وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

داوری: برای بازی با بایرن اشتیاق زیادی دارم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، دانیل داوری هر چند مقابل فرایبورگ 2 گل دریافت کرد اما ستاره اینتراخت براونشویگ بود. او چند سیو فوق‌العاده در این بازی داشت و به احتمال فراوان از نشریه کیکر نمره بالایی دریافت می‌کند. روز گذشته هم نشریه هفتگی باشگاه برانشویگ منتشر شد که عکس دانیل روی جلد آن دیده می‌شد.

تیتر نشریه هم این بود: «دانیل داوری بین سقوط و جام جهانی». در داخل مجله هم 4 صفحه به این بازیکن و عملکردش در فصل جاری اختصاص داشت. نویسنده در این‌ باره نوشته بود: «داوری از یک سو هراس سقوط به بوندس‌لیگای دو به همراه براونشویگ را دارد و از سوی دیگر از صعود ایران به جام جهانی بسیار خوشحال است.»

همچنین در این گزارش اشاره شده بود: «داوری با تجربه‌ای که از بازی مقابل بازیکنان بزرگ دارد، می‌تواند نقش تعیین‌کننده‌ای در چهارچوب دروازه تیم ملی ایران در جام جهانی داشته باشد.»تنها 4 هفته به پایان رقابت‌های بوندس‌لیگا باقی مانده است و پس از آن تکلیف براونشویگ برای بقا یا سقوط مشخص می‌شود. داوری در این ‌باره می‌گوید: «شرایط در پایین جدول بوندس‌لیگا بسیار خاص است. در پایان فصل 3 تیم به بوندس‌لیگای دو سقوط می‌کنند. از حالا هیچ‌ چیز قابل پیش‌بینی نیست. ما با تیم اشتوتگارت که 3 پله بالاتر قرار دارد، فقط 3 امتیاز فاصله داریم. یعنی یک برد یا شکست می‌تواند جایگاه تیم‌ها را در پایین جدول تغییر دهد. ما هم تا روز آخر به صعود فکر می‌کنیم.»

اما بازی هفته آینده براونشویگ در زمین خودی بسیار دشوار است. یاران دانیل باید مقابل بایرن‌مونیخ یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در اروپا و قهرمان زودهنگام آلمان قرار بگیرند. دانیل برای این بازی هیجان زیادی دارد: «همه می‌گویند تو در زمین خودی خیلی خوب بازی می‌کنی، امیدوارم جلوی بایرن هم موفق باشم.» داوری درباره بازی توضیح می‌دهد: «بایرن تیم بزرگی است و برای رویارویی با آنها اشتیاق زیادی دارم. می‌توانم خودم را جدی‌تر محک بزنم. بایرن بازیکنان بزرگی دارد. در بازی رفت با اختلاف 2 گل به آنها باختیم، در حالی که همه فکر می‌کردند شکست سنگین‌تری خواهیم داشت. حالا حتی به شکست این تیم فکر می‌کنیم.»

شاید برای داوری خیلی فرق نکند که در پایان فصل براونشویگ به دسته 2 سقوط کند یا نه. او پیشنهاد تمدید قرارداد باشگاه را نپذیرفت چون تأکید داشت بعد از جام جهانی برزیل درباره آینده‌اش تصمیم می‌گیرد. داوری فعلاً ترجیح می‌دهد خیلی در این ‌باره حرف نزند: «زمان زیادی برای تصمیم‌گیری دارم. واقعیتش را بخواهید فعلاً هیچ تصمیمی نگرفته‌ام و تمرکزم را روی بازی‌های باقی‌مانده گذاشته‌ام. دوست دارم فصل را خوب تمام کنم و با آمادگی کامل روحی و بدنی به اردوی تیم ملی ملحق شوم.»

نظرات 1 + ارسال نظر
آرش سه‌شنبه 26 فروردین 1393 ساعت 00:56

دلت هوای ی جشتواره ی گل کرده.شهرکه شلوغ بشه همین دیگه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد