وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

رئال مادرید - بایرن مونیخ؛ بازگشت غول سیاه به برنابئو

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، امشب از ساعت 23:15 دقیقه به وقت ایران در دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، دو تیم فوبتال رئال مادرید اسپانیا و بارن مونیخ آلمان در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو شهر مادرید به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

دربی فوتبال اروپا بین دو رقیب دیرینه که همواره رقابتی سخت و جذاب را با یکدیگر داشته اند و حالا یکبار دیگر قرعه این دو باشگاه متمول و مدعی را در مرحله ما قبل فینال روبروی هم قرار داده است و بدون شک باید منتظر دو بازی بسیار جذاب دیدنی از طرف دو تیم باشیم.

بایرن مونیخ بیش از هر تیم دیگر در اروپا توانسته است رئال را شکست بدهد و مانع رسیدن کهکشانی ها به فینال معتبرترین رقابت باشگاهی دنیا شود، چیزی که باعث شده است تا هواداران رئال مادرید به رقیب آلمانی خود لقب La Bestia Negra یعنی غول سیاه بدهند. در 20 رویارویی این دو تیم، حریف آلمانی 11 بار و مادریدی ها 7 بار پیروز شده اند و رئال مادرید از تمام سفر های خود به مونیخ تنها یک تساوی به دست آورده است و در بقیه بازی ها شکست خورده به خانه بازگشته است.غول سیاه در فرهنگ مردم لاتین و اسپانیایی زبانها همان معنی واژه گربه سیاه را میدهد.

آخرین رویارویی دو تیم بر میگردد به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان در سال 2012 که در دیدار رفت آن فصل بایرن در آلیانس آرنا توانست حریف خود را 2-1 شکست بدهد و در بازی برگشت رئال با همین نتیجه در وقتهای قانونی به برتری رسید تا در نهایت در ضربات پنالتی، بایرن مونیخ به لطف درخشش مانوئل نویر  سنگربان خود که توانست پنالتی ستارگانی مانند رونالدو و کاکا را مهار کند فاتح بازی شود.

جدا از بحث رقابت شدید دو تیم از گذشته تا کنون و حساسیت به خودی خود بالای بازیهای این مرحله از لیگ قهرمانان اروپا، باید به این نکته اشاره کرد که حضور دو مربی کاربلد و میدان دیده مانند پپ گواردیولا و کارلو آنچلوتی در دو سوی میدان نیز خودش از اصلی ترین دلایل به اوج رسیدن هیجان این بازی خواهد بود.

پپ گواردیولا مرد کاتالانی و سرمربی اسبق بارسلونا اسپانیا که اکنون هدایت باواریایی ها را بر عهده دارد، به خوبی حریف مادریدی خود را می شناسد و بارها در ال کلاسیکو رو در روی آنها قرار گرفته است، گواردیولا قبلاً یکبار به همراه بارسا توانسته است در همین مرحله رئال را در سانتیاگو برنابئو با حساب 2-0 شکست بدهد تا بعد از راهیابی به فینال فاتح لیگ قهرمانان سال 2011 شود. او حتی سابقه پیروزی 6-2 در برنابئو را نیز در کارنامه خود دارد.

در طرف مقابل میدان کارلو آنچلوتی ایتالیایی قرار دارد که اولین فصل حضورش بر روی نیمکت لوس بلانکوسها را می گذراند، او هفته گذشته با شکست دادن تیم سابق سرمربی مونیخی ها یعنی بارسلونا در فینال کوپا دل ری، فاتح جام حذفی اسپانیا و اولین جام قهرمانی خود با رئال مادرید شد، کارلتو پیش از این در تیم سابقش یعنی آث میلان شش بار در مقابل بایرن مونیخ قرار گرفته است که در هیچکدام از آن دیدارها مغلوب نشده است و حاصل کار او چهار پیروزی و دو تساوی بوده است و همین نشان دهنده شکست ناپذیر بودن مرد ایتالیایی در برابر بایرن مونیخ بوده است.

در تیم رئال مادرید برای این بازی خسه و آربلوآ به علت مصدومیت غایب خواهند بود، همچنین وضعیت مارسلو مدافع چپ مادریدی ها به طور کامل معلوم نیست و به نظر می رسد که او هم در بازی امشب غایب باشد، ضمن اینکه کریستیانو رونالدو فوق ستاره پرتغالی رئال نیز بعد از سپری کردن دوران مصدومیت خود، به احتمال خیلی زیاد در ترکیب اصلی تیمش قرار خواهد گرفت.

در تیم بایرن مونیخ نیز اصلی ترین نگرانی کادر فنی و هواداران مونیخی مصدومیت مانوئل نویر دروازه بان توانمند بایرنی ها است که البته به نظر می رسد او با برطرف شدن مشکلش در درون دروازه تیمش قرار خواهد گرفت، تیاگو آلکانترا، ژردان شکیری و تام اشتارکه دیگر بازیکنان مصدوم بایرن مونیخ هستند که به طور قطع در این بازی غایب خواهند بود. فن بویتن، مولر، مارتینز و آلابا دیگر بازیکنان بایرن هستند که تا حدودی دچار مصدومیت هستند و کاملاً وضعیتشان برای این بازی مشخص نیست.

ضمن اینکه دو تیم در ترکیب خود هیچگونه بازیکن محرومی برای این دیدار ندارند.

امشب سانتیاگو برنابئو شاهد یکی از جذاب ترین دیدارهای سال اروپا خواهد بود، باید به انتظار بنشینیم تا ببینیم در اولین بازی از دوئل کهکشانی ها با غول سیاه کدام تیم پیروز از میدان خواهد شد.

نظرات 4 + ارسال نظر
mousa چهارشنبه 3 اردیبهشت 1393 ساعت 17:30

فینال به کی میخوریم به نظرتون ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

رئال که زدیم

آرش چهارشنبه 3 اردیبهشت 1393 ساعت 18:07

به امیدخدایکباردیگرثابت میکنم که واقعاوحشتی که ازغول سیاه دارن بیجانیست.امشب رءال وکابوسی بنام بایرن

رضاباستیان چهارشنبه 3 اردیبهشت 1393 ساعت 19:14

6ساعت تاباخت رئال
انشالا

فرشته چهارشنبه 3 اردیبهشت 1393 ساعت 19:54

ریال در برابر بایرن تسلیم میشه.ریال راه مارو برای رسیدن به فینال هموار تر میکنه.جم قهرمانی از آن بایرن است.بایرن قدرتمندترین تیم جهان.زنده باد بیرن پایدار وهمیشگی.ما هواداران به بایرن مونیخ بزرگ و قدرتمند افتخار میکنیم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد