وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

آنچلوتی: برای ارائه نمایش خودمان به میدان خواهیم رفت نه متوقف کردن بایرن مونیخ

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، کارلو آنجلوتی سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید با حضور در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار برابر بایرن مونیخ اذعان کرد که تیمش از شرای ایده آلی برای این مسابقه حساس برخوردار است.

به گزارش AS، کارلو آنجلوتی سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید با حضور در کنفرانس طبوعاتی پیش از دیدار حساس تیمش برابر بایرن ونیخ از چارچوب دور رفت از مرحله نیمه نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا اذعان کرد که بازیکنانش از جمله رونالدو و بیل از آمادگی بالایی برای این مسابقه برخوردارند.

کریستیانو رونالدو: "کریستیانو امروز به صورت نرمال با سایر بازیکنان تمرین کرد. او در چند روز گذشته هم بدون مشکل با تیم تمرین کرده بود و در نهایت ما فردا نیز آخرین آزمایش ها را بر روی او انجام خواهیم داد تا مشخص شود که بازی خواهد کرد یا نه. در هر شرایط چیزی که واضح و مشخص است این است که اگر کریستیانو به میدان برود، بدین معنی است که او هیچ مشکلی در سلامتی اش ندارد. من به شخصه گمان می کنم که او برابر بایرن مونیخ به میدان خواهد رفت اما تصمیم نهایی را فردا و پس از آزمایش های نهایی خواهیم گرفت. فراموش نکنید که مسابقه فردا سرنوشت نهایی را مشخص نخواهد کرد و دیدار مهم تر ما در سه شنبه آینده در مونیخ برگزار خواهد شد و برای همین من هیچ ریسک و خطری را در بازی دادن به کریستیانو نخواهم کرد."

گرث بیل: "او کاملا آماده و سرحال است. در روز گذشته او مشکلاتی را داشت اما فکر می کنم که به خوبی از پس آن بر آمده است. او با وجود فصل فوق العاده اش پس از گل حیاتی اش برابر بارسلونا اعتماد به نفس بیشتری هم کسب کرده و همانند کل تیم در شرایط مناسبی به سر می برد."

شرایط مسابقه فردا و بایرن مونیخ: "امیدوارم فردا با 11 بازیکن فوتبال بازی کنیم. شوخی نمی کنم. برابر بارسا ما تیمی بسیار منسجم بودیم و از نظر گروهی فوق العاده کار کردیم. نمی خواهم بگویم که بایرن کاملا همانند بارسلونا است اما بدون شک فلسفه آن ها یکسان است و برای همین باید به هنگام دفاع منسجم و فشرده عمل کنیم و سپس با کنترل بازی کیفیت خودمان را نشان دهیم. ما نمی خواهیم برای متوقف کردن بازی تیم دیگری به میدان برویم، بلکه برای نمایش بازی خود مان پای به مسابقه خواهیم گذاشت."

جنگ اتلتیکو مادرید برابر چلسی: "گمان نکنم که جنگی در کار باشد. سه شنبه شب فوتبال فوق العاده را خواهیم دید، همان طور که چهارشنبه شب نیز چنین اتفاقی خواهد افتاد. البته که اعتقاد دارم دو نیمه نهایی متفاوتی خواهد بود زیرا شیوه بازی چلسی و اتلتیکو کاملا با بایرن و ما متفاوت است. اما در هر صورت فوتبال، فوتبال است و من اطمینان دارم که هر دو مسابقه بی اندازه جذاب و دیدنی خواهد بود."

شکست های پیاپی برابر مونیخی ها: "شاید برای رئال مادرید این گونه باشد اما برای من که تا به حال این گونه نبوده است. البته که این اتفاق و رکورد اعتماد به نفس بیش ازحدی به من نخواهد داد. چیزی که مرا نسبت به مسابقه فردا خوشبین می سازد، رکوردها نیست بلکه کیفیت و آمادگی بالای بازیکنانم است و اطمینان دارم که چهارشنبه شب رئال مادرید خوبی را مشاهده خواهید کرد."

ناکامی و شکست در صورت حذف در نیمه نهایی:"گمان نکنم که شکست و ناکامی واژه مناسبی برای حذف احتمالی ما باشد. البته که از طرف دیگر نمی توان تنها رسیدن به نیمه نهایی را برای چنین تیمی موفقیت دانست. هدف اصلی ما از ابتدا رسیدن به فینال رقابت ها بوده است و ما برای رسیدن به آن 180 دقیقه برابر تیمی قدرتمند به مبارزه خواهیم پرداخت. رسیدن تنها به نیمه نهایی موفقیت نیست اما گمان کنم که رسیدن به چهار نیمه نهایی پیاپی آن چنان هم بد نیست!"

نظرات 5 + ارسال نظر
آرش چهارشنبه 3 اردیبهشت 1393 ساعت 01:34

توفکری بازی قشنگ باش ته نتیجه که اون مال ماست

مهدی چهارشنبه 3 اردیبهشت 1393 ساعت 01:36

اره جون عمت میبرید!!!!چنان تحقیر بشید که دیگه نگی امار من با رئال فرق میکنه و از حالا واسه خودت دنبال تیم جدید باش...یا ذر تائید حرفهای ارش فکر یه بازی جانمردانه باش

aliver kahn چهارشنبه 3 اردیبهشت 1393 ساعت 10:43

می دونی چیه خیلی آدم بی شرف و اقده ای هستی آنجلوتی.

نسیم چهارشنبه 3 اردیبهشت 1393 ساعت 13:48

آنجلوتی پیشنهاد میکنم برای امشب یه دونه ایزی لایف بخری . . . زشته جلوی تماشاچیا . . . پس یادت نره ها

فرشته چهارشنبه 3 اردیبهشت 1393 ساعت 15:23

تا شما بخوان بیاین از خودتون نمایش ارایه بدین بایرن 3تا گل رو زده.
چقدر اون لحظه قشنگه که داور سوت پایان بازی رو میزنه وبازی با نتیجه 3 به 0 به سود بایرن تموم میشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد