وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

نظر باواریاییها و لاترنی ها پس از دیدار شب گذشته

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ شب گذشته در مرحله نیمه نهایی جام حذفی آلمان باواریاییها 5 بر 1 کایزرسلاترن را مغلوب کردند. در ادامه نظر باواریاییها و لاترنی ها را درباره این دیدار می خوانید.

 

پپ گواردیولا :  

لاترنی‌ها از ابتدای بازی با شجاعت زیاد بازی کردند و ابتدا در مالکیت توپ مشکل داشتیم. اما به مرور بر مشکل خود غلبه کردیم. با این برد ارزشمند گامی به جلو برداشتیم. از نظر سرعت تیمی فکر می‌کنم نتیجه‌ای خوب گرفتیم. از این بابت خوشحالم که تلاش زیاد کردیم، جنگیدیم تا برنده شدیم.
 

ماتیاس سامر : 

خوشحالیم که به فینال رسیدیم اما بابت بازی خیلی خوشحال نیستم. ما اشتباهات زیادی از نظر تمرکز در بازی داشتیم و گاهی هم آن انژری تیمی را کم داشتیم. فکر می‌کنم گاهی بیش از حد نسبت به هم مثبت هستیم یا بهتر است بگویم خیلی زیاد مهربان هستیم. باید بیشتر تلاش کنیم و آتش به جان حریف بیندازیم و در ضمن دل و جرات بیشتری به خرج دهیم.‌ باید به فضای قبل از مسجل شدن قهرمانی‌مان بازگردیم و جدی‌تر در میدان عمل کنیم.
 

تونی کروس : 

وقتی دو گل ابتدای بازی را زدیم، آسوده‌ خاطر شدیم. با این دو گل بازی‌مان نیز بهتر شد. پس از آن موفق شدیم بهتر و آزادانه‌تر عمل کنیم تا بردی پر گل کسب کنیم. بازی تیم گاهی اوقات دچار مشکل می‌شد که باید تلاش کنیم برطرف شود اما خوشحالم که در نهایت برنده بازی شدیم و توانستیم به فینال جام برسیم.
 

کاستا رانجیاک (سرمربی کایزرسلاترن) : 

به بایرن برای پیروزی تبریک می‌گویم، من انتقادی به بازیکنانم ندارم عملکرد آنها خوب بود، بازی تهاجمی خوبی داشتیم و بر خلاف تاکتیک منچستر یونایتد به دنبال دفاع نبودیم، به طور کلی فکر می‌کنم شب خوبی را پشت سر گذاشتیم.


سیمون زوکلر (بازیکن کایزرسلاترن) : 

توانستیم نمایش قابل قبولی داشته باشیم ولی مشخص بود که بایرن از هر لحاظ از ما بهتر بود.

نظرات 10 + ارسال نظر
آرش پنج‌شنبه 28 فروردین 1393 ساعت 14:40

کاش بایرن همیشه اینطورباجدیت بازی میکرد.واقعابایرن همیشگی بود

ahmad پنج‌شنبه 28 فروردین 1393 ساعت 14:45 http://codecode.ir/

گل اخر خیلی بم حال داد. دوس دارم اینطور گل بزنیم

ماریو گومز پنج‌شنبه 28 فروردین 1393 ساعت 14:50

بچه ها چرا تونی بهترین بازیکنه دیشب شد ؟ روبن 2 تا پاس گل داد یه پنالتی هم گرفت

ارین پنج‌شنبه 28 فروردین 1393 ساعت 15:28

بچه ها بازی بایرن دورتموند دقیقا چه روزی برگزار میشه

مهدی پنج‌شنبه 28 فروردین 1393 ساعت 16:26

اقای گومز حلا هی سوال کن چرا روبن بهترین نشد وکروس شد؟؟؟!!واسه اینکه از فوتبال چیزی حالیت نیست واسه اینکه فقط ظاهر قضیه رو میبینی !!له جهنم که روبن نشد...مگه یادت رفته پارسال تا قبل اینکه کروس مصدوم بشه روبن همش رو نیمکت بود و بایرن به هرتیمی 7 8 تا میزد؟؟!!هاااااا؟؟یادت رفته؟حال هی بگو چرا روبن نشد!!جهت اطلاعت باید بگم که یکی از مفاد قرارداد با پپ اینه که باشگاه یه تیمی تا 2 سال اینده ازمربی میخواد که 80 در صد بازیکنها تو پست های کلیدی باید المانی باشن....

آریا پنج‌شنبه 28 فروردین 1393 ساعت 17:08

جناب مهدی با آرین روبن مشکل دارید که اینجوری حرف میزنید؟
احساس میکنم کسی که چیزی حالیش نیست شمایید نه جناب گومز

رضاباستیان پنج‌شنبه 28 فروردین 1393 ساعت 19:30

بنظرم 1 خرده مهربانترباشیم بهتره
اقااین الفاظ روتاییدنکنید خواهشا
ممنون

دیوونه بایرنم پنج‌شنبه 28 فروردین 1393 ساعت 20:54

فروردین 1393 , ساعت : 20:53
خواهشا همه بخونید طرفدارهای بایرن و اقای payam bayernلازمه بگم در سالهای نه چندان دور تیمهای که به قهرمانی رسیدند مثل چلسی یونایتد اینتر نتوستند سال بعد قدرت خودشونو حفظ کنند از اینتر مورینیو رفت دیدی چی شد ولی بایرن این طور نشد چون گوردیولا مربیشه تا یک قدمی سه گانه دیگر برده همه تیمها وحشت دارن از بایرن اینتر اون همه قدرت داشت نتونست قدرتشو حفظ کنه در حالی که همون بازیکنهای زمان مورینیو بودن ولی کاری نتونستن بکنن مگه هاینکس دو سال اول برای بایرن چیکار کرد تازه پپ یک فصل اومده درسته مثل سال قبل کوبنده و عالی بازی نمیکنیم ولی داریم نتیجه میگیریم و در فوتبال همین نتیجه مهمه مثال برات بیارم توو فینال جلو چلسی صدرصد حقه بایرن بود ولی جامو به خاطر قشنگی بازی ندادن بایرن یا اون فینال معروف جلو منچستر دیرک منچستر از جا در اومد صدهزار درصد حقه بایرن بود خیلی شیک بازی کرد ولی جامو به خاطر قشنگی بازی ندادن بایرن شاید الان هاینکس بود ما هم مثل تیمهای دیگه نمیتونستیم دو سال پیاپی قدرتمون حفظ کنیم خواهشا اگه طرفدار بایرنید پای تیمتون وایسید تخریبش نکنید

issa پنج‌شنبه 28 فروردین 1393 ساعت 21:35

کسایی که میان اینجا چرت وپرت میگن و دو تا بازیکن تیممون رو با هم مقایسه میکنن،طرفدار این تیم نیستن!!!اخه پست های این دو بازیکن متفاوته پس قابل مقایسه با هم نیستن !!!لطفا از الفاظ زشت استفاده نکنید ومثه المان ها بی حاشیه ومنضبط باشید اگه واقعا طرفدار المان وبایرن هستید!!!

کاوه جمعه 29 فروردین 1393 ساعت 19:12

من در مورد بحث مهدی و گومز باید بگم که اقا مهدی شما عزیزم اگه طرفدار بایرنی باید یه کم اروم تر و منطقی تر در مورد قضیه تبادل نطر کنی...!وبقیه هم به نظر من نباید به جریان دامن بزنن..روبن ریبری مولر کروس ...همگی بازیکن بایرنن وعزیزن حلا شاید یکی علاقه بیشتری به نویر داره که هیچ اشکالی هم نداره ولی در مورد تیم ملی حداقل واسه من فرق میکنه اون موقع فقط بازیکنهای المانی و المان که حرف اول میزنه..با درود به همه دوستای گرامی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد