدونم اگر منم جای اونا بودم بازم با تمام وجود فریاد میکشیدم یا نه !!! ولی من دیشب برای اولین بار به هوادارای تیم محبوبم افتخار کردم... پارسال رو یادتون میاد بازی با بارسا... اصلاً دیدید که همچین شور و شوقی در بین طرفدارای بارسا باشه ؟!! یا اصلاً اگر این اتفاق برای رئال می افتاد یک نفر براشون فریاد می کشید ؟!! یا مثل چند سال پیش بلند میشدن برای بازی رونالدینیو دست میزدند!!!

لیگ قهرمانان امسال با تمام خوبی ها بدی هاش تمام شد. سال دیگه بر میگردیم با روحیه ای تقویت شده. شاید اعتماد به نفس کاذب کار دست ما داد... نمی خوام بگم باید می باختیم تا درس و عبرت بشه برامون یا یکسری صحبت های کلیشه ای بکنم ، ولی چیکار میشه کرد ؟!!! ما هوادار دو روزه نیستیم که با یک باخت تیم رو ول کنیم. هر چند خودم رو خیلی کمتر از اونایی میبینم که دیشب تو استادیوم با وجود اینکه تیم 4 -0 عقب بود فریاد بایرن بایرن سر میدادند.

من میخوام لااقل به احترام اون یک عده تا آخرین لحظه کنار تیمم باشم... لااقل بعد از این باخت غیر قابل باور.

MERSAD33 چهارشنبه 10 اردیبهشت 1393 ساعت 09:58

بازی دیشب یکی از بدترین بازی های عمر بایرن بود و ترکیبو همه و همه و همه چیز دست به دست هم دادن که بایرن بازی رو ببازه! اما اینو میخوام بدونم که مگه تیم باید همیشه برنده باشه؟؟ باخته دیگه... پیش اومده. رئال هم زمانی به بایرن خورد که واقعا داره دوران افت خودشو سپری میکنه. بازی دیشبم که دیگه نیاز به کارشناسی نداره. نگین مرصاد میخواد بین بچه ها تفرقه بندازه اما اینو میخوام بدونم که دعای فوتبالیتون تا کجا رسید؟؟؟ دوستان بایرن باخت چون بد بازی کرد. (البته به جز فیلیپ لام که واقعا تو پست بازیگریش چیزی کم نذاشت) باخت بارن ربطی به دعای رئالی ها نداره. بایرنم اگه میبرد مطمئن باشین کار دعای ماها نیستش. آخر بازی وقتی دیدم هوادارا دارن پرچم بایرنو تکون میدن و تیمشونو تشویق میکنن از خودم بدم اومد. چرا ما تا تیممون میبازه تقصیراتو گردن مربی میندازیم؟؟ درست که پپ اشتباه کرده ولی بیاین بیشتر فکر کنیم

جاوید چهارشنبه 10 اردیبهشت 1393 ساعت 10:13 http://footballi-pictures.mihanblog.com

دوست عزیز sia bavari.تو ذهن خودت تجزیه تحلیل کن ببین چه خبره.هاینکس تیمی رو تحویل گرفت که ذخیره هاش اوسامی و پترسن و پیانیچ بودن.آقای نابغه تیمی رو تحویل گرفت که بهترینای جهانو داشت.امیدوارم دیگه هیچوقت این دو مربی رو باهم مقایسه نکنی.فعلا که آقای نابغه گند زد به میراث یوپ بزرگ.اول سیستمو عوض کرد ...بعد جای بازیکنا رو عوض کرد...بعد مثل موش آزمایشگاهی تاکتیک روشون امتحان میکرد.آقای نابغه!تویی که میگی بازیکنا ماشین نیستن که بخوان همه رو ببرن...پس اینو بدون که بازیکنا ماشین نیستن که هزارتا تاکتیک روشون پیاده کنی

seedosi چهارشنبه 10 اردیبهشت 1393 ساعت 10:21

اقا سیا خاک تو سر خودت میدونی چرا چون اولاً یوپ بازیکن نداشت که بعد از اومدنش دانته و الابا وماندزو و.... اضافه شدند دوماً اینکه اینجوری باخت نداده بود بعدشم مردم خر که نیستن میبینند احتیاجی نیست شما نظرتونو به بقیه تحمیل کنی حتی اگه یوپم دیشب رو نیمکت بود باید انتقاد میشد بازیکنا هم همون بازیکن های فصل پیش بودن مربی 2 زاری اینجا خودشو نشون داد به حرف منو دوستانم نیست اگه قرار باشه بمونه میمونه اگرم قرار باشه بره که میره

ارین چهارشنبه 10 اردیبهشت 1393 ساعت 10:25

سال اینده با قدرت برمی گردیم برلین منتظر ماست در بازی با رعال همه بازیکنان مقصر بودند اصلا هیچ انگیزه ای نداشتند خیلی شل بازی کردند ریبری که کاملا افسرده است

آلمان کبیر چهارشنبه 10 اردیبهشت 1393 ساعت 10:49

آقا ما هر سال قهرمانی لیگ قهرمانان رو نمیخواهیم
ولی شمایی که هی داری طرفداری میکنی یادت باشه که با یه نیمکت خالی هاینکس تو سال اول 3 نایب قهرمانی آورد و سال دوم 3 قهرمانی. بازی بایرن جذاب بود و ...
اصلا دوس ندارم بگم این خوب یا اون بد. هر دوشون از بهترین مربیان جهان هستند و خیلی ها آرزوی داشتن این مربیان رو دارند. باید قبول کنیم تحقیر شدیم نه به دلیل خوردن 4 گل، بلکه به دلیل اینکه هیچ راه حلی واسه رسیدن به دروازه رئال نداشتیم. یه چرخش تکراری و اعصاب خورد کن. بیاین واقع بین باشیم. بایرن در زمان هاینکس جلو چلسی که اتوبوسی بازی میکرد کم آورد و تو سال دوم هاینکس به تیم اتوبوسی نخورد. امسال به دفاعی اتوبوسی خوردیم که در ضدحملات واقعا قوی بودن و کمرمون شکست. من همش فکر میکردم با چه شیوه ای میشه با این دفاع اتوبوسی مقابله کرد، شاید سانتر گل و شوت از پشت محوطه بهترین راه بود ولی دیدیم رئال اجازه این کار رو نداد. بازی با چلسی درابتدای فصل و با گل زنی مارتینز رو یه سانتر بلند و در شلوغی جلو دروازه، بایرن رو از باخت نجات داد. شما اگه برنامه درستی واسه این بازیا نداشته باشی همش نمی تونی به امید اشتباهات پا به میدون بگذاری. متاسفانه این مشکل در بایرن که دوس داره از کناره ها مدافع رو از پیش رو برداره و گل بزنه در مقابل دفاع اتوبوسی فقط با شانس نتیجه میده.
به امید اینکه کادر بایرن بتونن این مشکل رو با راه حل مناسب حل کنن و فصل بعد با قدرت به چمپیونز لیگ برگردیم.
شکست پل پیروزی هست در صورتی که بتونی از داخلش راه شکست دادن رو یاد بگیری.
پپ هم باید بهش زمان بدیم تا بتونه شرایط رو درست کنه . انشالله که اینجوری میشه.
زنده باد آلمان کبیر

mehdi t چهارشنبه 10 اردیبهشت 1393 ساعت 10:54

خیلی بد ک انقد تیمت ببری بالا انقد ازش تعریف کنی بعد بیاد نه یکی بلکه چهارتا بخوره البته جای تعجب نداره

کاوه چهارشنبه 10 اردیبهشت 1393 ساعت 10:58

اشتباه پپ این بود که در بازی رفت هجومی بازی کرد اگر دربازی رفت یه که دفایی وبا روبن وریبری ضد حمله میزد ودر بازی برگشت هم با تیمی 11 نفره دفاع میکردبیمحابا حمله نمیکرد فقط 1 گل نیاز داشت تا دقیقه 90 هم صبر میکرد دربازی رفت مارتینز را به دفاع اضافه میکرد وبا یک مهاجم کازب بازی میکرد

فرهاد چهارشنبه 10 اردیبهشت 1393 ساعت 11:06

دوست عزیز جناب sia bavari
در مورد اینکه نباید به گواردیولا توهین کرد کاملا با شما موافقم اصلا توهین در هر زمینه ای زشت و ناپسند است اما در مورد هاینکس باهاتون موافق نیستم
اولا که هاینکس دو سال در بایرن بود نه سه سال
دوما هاینکس یک تیم رده چهارمی آشفته رو تحویل گرفت پپ تیمی رو تحویل گرفت که همه اذعان داشتند سرترینه
سوما سالی که یوپ در فینال باخت اولا همین رئال نیمه نهایی حذف مرده بود ثانیا بعد اون باخت همه به کثیفی فوتبال چلسی اعتراض میکردند تا بد بازی کردن بایرن ولی خدا وکیلی دیشب یک نفر پیدا میکنید که بگه بایرن به ضد فوتبال رئال باخت؟
من قبل بازی هم گفتم کاری که مارکو رویس تو دورتموند میکنه گوتزه باید بتونه تو بایرن انجام بده اما واقعا چقدر وقت به گوتزه داده شده؟ تو کل 180 دقیقه بازی با رئال 5 تا فرصت داشتیم که 3 تاش گوتزه تو جریانش بود یکم منطقی باشیم

بایرنی اصیل چهارشنبه 10 اردیبهشت 1393 ساعت 11:10

توی دوتا بازی برتری تاکتیکی آنجلوتی از پپ مشخص بود

morock چهارشنبه 10 اردیبهشت 1393 ساعت 11:22

چرا شماها به هم میپرین...معلومه هر طرفداری ناراحته...خیلی ها هم ازپپ انتقاد دارن.. قبول کنین بایرن تیم به اوج رسیده بود که تحویل پپ داده شد... فکر نکن کسی از پپ انتقاد میکنه تازه طرفداره بایرن شده..من خودم از پنج سالگی از سال 2000 طرفدار بایرن بودم..یعنی تهنا عشق زندگیم همیشه بایرن بوده...نمیشه فراموش کرد این باخت رو...بدترین باختی بود که تجربه کردم...از بارسا 4 تا خوردیم ولی تیممون ضعیف بود....ولی دیشب خیلی دردناک بود...من به عشق بایرن شرط بستم که کچل میکنم اگه باخت..و بخاطر بایرن هم کچل کردم....ولی یادتون باشه چه پپ باشه چه بایرن ضعیف باشه چه شکست بخوره..همیشه طرفدارش هستیم....چون واقعا بخشی زندگی ماست...
ولی باخت دیشب به این سادگی فراموش نمیشه...

آرش چهارشنبه 10 اردیبهشت 1393 ساعت 11:42

چرا حمایت بیجا می کنین از پپ
اتفاقا کسانی که دارن انتقاد می کنن طرفدارای چندین ساله بایرن مونیخن.
انتقاد ما به سبک افتضاح بازی بایرن پپ گواردیولاست.
تو این 16 سالی که بازی بایرن رو نگاه می کنم بایرن رو انقدر ضعیف و حقیر ندیده بودم تیم اصلا پویا بازی نمی کنه همش پاسکاری بایرن سانتر می کرد شوت می زد و تو ضد حملات فوقالعاده بود ولی این تیم به محض دریافت توپ حتی زمانی که فرصت ضد حمله داره تو دفاع با گلر پاسکاری می کنه با این روش تمام رکنای اصلی بایرن خنثی شدن روبن و ریبری دیگه کارایی ندارن لام محو شده مانژو و مولر به خاطر سبک بازی دیگه کارایی یه مهاجم نوک رو ندارن و با این روش احمقانه پاسکاری تو زمین خودی و با داشتن مدافعین پر اشتباهی مثل بواتنگ و دانته فشار روی این دو و نویر بیش از پیش شده که نتیجش رو هم تو گلر خورده امثال بایرن نسبت به سالیان گذشته می بینید.
به امید اینکه انرژی و سبک آلمانی برگرده به تیم واقعا امسال دلم برای روحیه جنگندگی آلمانی تیم تنگ شده.

mamad nouer چهارشنبه 10 اردیبهشت 1393 ساعت 12:56

من خودم یک دروازبانم میدانم اگه یک دروازبان روحیه نداسته باسه شرایط کل تیم سخت میشه باید قبول کنیم که نویر دیشب از لحاظ روحی افت داشت من با نظر کلیه دوستان احترام میزارم ولی تا حالا به یاد نمیارم بایرن با اختلاف پننج گل شکست خورده باشه قبول کنید یک فاجعه رخ داده که روم نمیشه حتی برم بیرون ولی به امید شادیهای بیشتر همراه با سرافرازی بایرن با هر مربیی

ab چهارشنبه 10 اردیبهشت 1393 ساعت 12:58

من یک "بارسایی" هستم و عاشق"پپ" !!
به پپ توهین نکنید اون "بلده" کارشو! اینو فراموش نکنید وقتی اومد به بارسلونا سال اول"هیچ" جامی نگرفت سال بعد "شش" جام رو گرفت که الانم رکوردش زده نشده!!!!!

دوست عزیز ، طرفدار بارسا هستید ولی نمی دونی که پپ گواردیولا در سال اول حضورش در بارسا سه گانه کرد !!!

Sh-M چهارشنبه 10 اردیبهشت 1393 ساعت 13:20

سلام...بله به مربی نباید توهین کرد... ولی مربی که نوک حمله مانزوکیچ رو میزاره و گوتزه و پیزارو رو بیرون نگه میداره ... و موقع تعویض هم اونقدر ناشیانه تعویض میکنه ... نویر که تو بازی با وردربرمن معلوم بود که اصلا آماده نیست رو میزاره تو بازی... خودتون قضاوت کنید... به نظر من ربطی به این نداره که به این مربی باید فرصت داد... تیم های آلمانی مثل تیم های ... نیستند که بگن از این شکست درس میگیریم برای جام آینده...باید به حال فکر کرد نه اینکه خودمان رو گول بزنیم و بگیم آینده مهم است... زنده باد تیم ملی آلمان و کلیه باشگاه های آلمان...

aliver kahn چهارشنبه 10 اردیبهشت 1393 ساعت 13:36

بابا چرا شما همتون از پپ دارید انتقاد می کنید.به خدا بازیکنامونم بد بودن مطمئنم سال دیگه پپ با ترکیبی کامل تر و شناختی بهتر و همینطور سیستمی کامل تر برمی گرده.

حمید چهارشنبه 10 اردیبهشت 1393 ساعت 14:09

چرا نمیخایید واقعیت قبول کنید. مدام هانکس با پب مقایسه میکنید. قبول کنید پب گند زده. داره اشتباه میکنه اگه پست های خیلی قبل بخونید من پیش بینی کردم نه بایرن نتیجه میگیره نه تیم ملی المان. هانکس تیم متوسط تحویل گرفت قشنگ بازی میکرد به تیم ها اجازه خود نمایی نمیداد. یعنی هنوز میخایید فکر کنید بایرین همین بازی خراب بازی کرد؟ تو بازی با ارسنال منچستر خیلی از بازی های لیگ المان دفاع پر اشتباه بود . نمیتونست موقعیت حمله درست کنه. مدتیه ریال داره با ضد حمله تیم هارو میبره هر احمقی اینو میدونه. یعنی پب نمیفهمه
. بهتون قول میدم المان هم گند میزنه بابا یه اشتباه مدام تکرار نمیکنند حالا تا ۲۰۱۴

khashayar چهارشنبه 10 اردیبهشت 1393 ساعت 14:45

مشکل روحی وانگیزه ای بزرگترین مشکل حال حاظر بایرن هست

پپ نتونسته درست از لحاظ روحی با بازیکنا ارتباط برقرار کنه

Mohammad bavaria چهارشنبه 10 اردیبهشت 1393 ساعت 15:08

سلام بچهها از باخت دیشب خیلی ناراحتم ولی یادتون نره بایرن وقتی بایرن شد که تو نیوکمپ از بارسا چهارتا خورد مطمئن باشید بایرن فصل آینده قهرمان اروپا میشه شک نکنید تیم ما امسال هم میتونست ولی فقط فقط فقط به خودمون باختیم به غرور بیش از حدمون البته پپ هم کم تقصیر نداشت اصلا به تو صیه های هاینکس اول فصل گوش نکرد از بازیکنا خارج از تخصصشون بازی گرفت بعضی از بازیکنای بایرن اصلا بدرد تیکی تاکا نمیخورن ولی در پست خودشون بهترین اند هرسال که نمیشه اروپا رو فتح کرد بعضی موقعها یه همچین شکستی لازمه تا تیم به خودش بیاد ما بیش از هرچیز به یه مدافع وسط شش دونگ نیاز داریم امیدوارم که مسئولین بایرن این کارو بکنن

Ramin D چهارشنبه 10 اردیبهشت 1393 ساعت 15:32

Agha b nazare shomaei k migi az pep nabayad enteghad kard 180 min kare ye team unam dar sathe bayern faghat santr bashe zesht nist vase un morabi? ye zare manteghi bashim. man dishab atish gereftam chon real khub nabud bayern gand zade bud.

fernando 9 چهارشنبه 10 اردیبهشت 1393 ساعت 15:58

ناراحتم.خیلی زیاد .من طرفدار چلسیم ولی بایرن رو هم خیلی دوس دارم فک کنم نداشتن رقیب تو آلمان هم غرورشون رو زیاد کرده هم نقطه ضعف هاشون رو نشون نمیده.منطقی باشید بایرن تو 180 دقیقه موقعیت آن چنانی ایجاد نکرد.پپ مربیه بزرگیه ولی تو بارسلونا مسی خیلی ب دادش میرسید اگه اونم نبود پلاتینی و داورها بودن(2009 بازی با چلسی)به هر حال نمیخوام ایراد بگیرم ولی شما هم بجای انتقاد ازش حمایت کنید یادتون باشه با ثبات ترین نیمکت تاریخ نیمکت تیم ملی آلمانه پس شما هم جزو همونایید عوض کردن پپ دردی رو دوا نمیکنه توقعتون رو بیارید پایین

افن برگ چهارشنبه 10 اردیبهشت 1393 ساعت 16:35

کسایی که میگن هر سال که نمیشه قهرمان شد،وقتی بهترینهای دنیا تو تیمت باشن و نیمکت عالی ای داشته باشی چرا نمیشه هر سال قهرمان شد.؟؟.خواهشا اونایی که طرفدار آلمان هستن طرفدار بایرن باشن...بایرن طرفدار اسپانیایی نمیخواد...در ضمن به اولی هوینس توهین نکنید..یوپ هاینکس کبیرو ننداختن بیرون..خودش رفت......البته کاش نمیرفت

bayern till i die چهارشنبه 10 اردیبهشت 1393 ساعت 17:36

باخت بدی بود و در کنار باخت به یونایتد و چلسی قرار میگیره
ما طرفداری بایرن از هیچ غیر المانی بدمون نمیاد نمونش کاپیتان بودن فن بومل
من امیدوارم گواردیولا اگه موند که به نظرم بمونه یه فکر نو به تاکتیک نو در مقابل این دفاع زشت پیدا کنه که دلم روشنه
بچه هااگه بازی لیورپول وچلسی دیده باشید لیورپول بدبخت هم اسیر این نوع دفاع شد وشانس اورد بیشتر از دو تا گل نخورد
امیدوار باشید که به مربی ما میگن نابغه وبا این سن کمش بتونه توتال فوتبالو به کمال برسونه
ما همه ناراحتیم از باخت تیم و هوادارها هم از روی ناراحتی به پپ انتقاد میکنند مثل خودم
ولی بایید امیدوار باشید که این شکست نشون دهنده راهی برای مربی مون باشه تا راه مقابله با دفاع متراکم و پر تعداد رو پیدا کنه
و یه چیز دیگه بدونید ومطمئن باشید همه بازیکنا بعد این باخت از لحاظ انگیزشی دوباره ترمیم می شن ومیتونیم امیدوار باشیم به تیممون برا قهرمانی سال بعد
No matter lose or win or tie
I Love Bayern Till I Die

melo چهارشنبه 10 اردیبهشت 1393 ساعت 20:57

بیصبرانه منتظر حضور یورگن کلوپ در بایرن هستم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد