وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

گواردیولا: حضور در منچستریونایتد؟! در بایرن راحت هستم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، پپ گواردیولا، سرمربی بایرن مونیخ، با رد شایعه پیوستنش به منچستریونایتد به عنوان جانشین دیوید مویس، تاکید کرد که دوست دارد در آلیانس آرنا بماند.

 این مربی اسپانیایی در تابستان گذشته جانشین یوپ هاینکس در بایرن شد اما با اخراج مویس از منچستریونایتد، شایعاتی در مورد حضور او در الدترافورد به گوش می رسید.

گواردیولا به خبرنگاران گفت: "من در بایرن هستم و قراردادی سه ساله دارم. احساس می کنم می توانم در اینجا پیشرفت کنم.

من برای حضور در آلمان فرهنگ کاتالانی ام را تغییر دادم و این آسان نبود. به زمان نیاز دارم. هنوز کارهایی هست که باید انجام بدهم. از بودن در اینجا راضی هستم و می خواهم اینجا بمانم. باشگاه و هواداران به کار من احترام می گذارند."

نظرات 5 + ارسال نظر
باواریایی اصیل سه‌شنبه 2 اردیبهشت 1393 ساعت 20:39

منچستر یا یه سوال دارم
از بازیکن و مربی و دکتر و مدیرو همرو میخواین !!!!!!!!!!!!!!
ما جنازه تیمتون رو به تیم ان شما نمیدیم خودتونو سبک نکنید آخه چقدر آویزونید شماها
حالا اگه اصرار دارید میتونید بیاید از چاه های توالت آلیانس آرنا الگو بردارید
نکبت های نجس رده هفتمی

mahya سه‌شنبه 2 اردیبهشت 1393 ساعت 21:15

چه رویی دارند مویسو برکنار کردن حالا می خوان ببینن کدام مربیو بدزدن...... واقعا آخرشه

خشایار سه‌شنبه 2 اردیبهشت 1393 ساعت 21:22

راست می گن یورگن کلپ سر مربی دورتمند فصله دیگه میشه سر مدبی منچستر؟

mary سه‌شنبه 2 اردیبهشت 1393 ساعت 21:55

بمون پیشمون پپ و افتخار برا خودت و بایرن کسب کن

aliver kahn چهارشنبه 3 اردیبهشت 1393 ساعت 10:37

میگما چی ازجون ما می خایین چرا کلیک کردین رو بازیکنای ما بابا این همه تیم تو دنیا اونم کی منچستر منفور.خواهشا به معنای واقعیه کلمه بکشید بیرون از تو ما.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد