وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

نظر باواریاییها و رئالیها پس از دیدار شب گذشته

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ شب گذشته در دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا باواریاییها با یک گل برابر رئال مادرید شکست خوردند. در ادامه نظر باواریاییها و رئالیها را درباره این دیدار می خوانید.

 

پپ گواردیولا : 

حالا من بیشتر از قبل خوشبین هستم. ما برای پیروزی هر کاری کردیم اما همیشه تنها وقتی در مقابل چنین بازیکنان بزرگی قرار می گیرید، می توانید شکست بخورید. ما شکست آبرومندانه ای داشتیم. آنها بازیکنان فوق العاده زیادی دارند و بهترین تیم دنیا در زمینه ضدحملات هستند. بازی آنطور که آنها می خواستند پیش رفت. توپ سریع تر به گردش در می آمد، بازگشت ها سریع تر بود، بیشتر بازی مستقیم بود و در این زمینه آنها بهتر هستند. در مونیخ ما تمام توان خود برای پیروزی را به کار خواهیم گرفت. ما در مقابل تیمی قرار گرفته بودیم که گران قیمت ترین بازیکنان دنیا را در اختیار دارد. ما خوب عمل کردیم اما نتیجه راضی کننده نیست. برای بازی هفته آینده در آلیانس آرنا نیاز به تلنگر داشتیم. من به تیمم افتخار می کنم. ما در مقابل یکی از بهترین تیم های دنیا خوب بازی کردیم. امیدوارم برای بازی برگشت پیشرفت داشته باشیم. 

 

فیلیپ لام : 

من خوشبین ام که در آلیانس آرنا هر اتفاقی ممکن است برای ما رخ دهد. بدیهی است که ما می خواستیم بهتر کار کنیم اما غلبه کردن بر دفاع مادرید غیر ممکن بود. فکر می کنم در دفاع خوب بودیم اما واضح است که نمی توان 90 دقیقه جلوی مهاجمان حریف را گرفت. آنها بازیکنانی در سطح جهانی هستند. 

 

آرین روبن :

می توانیم با اعتماد به نفس قدم در بازی برگشت بگذاریم. فکر می کنم خوب بازی کردیم. حریف ما رئال مادرید بود. آنها تیم فوق العاده ای هستند اما ما بازی را در اختیار داشتیم. ما موقعیت های زیادی خلق کردیم که بهترین آنها نصیب ماریو گوتزه شد. حالا باید در آستانه دیدار برگشت روند رو به رشد خود را حفظ کنیم.   

 

مانوئل نویر : 

رئال خیلی خوب دفاع کرد و برای ضربه زدن به ما چشم به ضد حملات داشت و ما هم این را می دانستیم. بازی خیلی سختی بود ولی با این همه بازی خوبی برابر این بازیکنان کلاس جهانی ارائه کردیم. توقع داریم که بازی برگشت هم به همین صورت باشد. باید بتوانیم دفاع آن ها را در هم بشکنیم و موقعیت ایجاد کنیم. باید در هنگام تصاحب توپ متمرکز باشیم تا در ضد حملات ضربه نخوریم. همه چیز برای بازی برگشت ممکن است. 

 

توماس مولر : 

تصور کنید؛ رئال مادرید در زمین خود با 11 بازیکن در یک سوم دفاعی خود به دفاع پرداخت! ما به کوبندگی خود ادامه دادیم و با گل زدن هم فاصله ای نداشتیم اما موفق نشدیم و باید این کار را در بازی برگشت انجام دهیم. رئال مادرید از ما می ترسید و احترام بیش از حدی نشان داد و ما از آن برای گلزنی در سه شنبه آینده استفاده خواهیم کرد. کار بسیار بزرگی در پیش روی داریم. 

 

رافینیا : 

جلوی تیمی قدرتمند بسیار خوب بازی کردیم و موقعیت های زیادی داشتیم و باید در گل کردن توپها بیشتر دقت کنیم، اما هنوز چیزی تمام نشده است اگر به همین خوبی در بازی برگشت به میدان برویم و بتوانیم توپهایمان را گل کنیم همه چیز عوض خواهد شد.

 

ماتیاس سامر : 

ما 1 بر 0 شکست خوردیم و این یک واقعیت است اما ما کاملا بازی را در دست داشتیم ولی نتوانستیم آن را کنترل کنیم. من باور دارم که هیچ تیمی مانند بایرن نمی توانست اینگونه رئال را در سنتیاگو برنابئو زمین گیر کند با این حال ما مجبوریم بی رحمانه این نتیجه را در بازی برگشت جبران کنیم با وجود هوادارانمان می توانیم از عهده ی آن بیرون بیاییم. 

  

کارلو آنچلوتی : 

از همه چیز راضی هستم چون بازی بسیار دشواری بود. خوب بازی کردیم، در مقاطعی به مشکل برخوردیم ولی در حمله عالی بودیم، در کل از عملکرد تیمم راضی هستم. در آغاز بازی کمی تحت فشار بودیم و مالکیت توپ را از دست دادیم و به عقب رانده شدیم. در نیمه دوم بایرن کم اثر تر شد. کاری که ما انجام دادیم اساسی و بنیادی بود؛ کنترائو در بسیاری از مقاطع از کمک ایسکو بهره برد و دی ماریا هم از طرف کارواخال حمایت می شد، این یک کار و نیروی گروهی بود. بدون حضور بیل و با در اختیار داشتن رونالدو با نیمی از آمادگی کار سختی داشتیم. کل تیم خوب کار کردند. کریستیانو برای رسیدن به بازی انرژی زیادی صرف کرد. بازی برگشت بسیار سخت خواهد بود، ما برتری خفیفی داریم ولی باید با همین اعتماد به نفس و اشتیاق امشب بازی کنیم. هیچ کس نمی داند چه اتفاقی در مونیخ خواهد افتاد. 

 

ایکر کاسیاس :

نتیجه مثبتی کسب کردیم هرچند که 1-0 هیچوقت نتیجه قاطعانه ای نیست. معتقدم که می توانیم در بازی برگشت صعودمان را قطعی کنیم. اولین فینال ما سه شنبه هفته آینده در مونیخ است. ابتدا به بازی شنبه در لالیگا فکر می کنیم و سپس به بازی سه شنبه با بایرن . نباید به این نتیجه دلخوش کنیم. بازی با دورتموند را فراموش نکرده ایم. باید خودمان را برای شرایط بسیار سخت مونیخ آماده کنیم. لحظه ای که گوتزه اقدام به شوت کرد همه چیز خیلی سریع اتفاق افتاد هر چند که مودریچ کمی برای او مزاحمت ایجاد کرد. در هر صورت با توجه به اینکه بازی در سطح نیمه نهایی لیگ قهرمانان برگزار می شد، توپ خوبی را دفع کردم . بازی برگشت در آلیانس آرنا بسیار نفس گیر است. به اندازه کافی تجربه حضور در چنین مرحله ای را داریم با وجود اینکه از فشار هواداران آنها آگاهیم. قهرمانی در کوپا به ما کمک زیادی کرد. باید به همین شیوه ادامه دهیم. می خواهیم یک بار دیگر غیرممکن را ممکن کنیم و هر سه جام را فتح کنیم. امیدوارم این آخرین بازی من در برنابئو نباشد و همچنان در کنار هواداران بازیها و پیروزی های بیشتری را جشن بگیرم. 

 

کریستیانو رونالدو :

کمی می ترسیدم چرا که این اولین بازی من پس از سه هفته بود. البته به خودم اطمینان داشتم . برخی از بازیکنان در چنین شرایط مشابهی دوست ندارند که به میدان بروند. احساس خوبی دارم و در بازی های بعدی بهتر هم خواهم شد. اینکه چه کسانی دوست نداشتند من امروز بازی کنم یک مساله دیگر است. الان پیروز شده ایم و همه باید خوشحال باشیم. هیچکس به زور من را به زمین نفرستاد و در حال حاضر هیچ مصدومیتی ندارم و حس خوبی دارم. کریستیانو همیشه برای کمک کردن آماده است. واقعا خوب شد که گلی دریافت نکردیم. در حال حاضر برتری خوبی نسبت به بایرن داریم و گلی که به آنها زدیم بازی برگشت را برای آنها پیچیده خواهد کرد. بازی برگشت بازی بسیار پر فشاری خواهد بود اما تیم ما وضعیت مطلوبی دارد. هرچند برتری 1-0 کمی شکننده است اما به خودمان ایمان داریم و امیدوارم همین نتیجه برای صعود ما کافی باشد. 

 

سرخیو راموس : 

ما در طول بازی سخت کار کردیم. بازی بسیار سختی بود، آنها دوست داشتند ریتم خود را پیدا کنند و مالکیت توپ را داشته باشند. ما از لحاظ دفاعی فوق العاده بودیم. به خوبی پرس می کردیم و توپ ها را پس می گرفتیم، هرچند بر بازی تسلط نداشتیم. 1 - 0 نتیجه راضی کننده ای است و برای رفتن به مونیخ نتیجه خوبی است. ما توپ را به آنها تقدیم نمی کردیم. این درست است که آنها بازیکنان شگفت انگیزی دارند که با کیفیت بالای خود دوست دارند بر بازی مسلط باشند. می دانستیم چگونه روی ضد حملات کار کنیم. من از بابت نتیجه و تلاش تیم خوشحالم، ما با جان و دل بازی کردیم. و از هواداران تشکر می کنم، شما واقعاً نشان دادید که در خانه هستیم. با آنها همه چیز آسان تر است. جو حاکم بر برنابئو شگفت انگیز بود. به عنوان یک هوادار مادرید، و اینکه به مدت 10 سال اینجا بوده ام، این جو فراموش نشدنی بود. لحظه ورود به زمین نیز چیز دیگری بود. ما از بابت این عشق و حمایت قدردان آنها هستیم. یکی از مزیت های ما داشتن دو دروازه بان فوق العاده است. ما به این واکنش ها عادت کرده ایم. او قبلاً عناوینی برای ما فتح کرده است و دوباره به موقع خود را نشان داد. بدیهی است که اگر می خواهید به آنها ضربه بزنید باید با تمام قوا وارد میدان شوید، چرا که 1 - 0 تعیین کننده نیست. ما بازی را رها نخواهیم کرد. آمار و ارقام برای شکسته شدن آنجا هستند. ما تیمی هستیم که امید و تواضع دارد. 

 

دنی کارواخال :

بایرن تیم فوق العاده قدرتمندی نشان داد؛ آنها در 15 دقیقه اول بازی فشار زیادی به ما وارد کردند اما در نهایت اجازه ندادیم که آنها موقعیت 100 درصد گلزنی بدست بیاورند و با عملکرد دفاعی خوبمان ، عذابشان دادیم. هواداران با تشویق های خودشان به ما انگیزه مضاعفی داده بودند. بین دو نیمه وقتی به رختکن رفتیم می دانستیم که باید در نیمه دوم فاصله را بیشتر کنیم؛ اما متاسفانه نتوانستیم گل دوم را بزنیم. اگر بازی 2-0 می شد صعودمان تقریبا قطعی بود اما در حال حاضر همه چیز در مونیخ مشخص می شود. بایرنی ها فقط مالک توپ بودند و موقعیت آنچنانی نداشتند. این ما بودیم که سه فرصت مسلم گلزنی را از دست دادیم. در هر صورت به مونیخ می رویم تا با همه وجودمان برای رفتن به فینال تلاش کنیم.

نظرات 47 + ارسال نظر
رضا پنج‌شنبه 4 اردیبهشت 1393 ساعت 03:29

ما به اون دفاع پوکیده مون باختیم... همین!!!

آلمان کبیر پنج‌شنبه 4 اردیبهشت 1393 ساعت 07:46

خودم شخصا و میدونم بیشتر طرفدار ها گواردیولا رو دوست داریم ولی باید قبول کنیم ما به اشتباه پپ باختیم و ضربه نهایی رو از سمت راست خوردیم
آخه کی واسه بازی به این حساسی فیلیپ رو میزاره وسط
و بدتر از اون رافینیا رو میزاره دفاع راست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
دقیقا از همون جا ضربه خوردیم
پپ خواست وسط زمین برای بایرن باشه و در حملات بایرن اینطور شد و آنجلوتی هم قشنگ تو حملاتش وسط رو از برنامه هاش پاک کرد و با بازی مستقیم توپ رو آورد رو دفاع بایرن.
و چندین و چند موقعیت مسلم رو خلق کرد.
ما تو آلیانس آرنا این ترکیب رو میخوایم واسه حمله. تو سانتیاگو برنابئو باید واسه ضد حمله میرفتیم نه حمله. و لازم بود فیلیپ دفاع رو پر میکرد که اینجور کمبودش تو راست حس نشه و گلی دریافت نمیکردیم.
ولی خداوکیلی فیلیپ تو هافبک میترکونه از این حقیقت نمیشه گذشت...
مطمئنا تو بازی برگشت جبران میکنیم و اینو شک نکنید.
و اما
یه صحبت واسه رئالی ها
به ما نمیخورید، خودتونو به ما نچسبونین
خواب سه گانه رو ببینید. بازی برگشت هرچقد هم سخت باشه با صعود بایرن همراه خواهد شد.
میگی نه نگاه کن. اینقدم نیاین قدقد نکنین
به سلامت. خوش باشین با جام حذفیتون. اون اولین و آخرین جام امسال شماست
درود بر آلمان کبیر - بایرن مونیخ - باستین شواین اشتایگر

رضاباستیان پنج‌شنبه 4 اردیبهشت 1393 ساعت 07:46

دوستان سلام
هنوزهیچ اتفاقی نیفتاده
طبیعیه بازی درسانتیاگو1خرده سخت باشه
ولی بازی درالیانس خیلی سخته
خوده رئالیها هم میدونن
امیدتون به خداباشه
انشالاتوجهنم آلیانس کاره ریالوتمام میکنیم
انشالا

mahya پنج‌شنبه 4 اردیبهشت 1393 ساعت 09:13

بازی دورتموند که یادتونه...... چلسی که یادتونه. ..... یه دونه گل هیچ چیزیو عوض نمیکنه

فریبرز پنج‌شنبه 4 اردیبهشت 1393 ساعت 09:18

سلام به همه طرفدارا، نمیدونم باید طرفداری گواردیولا رو بکنم یا نه ولی واقعیت اینه که تو چیدن ترکیب خیلی اشتباه کرد. اگه همون ترکیب پارسال که بایرن جلو بارسا چیده بود رو می چید الان حداقل مساوی میکردیم. واقعا با بودن رافینیا تو دفاع راست یه بازیکن به راحتی هدر میره. لام اگه اونجا بازی کنه میتونه همکاری خیلی خوبی رو هم با روبن داشته باشه و از اون طرف خیلی حمله کنیم. اگه یادتون باشه دو سال پیش زمان هاینکس لام از همون طرف کونترائو رو جا گذاشت و سانتر کرد و گومز گل زد، اگه لام میرفت دفاع راست و به جای رافینیا از همون اول مارتینز میومد خیلی خیلی بهتر بود و به نظر من میتونست به جای مانژوکیچ از همون ابتدا مولر رو بازی بده و در ادامه با بیرون کشیدن شواینی یا همون مارتینز گوتزه رو به بازی می آورد و بازی رو رو به جلو می برد.

فریبرز پنج‌شنبه 4 اردیبهشت 1393 ساعت 09:22

دیشب که بازی رو نگاه میکردم فکر کردم بارسای پارسال در حال بازی کردن با بایرنه یعنی ما شده بودیم بارسا و اونا بایرن بودن ولی نه به خوبی بایرن پارسال ما. تنها تاکتیک و شیوه ای که می تونست مقابل بایرن امسال کارایی داشته باشه همین بود و همین مساله باعث شکست بایرن شد. شما نگاه کنید رئال اصلا و ابدا خوب بازی نکرد و اونا فقط با استفاده از بازیکنای سرعتی و تکنیکی خودشون تو حمله و با خلاقیت اونا به گل رسیدن و حتی ممکن بود به همون طریق به گل دوم هم برسن. به نظر من این شیوه بازی کردن بایرن تو بازی برگشت اصلا به درد نمیخوره و به احتمال زیاد باعث حذف بایرن میشه

فریبرز پنج‌شنبه 4 اردیبهشت 1393 ساعت 09:34

نه دوست دارم از کسی انتقاد کنم و نه هیچ چیز دیگه. دیشب بدجور اشک ریختم به خدا. اینکه تمام بازی رو در اختیار داشته باشی ولی تیم مقابل با ضد حملات سریع خودش بازی رو بتونه ببره. حالا خوب شد تو این ضد حملات فقط یک گل خوردیم. شاید الان خیلی ها از دست من ناراحت بشن ولی واقعیت اینه که تو بازی برگشت کارمون فوق العاده سخته. نمیدونم بازیکنا و گواردیولا چرا خوش بینن به بازی برگشت تو آلیانز. رئال اگه هم زمان رونالدو و بیل رو در اختیار داشته باشه و دیماریا و بنزما که خیلی سرعتی هستن میتونن تو ضد حملات خیلی آزارمون بدن در صورتی که ما به گل احتیاج داریم. تازه این تو شرایطی کار رو واسمون سخت تر هم میکنه و اون اینه که اگه رئال گلی بزنه بایرن باید اون وقت با اختلاف 2 گل بازی رو ببره یعنی مثلا 3-1 و 4-2 که این خیلی سخته و به نظر من کمی بعیده مگر این که بایرن بتونه خیلی سریع گل اول رو بزنه و سپس رئال به مانند بازی با دورتموند استرس بگیره و بیاد تو حمله و بعد گل دوم رو بخوره و این باعث بشه که کل رئال بشه حمله و بایرن بتونه گل سوم رو هم بزنه و خیالش رو راحت کنه البته باید خیلی مواظب باشه گل نخوره که با این دفاع لغزنده بایرن کمی بعیده که گل نخوره ولی اگه بتونیم به همین روال بریم هم 3-1 پیروز میشیم. در مجموع این که کارمون خیلی سخته. یادمون باشه رونالدو و بیل خیلی سرعتشون بالاست. امیدوارم که تو آلیانز بتونیم جشن صعود بگیریم. یه چیزی میگم نگید نه (اگه خدا بخواد اگه کل تیمشون هم رونالدو و بیل باشن نمیتونن باعث حذف بایرن بشن، بچه ها تورو به آبروی زهرا قسمتون میدم حالا دیگه چاره ای جز دعا کردن نداریم واسه موفقیت تیم، تورو قرآن دعا کنید، دلتون پاکه و مطمئن باشین همه ما با هم دعا می کنیم و مطمئن باشین خدا کمکمون میکنه) الان فقط به کمک خدا احتیاج داریم چون خودتون هم میدونید کارمون واقعا سخته

محمدرضا پنج‌شنبه 4 اردیبهشت 1393 ساعت 09:36

ان مصاحبه نا امید کننده پپ نتیجه معکوس گذاشت

غریبی پنج‌شنبه 4 اردیبهشت 1393 ساعت 09:40

در کل با نگرانی قیصر در مورد حفظ توپ بی تنیجه بایرن پپ این فصل موافقم . نمیدونم چرا نمیخواد دست از لجبازی برداره؟؟ مورد ، متاسفانه دیگه از اون جنگندگی و تلاش باواریاییهای در طول دو فصل گذشته در این فصل اثری نمیبنیم. بنظر من اگه دیشب بایرن 0 - 6 - 4 بازی میکرد ممکن بود نتیجه بهتری بگیره( بدون مهاجم هدف، مانزوکیچ بازی میکرد و بجای او مولر یا گوتزه توی ارنج تیم بودن ) و اینکه بایرن ی دفاع قوی سرزن و باتجربه لازم داره ک باید برای امثال کمپانی یا ایوانوویچ یا سیلوا دست ب جیب بشه

فریبرز پنج‌شنبه 4 اردیبهشت 1393 ساعت 09:45

یادش به خیر پارسال: همچین روزی شبش 4 تا زده بودیم به بارسا و تو دور قبلش هم تیم قوی پارسال یعنی یووه رو تو رفت و برگشت 4 بر صفر شکست داده بودیم. اون روز کجا و امروز کجا. امروز دلم بدجور گرفته. یعنی حداقل تا هفته بعد سه شنبه دلم سخت گرفته. یادش به خیر پارسال شبش ثانیه شماری میکردم تا صبح بشه و بیام واسه بارساییها کوری بخونم و اما امروز... اگه خدا کمک کنه و ببریم به احتمال خیلی فراوون قهرمان میشیم چون به نظر من رئال خیلی قویه. شما فکر کنید ما ریبری و روبن رو داریم و اونا رونالد و بیل رو و ما مانژوکیچ رو داریم و اونا هم بنزمارو و ما نویر رو داریم و اونا هم کاسیاس رو. یه امیدواری هم که هس اینه که هم ما و هم رئال شنبه بازی داریم که واسه ما زیاد مهم نیست و میتونیم انرژی هدر ندیم ولی واسه رئال خیلی مهمه. حتی مساوی هم اونارو از کورس قهرمانی دور میکنه. یعنی میشه هفته بعد تو آلیانس تو مین وبلاگ با طرفدارا جشن صعود بگیریم؟؟؟؟ یا آقا امام رضا به جوادالائمت قسمت میدم خودت کمک کن نه واسه این که یه تیم خارجی ببره واسه این که دل من و دل این هوادارا که مطمئنم امروز دلشون شکستس هفته بعد شاد بشه. یا ضامن آهو

sirsir پنج‌شنبه 4 اردیبهشت 1393 ساعت 10:14

بچه ها انصافا خیلی خوب بازی کردیم.اون گلی رو که دریافت کردیم مقصر بواتنگ بود اگه یه تکل می رفت گل نمیخوردیم و جریان بازی یه جور دیگه رقم می خورد.نگرن نباشید ما فینال رو هم می بریم.ترکیب بازی برگشت:نویر-(لام-بواتنگ-دانته-الابا)-(مارتینز)-(روبن-مولر-اشتایگر-ریبری)-(ماندزوکیچ)بچه ها رئال اصلا تو الیانز ارنا نمیتونه مساوی هم بگیره

دیوونه بایرنم پنج‌شنبه 4 اردیبهشت 1393 ساعت 10:17

اردیبهشت 1393 , ساعت : 10:13
گوش کنید دوستان تیکی تاکا دیگه برای مربی چون انجلوتی جواب نمیده بعد گذشت چند سال از این سبک معلومه که مربی های بزرگ راه حلشو پیدا میکنند من قبلا گفتم تیکی تاکا و سیستم گواردیولا وقتی جواب میده که مدافعان سرعتی داشته باشی که از ضد حمله حریف جلوگیری کنه که بایرن نداره خصوصا بواتینگ . رافینیا در حد تیم برانشوایگه نه بایرن. اگه بازی برگشت این سیستم بازی کنیم خیلی خیلی هم خوب بازی کنیم نهایت 2تا میزنیم ولی 1دونه که میخوریم با این روش نمیشه باید گواردیلا چاره دیگه بیاندیشی تیکی تاکا جلو انجلوتی جواب نمیده فقط ضد حمله برای حریف میسازه نهایتا با این روش 2بر1 میبریم که به درد نمیخوره چون حذف میشیم اگه با روش دیگه از این بازیکنهای ارزشمند استفاده کنی 3 بر 0میبریم

محمد مونیخی پنج‌شنبه 4 اردیبهشت 1393 ساعت 10:21

دیوونه بایرن کاملا با نظرت موافقم

سعید پنج‌شنبه 4 اردیبهشت 1393 ساعت 10:40

برای بازی برگشت بایدبا سه مهاجم نوک بازی کنیم

داوید الابا پنج‌شنبه 4 اردیبهشت 1393 ساعت 10:44

سلام به همه ی بایرنی های گل اصلا ناراحت نباشید من مطمینم که حتما در ارینس جشن صعود به فینال رو میگیریم

morteza پنج‌شنبه 4 اردیبهشت 1393 ساعت 11:02

ریال واقعن اتوبوسی بازی کرد..........پپه که همش زمین بود...متأسفم برای ریال

دوستان من میخوام چیزی بگم ک خیلی باعث آزارم شد دیشب
اون فردوسی پور آشــــــــــــــــــغال چه اینقدر ضد بایرن هست؟؟؟!!!از ستاره هامون بد میگه
هر چی دلش بخواد به بایرن میچسبونه...من بگیرمش خفه اش میکنم یه سال سه گانه گرفتیم همه ی صدا و سیما سوختن!!!!!!

دوستان خودتون نبازید که بازی برگشت مونده

پپ دقیقه 80 بود فکر کنم داشت با روبن صحبت کرد که بعدش روبن چه آتــــشـــی شد و کل مدافع ها رو به بازی گرفت و دو تا موقعیت گل 100 % ایجاد کرد ولی هر دو رو از دست دادیم و حالا فرض کنین روبن کل بازی برگشت رو اونطوری بازی کنه..................>کارشون تمومه بهتون قول میدم

منچستر امد آلمان 3 تا شیرین خورد خوشحالی نکن ریال هم آبکش میشه

جواهیر سوکای پنج‌شنبه 4 اردیبهشت 1393 ساعت 11:07

با وجود باخت دیشب هنوز هم بایرن منیخ برای بایرنی های اصیل بهترین قویترین خوش تکنیک ترین بامرام ترین زیباترین خون گرم ترین وهرچی ترین خوب تواین دنیا هستش مال بایرنه

hamid robeiry پنج‌شنبه 4 اردیبهشت 1393 ساعت 11:26

بارهاوگفته ام تیکی تاکا مقابل تیمهایی که فقط به فکر دفاع و ضد حمله اند تاثیری نداره...یکی نیست به این گواردیولای احمق بفهمون..من نمیدونم تو زمین ریال چرا بی مهابا حمله میکردیم تا اینکه گلو خوردیم..باید از دقیقه 1 توپو میدادیم بهشون و خودمون میرفتیم دفاع تا روی ضد حمله پارشون کنیم...ترکیب پ هم خیلی اشتباه بود دقیقا از سمت راست که لام نبود ضربه خوردیم..بواتنگ هم اصلا در حد بایرن نیست..اش واسه سال دیگه یه دفاع درجه یک بگیرند..اینم بگم اصلا فکر نمیکردم رءال تو زمینشون دفاعی بازی کنه..حالا منچستر و ارسنال یه چیزی...شما دیگه چرا که اینقد ستاره دارید...انشالا بازی برگشت میبریم..یعنی امیدوارم...

007 پنج‌شنبه 4 اردیبهشت 1393 ساعت 11:29

الان همه دارید انتقاد میکنید یکم منصف باشید، اگه توپ گوتزه میرفت تو گل تیکی تاکا عالی بود اره؟؟؟!!! خیلی زود از تیمتون ناامید شدین، بایرن نتونست اون فشار لازما رو دفاع رئال بیاره، 15تا کرنر گرفتیم ام بی نتیجه، یادمون باشه پارسال بهترین بازیکنمون ریبری بود که امسال 50درصد ریبری پارسال نیس. به برگشت امیدوار باشین

sajjad پنج‌شنبه 4 اردیبهشت 1393 ساعت 11:30

راستی دیوونه بایرن با هم دیدیم که مانزو ب درد این بازی نخورد، مطمئنم اگ مولر یا گوتزه وسط بودند کارایی بهتری داشتند،چون هم تکنیک بهتری دارند هم توی همچین بازی و تعدد مدافعین حریف قدرت ایجاد موقعیت دارن، عملا دیدیم که با خنثی کردن ریبری و روبن کار انتقال توپ برای مانزو غیر ممکن شد و توی همچین شرایطی که دفاع ریال با 3 بازیکن روبن رو مهار میکنه و ریبری رو از جریان بازی محو میکنه،دیگ مهاجم نوک ب درد تیم نمیخوره چون اصلا موقعیتی براش ساخته نمیشه،پس وجود گوتزه تکنیکی یا حتی مولر ک میتونستن از توجه ریال ب روبن و ریبری استفاده کنند بهتر جواب میداد،
بازم میگم بواتنگ و رافینیا اگ خط هافبک کشنده و کار آمد بایرن نبود راحت واس بدبخت کردنمون کافی بودن،
موندم هر توپی طرفشون میره بوی گل میده،خییییییلی ضعیف هستند

Ariya1900 پنج‌شنبه 4 اردیبهشت 1393 ساعت 11:44

بچه ها اولندش بازی برد و باخت داره.. هرچند ما انتظار بردو داشتیم چون تیم قوی بود و هستش.. فقط ما از استراتژی بد مربیمون ضربه خوردیم..
الانم به حرفای پوچ کسایی که دو روز اومدن دور فوتبال و میان نظر بد میدن تو وبلاگ هیچ توجهی نکنید..پپ اگه یه بازیکن رو فقط بذار که آزادانه کار کنه هیچ دفاعی جلودارش نیست اونم هم روبن هستش ولی این کارو نمیکنه.. و فقط دنبال ترکیب پاسکاری منظم خودشه که نتیجه ای هم حاصل نمیشه از پاسکاری. همین.. برای تیم هم موفقیت بزرگ قهرمانی اروپا رو میخوام..
تا همه طرفدارای بایرن بزرگ هم شاد و خرسند بشن به امید خدا

ارین پنج‌شنبه 4 اردیبهشت 1393 ساعت 11:45

بچه ها زیاد نگران نباشید ما فقط یه گل خوردیم بازی برگشت تو اریانس اره نا با سه گل رعال شکست میدیم حالا ببینید

ملو پنج‌شنبه 4 اردیبهشت 1393 ساعت 11:53

من که چشمم اب نمیخره بریم فینال بازی برگشت اگه ریال 1 بزنه باید 3 تا بزنیم.به نظرتون میزنیم؟؟؟؟؟؟؟

فریبرز پنج‌شنبه 4 اردیبهشت 1393 ساعت 12:16

تنها راهش اینه که خیلی زود گل اول رود بزنیم و سپس با اومدن رئال به جلو گل دوم رو بزنیم و مطمئنن اونوقت رئال کامل دفاع رو رها میکنه و به حمله میاد و اونوقت با زدن گل سوم کار رو تموم میکنیم و تازه اونوقت اگه باز بخوان بی محابا بازی کنن امکان داره گل چهارم رو هم بزنیم. فقط باید ترکیب درست بشه. اگه لام برسه سر جاش و شواینی و مارتینز بشن هافبک دفاعیمون ترکیب دفاعیمون فوق العاده میشه و کروس هم هافبک هجومی میشه و در کناره ها هم روبن و ریبری و در وسط مولر. کار نشد نداره. الآن رئالیها هم خیلی خوشحالن فکر میکنن دیگه صد در صد بردن ولی همین طرز فکر کار دستشون میده. بچه ها یادمون نره که ما پارسال تو آلیانز 4 بر صفر بارسا رو بردیم. یادمون نره که 2 سال قبل تو آلیانز 2 بر 1 همین رئال رو بردیم و اشکشون رو تو بازی برگشت تو ضربات پنالتی درآوردیم. یادمون نره که تو زمین خودمون منچستر رو 3 بر یک بردیم. کار نشد نداره اینو یادتون باشه. فقط و فقط پپ عزیز باید ترکیب رو عوض کنه. شک هم ندارم پپ خودش واسه شکست رئال بی تابه و مطمئنم که شیوه جدیدی رو واسه برد تو آلیانز اتخاذ میکنه. پپ خیلی باهوشه اینو تو بازی برگشت خواهید دید. در جواب سن ایکر عزیز هم که گفته بود فریبرز تو دعا کن من به بازیکنامون میگم کم گل بزنن میگم که من دعا میکنم و تو هم یادت نره حتما بهشون بگو.

پپ پنج‌شنبه 4 اردیبهشت 1393 ساعت 12:32

دوستان بایرنی اصلا نگران نباشید چون بازی برگشت قطعا 3گل میزنید.من خودم طرفدار بارسلونا هستم ولی همه ی بازی های بایرنو میبینم حتی بیشتر از بارسلونا.همونطور که دیدیت این ویروس دفاع اتوبوسی 80% تیمارو اسیر خودش کرده از جمله رئال که 11 نفره حتی رونالدو هم داشت دفاع میکرد .مدافعای بایرن هم البته بجز فیلیپ دقیقا مثل مدافعای بارسلون با ضد حمله مشکل دارن ینی سرعت کافی ندارن.وقتی همش دفاع کنی مثل فینال چلسی بایرن اونموقع بایرن هوایی و زمینی از کناره ها هرکاری میکرد دفاع هزار لایه چلسی!!!!!نمیزاشت توپ رد بشه.دیشب هم بازی کامل دست بایرن بود ولی خب بازم دفاع اتوبوسی.

پپ پنج‌شنبه 4 اردیبهشت 1393 ساعت 12:37

ضمنا گواردیولا به این راحتیا تن به شکست نمیده.بازی برگشت حتما جبران میکنه.

سینا پنج‌شنبه 4 اردیبهشت 1393 ساعت 12:41

بازیکنا باید دوندگشون بیشتر باشه ,مثل دورتموند پاساشون سریع باشه ازیکنا خودشون توپ بخوان نه اینکه چن ثانیه مکث کنه دنبال نفر بگرده

aliver kahn پنج‌شنبه 4 اردیبهشت 1393 ساعت 13:06

ما چرا باید اینجوری بازی کنیم که آخرش ببازیم که دست آخر هم یه چندا رئالی.............بیایین اینجا دم در بیارند و نظر بدن و اعصاب مانا خوردتر کنند.خداوکیلی دیشب که باختیم آماج اس ام اس های رئالی بود که رو گوشیم میومد که منم گوشیما از بس عصبانی شده بودم خاموش کردم.

انصافا پپ عزیز سزاواره تو بیای لام را که بهترین دفاع دنیاس را بذاری وسط که حالا ما نمیگیم بد بوده ولی خب آخه پست تخصصیش دفاع راسته اونجاس که فوق العادس خاوی به خدا خیلی بهترازلام می تونه وسط را جمع کنه.

واقعا سزاواره...................

دیوونه بایرنم پنج‌شنبه 4 اردیبهشت 1393 ساعت 13:24

اره sajjad جان درست میگی ولی من یه موضوع خوشحالم میکنه که گواردیولا به همین راحتی نمیبازه میدونستم این بواتینگ با رافینیا مارو بدبخت میکنند که کردند

ویسپرد پنج‌شنبه 4 اردیبهشت 1393 ساعت 13:24

دوستان سلام از نظر من مربی مثل گواردیولا که روز و شب بازیکنانش رو تمرین می ده بسیار آشنا تر است با بازیکنانش تا ما که هوادار بهترین تیم اروپا هستیم بنظر من حتی رافینیا هم در پستش خوب بود شاید در این بازی اگر بدون تعصب باشیم بازیکنی مثله تیاگو می تونست کمی موثر تر باشه (که مصدوم بود)در مجموع باید بگم بایرن قدرته اینو داره تا با اهتلاف دو گل تو آلیانز ببره و باید اینجوری هم باشه چرا که رئالیها ایندفعه بازیرو کمی تهاجمی تر شروع می کنن و حتی با توجه به سوابق در لحظاته ابتدایی به گل هم برسن که باید بگم در اینصورت بایرن باید سه گل بزنه که یه کم مشکله اما بنظرم باید هواسه بایرن به 15 دقیقه ابتدایی باشه ترکیب مورد نظره من نویر-آلابا -بواتنگ-دانته-فلیپ- کروس- مولر-روبن -ریبری- مولر و ماندزوکیچ در ابتدا برای بازی برگشت از ابتدا می تونه منطقی بنظر برسه امیدوارم بامداد چهارشنبه با خوشحالی صعود را به هم تبریک بگیم. درود به همه طرفدارای بهترین تیمه اروپا

unos پنج‌شنبه 4 اردیبهشت 1393 ساعت 14:07

چقدر اتوبوسی بازی کرد ریال!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
بازی برگشت تمومه کارشون
فقط لام بره سر جاش

farhad پنج‌شنبه 4 اردیبهشت 1393 ساعت 14:49

مثل اینکه رئالی ها بازی برگشت با دورتموند رو یادشون رفته که چه جوری داشتن حذف میشدند اونم تازه 3 تا گل تو خونه ی خودشون زده بودند. یعنی ما اینقدر ضعیف شدیم که تو آلیانز آره نا نتونیم حکم صعود رو بگیریم؟؟؟ فقط منتظر باشید ببینید چه بلایی به سر این رئال پرادعا میاد.

مهدی پنج‌شنبه 4 اردیبهشت 1393 ساعت 15:10

بچه ها متاسفانه بدترین نتیجه ممکن رو گرفتیم و من امید خیلی کمی دارم به برگشت ..دفاع قوی رئال با تفکره ایتالیائی .بازیکنای با کیفیتش تو خط حمله با اون ضد حمله ها و درمقابل بایرن ما با این خط دفاعی و بازی پر استرس تو کل تیم و با توجه به این که اونا با یه گل تو مونیخ خیالشون راحت میشه و واهمه خوردن گل همه وهمه دست به دست هم میدن تا حذف بشیم و در اخر تفکرات غلط مربیمون که مولر مانزو و گوتزه رو یا بازی نمیده یا دقیقه 80 میاره تو!!!!!

pankiller پنج‌شنبه 4 اردیبهشت 1393 ساعت 15:13

سلام.آقایون دقت کردین بواتنگ و دانته چقدر سنگین حرکت میکنن انگار اضافه وزن دارن.با این دفاع کاری از پیش نمیبریم انشاالله فصل بعد.
از من دلخور نشید ولی مادریدی ها بازی برگشت برای برد میان با این دفاع باید دعا کنیم توپ از دست ندیم.

علی نویر پنج‌شنبه 4 اردیبهشت 1393 ساعت 16:00

فقط رئالی ها منتظر باشید ببینید بایرنی ها تو آلیانس چه جهنمی براتون تدارک دیدن

Hawk پنج‌شنبه 4 اردیبهشت 1393 ساعت 16:05

بازی شنبه خیلی مهمه ...اگه قرار باشه چیزیو عوض کنیم باید شنبه نشونش بدیم.باید با اختلاف 4 5 گل ببریم.باید سریع و زهر دار باشیم.من فکر میکنم همه چی به شنبه بستگی داره.

محمد رضا محمدی پنج‌شنبه 4 اردیبهشت 1393 ساعت 16:16

رئال میره فینال و با همین نتیجه بایرن نمیتونه نتیجه روجبران کنه و رئال با ضد حملات دفاع بایرن ازار میده نا راحتنشین و احساسی عمل نکنی و نگید که جبران میشه[::]

kaveh.deutsch پنج‌شنبه 4 اردیبهشت 1393 ساعت 17:06

عمرا رئال فینال بره دلتو خوش نکن!با غیرت و تعصب و قدرت بازیکنا میترکونیمشو میریم فینال...

kaveh.deutsch پنج‌شنبه 4 اردیبهشت 1393 ساعت 17:21

حالا میبینی که با قدرت میریم فینال به لطفه بازیکنای بزرگمون............

M.S.G پنج‌شنبه 4 اردیبهشت 1393 ساعت 18:24

اخه دوستان عزیز رئال با اون بازیکن های فوق العاده ش چپیده بود تو سوراخ موش جلو بایرن... فقط میخواست تو ضد حملات گل بزنه همینو بس اگه ما گل اولو میزدیم رئال از لاک دفاعی بیرون می اومد و مثل منچستر بهم میریخت حیف که خیلی خر شانس بودن

گواردیولا پنج‌شنبه 4 اردیبهشت 1393 ساعت 18:27

سلام .بایرنی های محترم ما خیلی قوی هستیم ولی خیلی نگرانم وناراحتم حس میکنم الان شرایط طوریه که فقط خدا باید کمک کنه بریم فینال با عصبانیت و کری خوندن به جایی نمیرسیم خواهش میکتم بیاید همه با هم متحد شیم برای صعود بایرن دعا کنیم لطفا هر کی هم دعایی نذری میدونه که جواب میده بگه همه با هم انجام بدیم تروخدا.من همیشه میام وبلاگ ولی کامنت نمیذارم ایندفعه چون مهم بود اینو گفتم باور کنید راهش همینه حالا ببینید کی گفتم.خدایا خودت کمک کن بایرن بره فینال.

داش سعید پنج‌شنبه 4 اردیبهشت 1393 ساعت 20:43

با سلام خدمت دوستان
ما نباید تو خونه حریف حمله می کردیم ما بایستی تو خونه حریف فقط چشم به ضد حملات داشتیم
تو بازی برگشت هم چون واسه جبران بازی رفت سراسر حمله شیم ممکنه تو ضد حملات گل بخوریم. اما انشاالله پیروز میشیم و صعود می کنیم.
یادتون نره که این رئال از دورتموند 2 تا گل تو آلمان خورد و نزدیک حذف شدن بود.

نیک پنج‌شنبه 4 اردیبهشت 1393 ساعت 21:36

دو چیز پایانی ندارد
یکی کهکشان ها و دیگری حماقت گواردیولا.
با این نحوه بازی کردن به هیچ عنوان صعود نمیکنیم.

فانوس جمعه 5 اردیبهشت 1393 ساعت 01:33

با سلام به امیذ پیروزی و حذف رئال و با تشکر و تائید کامل مقاله زیبا و با صداقت دوست عزیزمون (گواردیولا) که به نظرم خیلی به جا و منطقی بود یه نیئت تو دلم واسه برد بایرن خواهم کرد..با تشکر از همتون

neuer جمعه 5 اردیبهشت 1393 ساعت 12:41

مگه ما بازیکنامون در سطح جهانی نیستن?

سیا شنبه 6 اردیبهشت 1393 ساعت 11:07

سلام دوستان در مور دبازی بگم اگر تو ترکیب خاوی رابذار به فینال صعود حواهیم کرد چون بازی رفت زمانی که خاوی اومد تو بازی ریال حتی یک خطر روی دروازه نداشت وتمامی ضد حمله های نیمه تمام ماند در مورد خط دفاع ریال باید بگم تازمانی که یادم می اید فشار زیاد نمی تونه تحمل کنه واسیب پذیر چون ریال تو این هفته هم تولیگ بازی کنه و هم بابایرن واین یعنی فشار بیشتر روی خط دفاعی من خوشبینم که صعود می کنیم

neuer شنبه 6 اردیبهشت 1393 ساعت 17:57

سیا جون,
اون به خاطره مارتینز نبود.واسه این بود ک لام اومد تو دفاع

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد