وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

واتسکه: بایرن پرچمدار فوتبال آلمان است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، رئیس هیئت مدیره باشگاه دورتموند معتقد است که سرمربی این تیم باز هم می تواند فقدان یک بازیکن بزرگ نظیر لواندوفسکی را پوشش دهد.

روبرت لواندوفسکی، مهاجم گلزن و سرشناس بوروسیا دورتموند در پایان فصل راهی مونیخ خواهد شد، اما هانس یواخیم واتزکه، رئیس هیئت مدیره این تیم معتقد است که یورگن کلوپ، سرمربی این تیم باز هم می تواند با جدا شدن نامی بزرگ، تیم را قدرتمند نگه دارد.

به گزارش وب سایت گل، واتزکه در مصاحبه با بیلد گفت:” قبلا هم می گفتند که ما نمی توانیم با فقدان نوری شاهین پس از واگذاری او به رئال کنار بیاییم، همین طور پس از فروش شینجی کاگاوا به منچستر یونایتد هم همین حرف ها را تکرار کردند. ما نمی توانیم کسی را دقیقا مثل روبرت پیدا کنیم و جانشین او کنیم، ولی نبود او دردسری برای ما ایجاد نخواهد کرد.”

واتزکه ادامه داد:” ما یکی از بهترین مربی های دنیا را در اختیار داریم که همیشه بهترین راه حل را پیدا خواهد کرد. حتی کوچک ترین نگرانی هم از بابت فصل بعد ندارم و حتی معتقدم که دوباره به مسیر موفقیت باز خواهیم گشت.”

واتزکه در ادامه در خصوص نزدیک تر کردن رقابت با بایرن در فصل آینده ادامه داد:” بایرن فصل شگفت انگیزی را سپری می کند. آن ها الگو هستند، پرچمدار فوتبال آلمان. یقینا ما تمام تلاش خود برای کمکردن فاصله با آن ها را خواهیم کرد ولی وقتی آن ها به این قدرت باز می کنند کار بسیار سخت می شود.”

بوروسیا دورتموند از هم اکنون برای فصل آینده آدرین راموس، مهاجم هرتابرلین را به خدمت گرفته است و نام هایی نظیر ایموبیله، مهاجم تورینو و ادین ژکو، مهاجم سرشناس منچستر سیتی هم حول اخبار نقل و انتقالات این تیم شنیده می شود.

نظرات 1 + ارسال نظر
آرش چهارشنبه 3 اردیبهشت 1393 ساعت 18:19

بگوپرچمدارفوتبال جهان ماکه دیگه حریفی نمیبینیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد