وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

دی‌بویر: گواردیولا همیشه چند گام به جلوتر فکر می‌کند

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، هافبک هلندی و سابق بارسلونا بر این باور است که گواردیولا هوش و نبوغ فراوانش را در این فصل نشان داده است.

هافبک سابق بارسلونا رونالد ‌دی‌بوئر ضمن ستایش عمکرد پپ گواردیولا در بایرن‌مونیخ می‌گوید سرمربی بایرن همیشه سه تا چهار گام به جلوتر می‌اندیشد، پپ گواردیولا که تاکنون دو بار با هدایت آبی و اناری‌های بارسلون توانسته است فاتح لیگ قهرمانان شود و اکنون شانس فراوانی دارد تا جام دیگر لیگ قهرمانان به عنوان سکاندار بایرن‌مونیخ به دست آورد.

دی‌بوئر هلندی در سالهای 1998 تا 2000 در کنار گواردیولا در بارسلون حضور داست بر این اعتقاد است که هوش فراوان پپ گواردیولا کمک زیادی به او در جهت تبدیل شدن به یک مربی نابغه کرده است، دی‌بوئر به sport1 می‌گوید: به عنوان یک مربی گواردیولا نابغه است، پپ همیشه بازیکنی بود که حرکتی بسیار هوشمندانه داشت شاید از نظر فیزیکی برتری قابل ملاحظه‌ای در مقایسه با دیگر بازیکنان در او وجود نداشت ولی او همیشه چند گام به جلوتر فکر می‌کرد.

گواردیولا به همراه بایرن‌مونیخ جدال سختی را در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان برابر با رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو دارد، ورزشگاهی که برای مرد اسپانیایی به هیج وجه نا آشنا نیست.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد