وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

آنچلوتی: در مورد استفاده از رونالدو ریسک نمی کنم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، در آستانه دیدار تیمش مقابل بایرن مونیخ، تاکید کرد که در مورد کریس رونالدو ریسک نخواهد کرد.

ستاره پرتغالی رئال که در دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی مقابل بوروسیا دورتموند از ناحیه همسترینگ آسیب دید، روز گذشته به تمرینات برگشت.

آنچلوتی اعلام کرد از اینکه ستاره تیمش را بار دیگر در اختیار دارد، بسیار خوشحال است اما تاکید کرد تنها در صورتی از او استفاده خواهد کرد که 100 درصد آماده باشد.

او به خبرنگاران گفت:" کریس تمرینات خوبی را پشت سر گذاشت. ما بعد از تست های فردا تصمیم گیری خواهیم کرد. او اگر کاملا آماده باشد، بازی خواهد کرد.

اگر خطری احساس کنیم، رونالدو بازی نخواهد کرد. ما هفته آینده یک دیدار تعیین کننده دیگر داریم.

خارج کردن یک بازیکن برای قرار دادن در ترکیب اصلی کار ساده ای نیست زیرا همه عالی کار کرده اند. ایسکو ثابت کرد که می تواند بازیکن مهمی برای تیم باشد. حضور کریس باعث شده تا ما گزینه های بیشتری در اختیار داشته باشیم."

آنچلوتی معتقد است قهرمانی در کوپا دل ری، اعتماد به نفس شاگردانش برای این دیدار را افزایش داد:" ما مقابل بارسا با 11 بازیکن بازی کردیم و از انسجام کافی برخوردار بودیم. 

فردا شب هم همین طور خواهد بود. ما با اعتماد به نفسی مانند گذشته بازی می کنیم اما سطح بازی مان افزایش پیدا کرده است.

ما در نیمه نهایی هستیم و می خواهیم قهرمانی شویم. این یک عقده نیست؛ انگیزه است. ما اشتیاق زیادی داریم و برای دیدار فردا بسیار هیجان زده هستیم.

شکست کلمه بدی است اما نمی توانم بگویم که رسیدن به نیمه هایی یک موفقیت است. هدف اول ما رسیدن به فینال است."

نظرات 7 + ارسال نظر
حافظ فضلی سه‌شنبه 2 اردیبهشت 1393 ساعت 19:51

خدا کنه فردا رونالو باشه.میخوام بعد از شکست قیافشو ببینم. فقط پپ

aliver kahn سه‌شنبه 2 اردیبهشت 1393 ساعت 20:07

بابا خفه شو دیگه آخه تونه بی شرف می خای حقه هایی که خومون تو سال های پیش به حریفان می زدیم را به خودمون بزنی.آخه بیشعور خودت هم می دونی اگه رونالدو دون نباشه انگار نصف تیمدون نیس.د اگه جرات داری بازیش نده.

mousa سه‌شنبه 2 اردیبهشت 1393 ساعت 20:49

به نظر من اگه باشه خیلی بهتره چون وقتی نیست فشار روانی کمتری روی رئال هست

چون اگه ببازن میتونن ادعا کنن رونالدو نبوده به خاطر همین راحت تر بازی میکنن

البته بود و نبود رونالدو که هیچ اگه مسی و ژاوی و اینیستا هم بیان کمکشون خبری نیست

King Of Cup

klose11 سه‌شنبه 2 اردیبهشت 1393 ساعت 22:47

اولیور بچه کجایی؟؟لهجه داری فک کنم جنوبی هستی؟؟منم جنوبیم
من بوشهری هستم تو کجایی هستی؟

Mohammad amin german چهارشنبه 3 اردیبهشت 1393 ساعت 00:45

من اهل گناوه و استان بوشهر خوشبختم کلوزه. بچه ها نویر هس دیگه ؟؟

aliver kahn چهارشنبه 3 اردیبهشت 1393 ساعت 10:34

نه قربون من جنوبی نیستم من مال مبارکه(اصفهان) هستم.سپاهان تیم شهر ماست شنیدی میگه فولاد مبارکه سپاهان.

bavaria چهارشنبه 3 اردیبهشت 1393 ساعت 12:42

ولی من اعتقاد دارم که اگه رونالدو نباشه خیلی بهتره ، ما اگه تو این بازی نتیجه بگیریم ، رئال از نظر روحی بهم میریزه ، اونا امشب هر چی دارن رو میکنن ، مثلث بیل ، بن زما و رونالدو خطرناکه ، اگه رونالدو نباشه مجبورن خطی و در طول زمین حرکت کنن ، دفاع ما هم تکل خوب میزنه هم سر ، ولی روی سرعت ضعف داره.بذار نباشه و ما راحت تر رو دروازشون توپ بریزیم برای مولر و مانزوکیچ.زنده باد باواریا و پاینده باد بایرن قهرمان.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد