وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

فروش تی شرتهای ضد رئالی و ناراحتی و انتقاد بازیکنان آلمانی سابق رئال مادرید

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، اخیرا باشگاه بایرن مونیخ وهواداران این باشگاه اقدام به فروش تی شرتها و ییراهنهایی نموده که در آن به واژه بایرن، غول سیاه (گربه سیاه) رئال به زبان اسپانیایی اشاره شده است. حالا این اقدام موجبات ناراحتی و انتقاد بسیاری از بازیکنان آلمانی سابق باشگاه رئال مادرید را نیز فراهم نموده است.

این اقدام باشگاه بایرن در مورد فروش تی شرتهایی ضد رئالی در استانه بازی این تیم مقابل رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا باعث انتقاد و اعتراض بسیاری از بازیکنان سابق آلمانی باشگاه مادریدی شده است وآنها این اقدام را یک اقدام نادرست از سوی باشگاه مونیخی میدانند.

گونتر نتزر بازیکن آلمانی اسبق باشگاه رئال دراین مورد می گوید:" من واقعا از این اقدام باشگاه بایرن تعجب کردم این کارها اصلا به نفع باشگاه مونیخی نخواهد بود این یک اقدام نادرست است نباید باشگاه رئال مادرید و هواداران این تیم بزرگ را مورد تمسخر قرار بدهیم."

پل براتنر مدیر روابط بین الملل باشگاه بایرن مونیخ که او نیز بازیکن سابق باشگاه رئال محسوب می شود نیز دراین باره بیان داشت : "باید هرچه زودتر این کار را متوقف کنیم ما دارای روابط خوب با باشگاه رئال مادرید هستیم این اقدامات در تاریخ دو باشگاه تاثیر میگذارد.به زودی در این مورد با رومنیگه صحبت خواهم نمود."

کریستف متزلدر ، اولی اشلتیکه و بودو ایلگنر دیگر بازیکنان آلمانی سابق باشگاه رئال مادرید هستند که همگی آنان نیز به اقدام فروش این تی شرتها توسط باشگاه بایرن مونیخ و هوادران این باشگاه باواریایی اعتراض نمودند وازاین کار آنان انتقاد کردند.

باشگاه رئال مادرید در بیشتر بازیهای خود مقابل باشگاه بایرن مونیخ شکست خورده و تاکنون موفق نشده بایرن مونیخ را در خاک آلمان شکست دهد از این رو طرفداران باشگاه بایرن خود را گربه سیاه باشگاه مادریدی می نامند.در این تی شرت ها که بر روی آن ها نوشته شده است:" ما در راه لیسبون هستیم؛ غول سیاه برگشته است"

از طرفی دیگر واژه غول سیاه (La Bestia Negra) لقبی است که هواداران رئال مادرید به بایرن مونیخ داده اند زیرا در 20 رویارویی این دو تیم، حریف آلمانی 11 بار و مادریدی ها 7 بار پیروز شده اند و رئال مادرید از تمام سفر های خود به مونیخ تنها یک تساوی به دست آورده است و در بقیه بازی ها شکست خورده به خانه بازگشته است.غول سیاه در فرهنگ مردم لاتین و اسپانیایی زبانها مترادف وهمان معنی واژه گربه سیاه را میدهد.

نظرات 9 + ارسال نظر
آرش سه‌شنبه 26 فروردین 1393 ساعت 16:58

این کجاش تمسخربود برین بابا.نمیدونم ایناچرااینجورین چقدسنگ تیمای غریبه به سینه میزنن.بجای این کارها بیاین به بایرن کمک کنین که چ جوری رءال وشکست بده هرچندکه به کمک شمانیازی نداره.

تیرداد سه‌شنبه 26 فروردین 1393 ساعت 16:59

خیلی هم کار خوبی کردن متنفررررم از رعال

bastian31 سه‌شنبه 26 فروردین 1393 ساعت 17:45

اون یک تساوی رئال هم باغفلت کان بازی مساوی شد
بابابرید گمشید همین یک ماه پیش بود ک ریبری سرتوپ طلا مسخره کردن
چ رابطه خوبی بین مارئال وجود داره این براینتر ی چیزیش میشا
ما ی تیمی دوس داریم اونم دورتمند،بقیه تیمها برن گمشن

فرشته سه‌شنبه 26 فروردین 1393 ساعت 18:05

حسودیشون میشه بخاطر همینه که صداشون دراومده.

نریمان سه‌شنبه 26 فروردین 1393 ساعت 19:54

از هیچ تیمی به اندازه میلان بدم نمیاد به جز ریال مادرید

issa سه‌شنبه 26 فروردین 1393 ساعت 20:39

به نظر من باید همیشه محتاط بود،

صالح سه‌شنبه 26 فروردین 1393 ساعت 21:17 http://85386

عقل میگه بایرن می بره ولی نمیشه در نظر نگرفت که رئال تیم پر مهره ای هست و فلسفش با منچستر فرق می کنه در حال حاضر بایرن بی رقیب خدا کنه همین طور بمونه

ashkan چهارشنبه 27 فروردین 1393 ساعت 10:14

درنظر اولیه کار زشتی کردن ولی اگه از لحاظ روانشناسی بخوای فکر کنی رو بازیکنان مادریدی فشار روانی میزاره که بازی برگشت یا مساویه باخت ....

نسیم چهارشنبه 27 فروردین 1393 ساعت 13:14

نه بابا مگه چیه ؟ حالا گفتم چیکار کردن . . . خیلی ام خوبه بازم از اینکارا بکنید . . . هر چی باشگاه های اسپانیا کوبیده بشند ما بیشتر میخندیم . . . وای خدا . . . مث پارسال که بارسا 7-0 باخت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد