وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

برایتنر: بایرنی ها راه لیسبون را می دانند

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، پل برایتنر ، مرد مورد توجه رسانه های فوتبالی در روز های اخیر به دلیل بازی در دو تیم بایرن مونیخ و رئال مادرید، همانند آرین روبن است که در چمپیونز لیگ، باید به مصاف یکدیگر بروند و از بین این دو تیم ، یک تیم به فینال رقابت ها صعود خواهد کرد.

برایتنر در سال 1974 میلادی مونیخ را به مقصد مادرید ترک کرده تا موفق به انجام 84 بازی برای تیم اسپانیایی رئال مادرید شود. برایتنر در روز هایی که برای تیم مادریدی توپ میزد ، در کنار هم تیمی هایش ، دو بار موفق به دستیابی به قهرمانی لالیگا و یکبار دریافت قهرمانی در رقابت های جام حذفی اسپانیا شده بود. تیمی که هفته ی پیش، با از سر راه برداشتن بارسلونا، رقیب دیرینه خود در اسپانیا موفق به دریافت نوزدهمین عنوان قهرمانی جام حذفی لالیگا شد .

در ادامه مصاحبه سایت رسمی باشگاه بایرن مونیخ با پل برایتنر را خواهیم خواند؛

 

آقای برایتنر، در دیدار چهارشنبه شب ، شما به امید برد چه کسی به سانتیاگو برنابئو خواهید رفت و در واقع طرفدار کدام تیم در میان این دو هستید؟
من همیشه یک تیم را برای خود بگزیده ام ; در واقع وقتی بایرن مونیخ بازی میکند برای من فقط قرمز معنا دارد. من یک مادریدی هستم ; زمانی که رئال و بایرن در مقابل یکدیگر نباشند . بدانید که این انتخاب برای من سخت و دشوار است .

 

آیا شما هنور هم با هواداران رئال مادرید، اعضای تیمی - مدیریتی رئال مادرید و هم بازی های سابق مادریدی ارتباط دارید؟
من بعنوان بازیکن اسبق تیم فوتبال رئال ، هنوز هم مخاطبین خوبی در مادرید دارم . با هم بازی هایم سالی دو یا سه بار رابطه داریم بدین ترتیب که آنها مرا به مادرید دعوت میکنند. من نیز برای گردش در مادرید، سالی یکبار به آنجا پرواز دارم، هنوز هم در تماس نزدیک با هواداران رئال هستم .

 

چه خبر از مادرید؟! شما چه مقدار برای بایرن مونیخ احترام قائلید؟ 

من هم همان چیز هایی را از مادرید و مونیخ میشنوم و میدانم که شما میدانید. به نظر من هر دو حریف در مورد یک دیگر تصوّر ضعف دارد. این طبیعت فوتبال است، هر دو تیم قبل از این بازی فراز و نشیب های زیادی داشتند. دو تیم پتانسیل قدرتمند تر ظاهر شدن در برابر دیگری را در بازی چهارشنبه شب را دارند، هر دو تیم سعی دارند به آمادگی کامل برسند . من برای دو تیم احترام بسیاری قائلم .

 

چهارشنبه شب را چطور پیش بینی میکنید؟ 

من از آمادگی دو تیم خبر زیادی ندارم . روشن است تیمی که بیشتر زحمت بکشد برنده از میدان خارج خواهد شد . جذابیت فوتبال به غیر قابل پیش بینی بودن آن است .

 

چه نوع رقابتی را در چهارشنبه شب، از نظر شما، شاهد خواهیم بود؟بازی های بین این دو تیم همیشه پر شور و طراوت بوده اند، چهار شنبه شب بازی بسیار جذّابی را نظاره گر خواهیم بود .

 

شما برای رئال مادرید بازی کرده اید، چیز خاصی از رئال هست که شما در حال حاظر قادر به گفتن آن باشید؟ 

از لحاظ محبوبیت تیم های فوتبالی ، رئال مادرید هنوز هم شماره یک است، حتما رسمی شدن باشکوه باشگاه رئال مادرید در سال 1950 را به خاطر دارید، زمانی که آنها پنج بار موفق به کسب جام اروپا شدند. دهه پنجاه و رئیس سانتیاگو برنابئو ; حضور طولانی مدت او ، باهوش ترین و مورد علاقه ترین مردی که تا به حال من در عمرم دیده ام. از ارکان اصلی بودن رئال در اوج . در حال حاظر میدانیم که بایرن شرایط بهتری نسبت به تیم مادریدی دارد و رئال نیز به چند سال بیشتر ، برای رسیدن به صد در صد آمادگی و بالا بردن سطح فوتبالی خود در اروپا نیاز دارد .

 

سخن پایانی شما؟ 

مشکل تنها یک چیز است؛ بایرن میخواهد در لیگ قهرمانان برای دفاع از عنوان قهرمانی خود باقی بماند و راهی جز از سدّ راه برداشتن رئال مادرید از پیش روی خود ندارد، بایرنی ها راه لیسبون را می دانند.

نظرات 8 + ارسال نظر
neuer سه‌شنبه 2 اردیبهشت 1393 ساعت 23:18

دوستان عزیز بایرنی

اگر از طرفدارا کسی مشهد ساکنه، بازی بایرن رئال رو سینما سیمرغ پخش مستقیم می کنه.اگر تونستید حتما بیاینکه مثل همیشه بایرنیا ابهت خودشون رو نشون بدند. به امید پیروزی تیم محبوبمون بایرن دوستداشتنی

آرش چهارشنبه 3 اردیبهشت 1393 ساعت 01:42

ماکه ازشماخیلی دوریم ولی دلهامون بهم نزدیکه انشاله هرجاکه هستیم وبازی نگاه میکنیم آخرش خوشحال باشیم

aliver kahn چهارشنبه 3 اردیبهشت 1393 ساعت 10:41

بچه ها با این که از هم دوریم بیاین با هم دعا کنیم برای پیروزی بایرن.خواهش می کنم دعا کنید.

bavaria چهارشنبه 3 اردیبهشت 1393 ساعت 12:33

خدا کنه بایرن دوست داستنی امشب با دست پر برگرده به مونیخ ، موافقم ، بیاین با هم دعا کنیم برای سرافرازی پسران قرمز باواریا و نویر افسانه ای.زنده باد بایرن و سربلند باد باواریا

نواب چهارشنبه 3 اردیبهشت 1393 ساعت 12:53

زنده باد بایرن میبریم این رئالیارو دفاعشون سوراخه سوراخه

نسیم چهارشنبه 3 اردیبهشت 1393 ساعت 13:22

خداوندا هم وطنانمان نیستند ، خوشاوندانمان نیز نیستند ولی دوستشان داریم . . . و آروزی موفقیت و قهرمانیشان را داریم . . . امشب اشک از چشمانمان جاری کن . . .اشک شادی

bavaria 186 چهارشنبه 3 اردیبهشت 1393 ساعت 14:24

من اینجا رو تازه پیدا کردم ، بعد از 25 سال عشق به بایرن ، همیشه تنها تشویقش کردم همیشه تنها غصشو خوردم و تو باختها بغض کردم و شبها نخوابیدم ، خیلی سخته که بین یه مشت رئالی و میلانیو و بارسایی یا با یه عده طرفدار تیمهای اینگلیسی ، تنهایی باهاشون بحث کنی ، کل بندازی و بجنگی ، من که کم نیاوردم ولی خیلی سخت بود ، حالا احساس آرامش می کنم ، با شما بایرنیهای خوش قلب و پر شور . حرارت و نشاط و حساسیت شما رو که میبینم احساس میکنم خودم تکثیر شدم ، بیاید دستای همدیگه رو بگیریم ، از راه دور نفسامون رو یکی کنیم و برای تیم محبوبمون یه وله وله باواریای خوشگل تو دلمون بخونیم . ما هیجان داریم ، ما متعصبیم و باهم ، و با هم قهرمان میشیم ، اگه خدا بخواد و زنده باد باواریا و باواریاییهای ایرانی.

'Bas' چهارشنبه 3 اردیبهشت 1393 ساعت 22:57 http://bayern.blogsky.com/

زنده باد برایتنر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد