وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

چه سرنوشتی در برنابئو منتظر بایرن است؟

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، بایرن مونیخ بار دیگر یک عملکرد ضعیف را در بازی برابر برانشویگ به نمایش گذاشت. نحوه ی بازی مردان مونیخی، بعد از کسب عنوان قهرمانی، از فرم خوبش فاصله داشته به طوری که این قضیه به بزرگترین نگرانی باوارایایی ها برای بازی برابر رئال مادرید تبدیل شده است.

فوتبال به سرعت در حال حرکت است. تیم بایرن مونیخ بعد از کسب عناون قهرمانیش در ماه مارس در بوندسلیگا، به شدت در بازی های بعدی اش ناامید کننده ظاهر شده است.

بازی برابر تیم قعر نشین برانشوایک نمونه ی خوبی از افت قدرت بایرن است. بایرن موفق می شود با گلهای مهاجمانش آن هم در 15 دقیقه پایانی بازی را به سود خود به پایان برساند. در ظاهر همه چیز خوب است و بایرن پیروز شده. اما حقیقت این است که اگر تیم آلمانی این نمایش را در برابر رئال مادرید در روز چهار شنبه اجرا کند، شاهد کنار رفتنش از لیگ قهرمانان اروپا خواهیم بود.

البته نباید از تجربه ی بالای پپ در مصاف با رئال بگذریم. این مرد اسپانیایی در زمان سرمربیگریش در بارسا، در برنابئو بازنده نبوده است. تیم وی با دقت و تلاش بالا در حال آماده شدن برای این نبرد حساس است. اما آن سو هم رئالی قرار دارد که با کسب یک جام پای به این دیدار می گذارد. جامی که بی شک با بردن بارسلونا آن هم بدون فوق ستاره شان رونالدو، روحیه ی بیشتری را به مادریدی ها برای دیدار با بایرن تزریق می کند.

حال بد نیست نگاه کوچکی به حال ور روز بایرن در فصل قبل در همین مقطع بیندازیم. فصل قبل بعد از قهرمانی، بایرن 4-0 نورنبرگ را در هم کوبید، سپس 6-1 هانوفر را تحقیر کرد. و بعد آن در دوبازی با نتایج مشابه 2-0 یووه را برد و راهی مرحله نیمه هایی لیگ قهرمانان شد. در واقع 6 برد و یک تساوی حاصل کار مردان یوپ هاینکس در 7 بازی پایانی فصل گذشته شان بود.

اما این فصل. بایرن سریعترین قهرمانی را کسب می کند. و بعد از ان از 6 بازی فقط دو بازی را می برد. 3-3 با هوفنهایم در خانه مساوی می کند. سپس در بازی رفت مرحله یک چهارم نهایی، 1-1 با شیاطین شرخ در الدترافورد تن به تساوی می دهد. بدون در اختیاز داشتن اکثر بازیکنان اصلیش 1-0 به آگسبورگ می بازد. 3-1منچستر را در بازی برگشت چمپیونز لیگ شکست می دهد. متحمل شکست سنگین 3-0 برابر دورتموند در خانه می شود و در نهایت تیم قعر جدولی برانشویگ را 2-0 می برد.

بی شک بازی با رئال چیزی است که در تمام وقت ذهن پپ را مشغول به خود کرده است. سرمربی سابق بارسا این بار با تیم قدرتمندی به مصاف رئال مادرید می رود. اما این تیم قدرتمند علیرغم هشدارهای فراوان سرمربیش، در آخرین بازی خودش پیش از مصاف با رئال هم نتوانست به ریتم سابقش بازگردد و در عین حال در ضد حملات هم بسیار آسیب پذیر به نظر می رسد. ضد حملاتی که شگرد بازیکنانی همچون بیل، رونالدو و دی ماریا می باشد.

پپ قبل بازی با برانشویگ این نکته را گفته بود که رئال تیم خطرناکیست. خصوصا بعد قهرمانی کوپا دل ری که باعث افزایش اعتماد به نفس آنها شده است. وی همچنین اذعان کرده بود برای آمادگی برای بازی با رئال، تیمش به یک نمایش عالی در روز شنبه نیاز مند است.

حال که بایرنی ها نتوانستند لااقل برای فریب اذهان عمومی بازی قابل قبولی را برابر برانشویگ به نمایش بگذارند، پپ باید دنبال راه دیگری برای دادن انگیزه به تمیش برای مصاف با تیمی که احتمالا بزرگترین چالش وی تا به اینجای کار خواهد بود بگردد. گواردویلا قبلا به این نکته اعتراف کرده بود که تیمش در فرم خوبش به بازی با رئال نخواهد رسید.

تیم مادریدی در این فصل در همه ی بازیهای بزرگش ناموفق عمل کرده اما همانطور که پپ هم گفت، قهرمانیشان در کوپا دل ری بی شک اعتماد به نفس بالایی به آن ها قبل بازی با بایرن خواهد داد. خصوصا اکنون که بازی این هفته شان برابر وایادولید به تعویق افتاد تا زمان کافی برای ریکاوری تیم مادریدی در اختیار سرمربی ایتالیایی اش باشد.

در فوتبال، داشتن انگیزه و فرم خوب، بی شک مفید خواهد بود. کافیست نگاهی به بارسلونا بیندازید. این تیم تا 10 روز پیش کاندید تریپل بود. اما اکنون در آستانه تمام کردن فصل بدون بردن حتی یک جام می باشد. شکست برابر اتلتیکو در لیگ قهرمانان، شکست برابر رئال در کوپا دل ری و همچنین شکست برابر گرانادا در لالیگا اتفاقاتی بود باعث کوتاه شدن دست بارسا از کسب جام شد.

رئال مادرید با توجه به نوسان بایرن مونیخ در هفته های اخیر می تواند به مراتب خطرناک تر از آن چه به نظر می اید برای بایرن و هوادارانش باشد. اما بایرنی ها و هوادارانشان برای صعود شاید دلخوش به سابقه ی درخشان پپ باشند که بهترین و خاطره انگیزترین بردهایش را در زمین رئال و در بازی برابر رئال کسب کرده است.

اما نباید فراموش کرد که بایرن مونیخ، حتی در روزهایی که از فقر بازیکن سطح بالا در ترکیبش رنج می برد، موفق به شکست رئال پرستاره  شده است. به هر حال مادریدی ها و هوادارانش باید این نکته را با خود مرور کنند که بایرن مونیخ، همیشه بایرن مونیخ است.

نظرات 25 + ارسال نظر
نسیم یکشنبه 31 فروردین 1393 ساعت 16:20

به کوری چشم هوادارای بی فرهنگ ، بی شخصیت ، بی سروپا ، نفرت انگیز و خوک صفت رئالی که وارد این سایت شدند . . . با قدرت میریم تو زمین و رو سرشون خراب میکنیم باشگاهشونو . . .

neuer یکشنبه 31 فروردین 1393 ساعت 16:20

بچه ها یه سوال

این رئالیا که همش تو وبلاگ ما میان ظاهرا وبلاگ ندارند خودشون. حاضرید ما بایرنیا پول بذاریم یه وبلاگ واسشون بسازیم؟؟؟شاید حضورشون اینجا کم شه و فرهنگ غنی فحششون و تو همین وبلاگ خودشون شکوفا کنند...

neuer یکشنبه 31 فروردین 1393 ساعت 16:22

آقای بیل لطفا ملاحظه فرمایند:

گویند بیل با کلنگ خوش است، من میگویم برد بایرن خوش است. این نقد بگیر و آن نسیه بدار، که گریه رونالدو از دور خوش است...

♥ آلمان کبیر ♥ یکشنبه 31 فروردین 1393 ساعت 16:33

در جواب neuer باید بگم که : رئالیها وبلاگ نمیخواند بهتره برند تو کوچه وبا صدای بلند بهمدیگه و همچنین به خانواده محترم خودشون فحش بدند تا هنجرشون حال بیاد رئال چه میدونه فرهنگ سایت اجتماعی ورزشی و کامنت گذاشتن چیه . . . برند بمیرند . . . همونیکه نسیم تو بحث قبلی گفت جواب خوبی بود . . . بسشون بود

دیوونه بایرنم یکشنبه 31 فروردین 1393 ساعت 16:41

فقط نویر برسه برنابئو با کویر لوت یکی میکنیم کاری میکنیم از این به بعد به جای غول سیاه مارو اژدها شش سر سیاه صدا کنید

mousa یکشنبه 31 فروردین 1393 ساعت 17:00

خدایش اگه بیشتر 3 گل زدیم دیگه بازی برگشت جذابیتی نداره

این رئالیها هم نمیان اینجا یکمی تنوع داشته باشیم

رضاباستیان یکشنبه 31 فروردین 1393 ساعت 17:01

نگران نباشید
انشالاهرکی بهتره بازی کنه میره فینال
وانشالاتیمی که میره فینال بایرنه
به حق پهلوی شکسته زهرا
انشالا
برای سلامتی اقاامام زمان صلوات

دیوونه بایرنم یکشنبه 31 فروردین 1393 ساعت 17:26

ایسکو نظرت چیه بعد بازی اسم بایرن از غول سیاه به اژدها سیاه تبدیل بشه خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ برو فسقلی شبها خواب میبینی میای اینجا تعریف میکنی افرین عمو جون برو برای خودت شکلات بخر

khashayar یکشنبه 31 فروردین 1393 ساعت 17:26

فوتبال رو با پا بازی میکنن نه با زبون و بی احترامی و کری های پوچ.

سعید یکشنبه 31 فروردین 1393 ساعت 17:32

خواهیم برد.

ASHKAN یکشنبه 31 فروردین 1393 ساعت 17:32

دیوونه بایرن جواب خیلی خوبی به ایسکو دادی عشق است بایرن کبیرررر

دیوونه بایرنم یکشنبه 31 فروردین 1393 ساعت 17:58

بیل و یونس نترسید عمویی به غول سیاه میگم زیاد نترسونه شمارو افرین بچه های خوب شما هم با ایسکو برید شکلات بخرید ولی قول بدید با هم دعوا نکنید خخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

دیوونه بایرن یکشنبه 31 فروردین 1393 ساعت 18:24

اقا توو سایت یه انتی ویروس نصب کنید این ویروسهای رئالی نتونن وارد بشند بدبختا اومدن اینجا خودشونو توجیح میکنند کمبود دارن ویروسهای چندش اور

وثوق یکشنبه 31 فروردین 1393 ساعت 18:43

راستی شیر خشک به اندازه شیر گاو خوب نیست اما بدکم نیست اگه بدید بیل و رونالدو ملوس و خوشکل والبته خیییییییییییلی نازتون شاید بتوتنن تا محوطه شش قدم سلطان فوتبال دنیا و البته کل دنیا بایرن مونیخ بزرگ بیان ناراحت نشید رعالیهای محترم فوتبال برد وبرد دارد فقط واسیه بایرن

sajjad یکشنبه 31 فروردین 1393 ساعت 19:09

سلام دیوونه بایرن
چرا با کسایی ک میان تو وبلاگ بایرن و شعور ندارن که ب صورت میهمان اومدن و وظیفه میهمان اینه ک حتی اگ بی ادبه خودشو جم کنه دهن به دهن میشی؟
وقتی خود مادرید ب بایرن لقب غول سیاه داده دیگ من نمیدونم این جوجه های تازه به دوران رسیده چی میگن!
دیوونه بایرن با کسی بحث کن ک سواد بحث کردن داشته باشه ن اینک کمبود هاش رو با توهین پر کنه،
بایرن 2_1ریال

reza یکشنبه 31 فروردین 1393 ساعت 19:16

آقا تو این گزارش برد کایزرز اترن را که با پیروزی 5-1 بایر انجام شد آورده نشده است !! جرا؟
بعد هم پپ مخصوصا در مقابل تیم ته جدولی برانشویک به بازیکنان گفت که خودشان را خسته نکنند و مصدوم نشوند
یادتون نیست نیم قصل اول جلوب اوگسبورگ که روبن را مصدوم کردند. بالاخره این سرمربی تیمه و اون باید تصمیم بگیره و من به اون ایمان دارم و مطمئن هستم در پناه لطف الهی و به شیوه عالی بایر بازی را میبره و به فینال راه پیدا میکنه

کاوه یکشنبه 31 فروردین 1393 ساعت 20:02

مودریچ تو هم مثل مودریچ رئال منگلی بنده خدا اخه بایرن کی 4 تا از یه تیم میخوره چه برسه به رئال؟؟!!

فرهاد یکشنبه 31 فروردین 1393 ساعت 20:56

مقاله خوبی بود اما یک نکته رو جا انداخت
انگیزه موتور اصلی تیمهای المانی هست نمونش بازی دورتموند رئال برگشت که اگه میختاریان میخ بازی در نمیاورد الان رئال سر جانشین انجلوتی دعوا داشت

mahya یکشنبه 31 فروردین 1393 ساعت 21:41

شتر در خواب بیند پنبه دانه . این برای اوناییکه نتیجه نوشتن

seedosi یکشنبه 31 فروردین 1393 ساعت 22:34

in titre khabarie ya takhribe bayerne tavasote aghaie toro khoda in karo nakonid alan bayad parchame ma bala bashe shoma ba in khabare mandarovorditon realiaro shad mokonid moteasefam

issa یکشنبه 31 فروردین 1393 ساعت 23:37

سلام.هرتیمی که ببره حقشه قهرمان بشه!!!چه بایرن چه ریال فرقی نداره و ما هم باید این رو قبول کنیم!!!!اگه رئال هم ببره ما باید تسلیم بشیم دیگه باید منطقی باشیم با فحش دادن به بازیکنا که کار درست نمیشه ...با توجه به فراز ونشیب بایرن مونیخ تو یک ماهه گذشته وبا توجه به دو بازی با منچستر وبا توجه به ضعف محسوس دفاع بایرن،من نمیتونم بگم که کدوم تیم میبره.اگه تیم پارسالی بود میگفتم 70 به 30 بایرن میبره(((شاید هم این نوع بازی بایرن تو یک ماهه گذشته سیاست پپ بوده،نمیدونم))))به هر حال آرزومندم بازیه خوبی تو سانتیاگوبرنابئو انجام بدیم،و نتیجه بگیریم!!!

Payam Bayern یکشنبه 31 فروردین 1393 ساعت 23:55

میگم چ سؤال مسخره ای!!!
''چه سرنوشتی در برنابئو منتظر بایرن است؟''مگه ب غیر از برد سرنوشت دیگه ای هم وجود داره؟؟؟؟؟
در ضمن اینهمه نگران غیبت نویر نباشید..خداوکیلی من اگه علاوه بر نویر ،ریبری هم نباشه فقط ب برد فکر میکنم..بایرن تیم های بزرگ رو راحت تر میبره..

پپ دوشنبه 1 اردیبهشت 1393 ساعت 01:24

این تیم ته کشانی ها همین بارسلونا رو به بدبختی بعد از دوبار باختن و 6گل خوردن این بازی اخرو به هزار فلاکت بردن هنوزم میان روداری؟؟؟؟؟چارتا تیم در پیت بردن فک کردن شدن قدرت اروپا.ینی سوسول تر از این رئال ندیدم.بخاطر اینکه یدونه جام ببره میره 10000000000میلیون پول بازیکن میده.خخخخخخخخخخخخخخخخ.

2 team like دوشنبه 1 اردیبهشت 1393 ساعت 02:33

bacheha be real tohin nakonin chon man har 2 shuno dust daram.

reza d دوشنبه 1 اردیبهشت 1393 ساعت 09:08

سلام دوستان لطفا بیاین line شمارم09354702398 مطالب در مورد بایرن می نویسم بیاین like کنید البته اول عضو شین اگه عضو نیستین .تشکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد