وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

نکات جالب بازی برانشویگ - بایرن

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، روز گذشته بایرن مونیخ موفق شد 2-0 میزبان انتهای جدولی خود را شکست دهد.

پیزاروی کارکشته در دقیقه 75 و ماندزوکیچ در دقیقه 86 روی پاس دروازبان ،لوکاس ریدر گلزنان بایرن در بازی برابر برانشوایک بودند.

اما این بازی باعث رقم خوردن یکسری اتفاقات شد که در ادامه با هم خواهیم خواند:

 

تکمیل رکوردهای پیزارو

گلزنی پیزارو به برانشوایک باعث از بین رفتن تنها شکاف موجود در پرونده ی رکوردهای کلودیو پیزاروی پرویی گردید.این بازیکن در مقابل همه ی 17 تیم حاضر در بوندس لیگا گلزنی کرده بود و فقط جای برانشوایک در این بین خالی بود که پیزارو موفق شد با زدن گل به این تیم،صابون خود را به تن برانشوایک هم بمالد.

نکته دیگر گل پیزارو به برانشوایک این بود که اکنون وی با زدن 83 گل در بوندس لیگا با لباس بایرن،به رکورد پل برایتنر،مهاجم سابق بایرن رسیده است.در بین بازیکنان غیرآلمانی تاریخ بوندس لیگا هم،پیزارو با 172 گل در رتبه هشتم جای دارد.

 

بهبود رکوردها توسط ماندزوکیچ تعویضی

ماندزوکیچ کروات با زدن گل دوم تیمش،باعث رقم خوردن دو اتفاق شد.نخست اینکه از رقیب خودش در بوندس لیگا یعنی لواندوفسکی عقب نماند و اکنون هردو با 18 گل در صدر هستند.دوم اینکه گل ماندزو،چهاردهمین گلی بود که یک بازیکن تعویضی در این فصل برای بایرن به ثمر می رساند که در واقع یک رکورد جدید،هم برای باشگاه و هم برای بوندس لیگاست.رکورد قبلی مربوط به فصل قبل است که تنها ده بازیکن تعویضی موفق به گلزنی برای بلیرن شده بودند.

 

ریدر و ثبت یک رکورد!

جانشین نویر در دروازه بایرن در دیدار برابر برانشویک،سه دلیل برای خوشحالی کردن در خلوت خود دارد. نخست اینکه موفق شد با این سن کم برای اولین بار در یک بازی رسمی در بوندسلیگا از ابتدا درون دروازه بایستد. دوم اینکه موفق شد تا در اولین بازیش که از ابتدا در ترکیب قرار می گیرد،کلین شیت نماید.و سوم اینکه وی اولین دوازبانیست که در این فصل موفق به دادن پاس گل می شود.

 

Mia san sold out

بازی برابر برانشوایک،250امین بازی بوندسلیگایی پیوسته بایرن بود که در آن تمامی بلیط های ورزشگاه فروخته می شدند.این یک رکورد جهانی و خارق العاده به حساب می اید.

آخرین باری که بایرن در بوندسلیگا در وزشگاهی که صندلی های خالی در آن دیده می شد بازی کرد،مربوط به 7 سال پیش می باشد که در برابر بوخوم در آلیانس آرنا در حضور 64000 تماشاگر (7000صندلی خالی) قرار گرفت.

نظرات 2 + ارسال نظر
mousa یکشنبه 31 فروردین 1393 ساعت 16:59

میگم یه کتاب رکورد بایرن به صورت خود جوش چاپ کنیم

از گینس بیشتر رکورد داره این تیم دوست داشتنی

Pejman یکشنبه 31 فروردین 1393 ساعت 17:29

این قسمت آخر، همش اشتباست:
1. بازی در براونشوایگ برگذار میشد و اصلا فروش بلیط ربطی به بایرن نداره و فقط 1500 طرفدار بایرن در ورزشگاه بودند!
2.همه بلیط ها همیشه قبل از آغاز فصل فروخته میشن و فقط بلیط بازیهای جام حذفی و مرحله حذفی لیگ قهرمانان هستند که چند روز قبل از بازی فروخته میشن...
3.اینکه میگید 7 سال پیش 64000 تا از صندلیهای آلیانز آرنا پر شده بود و 7000 تا خالی بوده، یعنی اون موقع آلیانز 73000 صندلی داشته که این مطلب اشتباست! به این دلیل که آلیانز آرنا تا سال 2009 ، 69000 نفری بود و بعدش در آغاز فصل 2009-10 ، 2000 صندلی جدید نصب کردند که ظرفیتش شد 71000 نفر و بعدش در آغاز فصل پیش، یعنی 2012-13، 2000 صندلی دیگه اضافه کردند که میشه ظرفیت الان، یعنی 73000 صندلی!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد