وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ماتیاس سامر: تیم‌های دیگر نباید زحمت تلاش برای خرید مانزوکیچ را به خود بدهند

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، مدیر ورزشی باواریاییها می‌‌گوید خط حمله تیمش بسیار مهم است و اصرار دارد که قهرمان بوندسلیگا هیچ قصدی برای فروش مانزوکیچ ندارد. 

آینده این مهاجم با قطعی شدن آمدن لواندوفسکی در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و یوونتوس، آرسنال و چلسی به دنبال این مهاجم ۲۷ ساله هستند.

به گزارش بخش بین الملل سایت گل، ماتیاس سامر می‌‌گوید مانزوکیچ نمی‌‌تواند در آخر فصل از بایرن مونیخ جدا شود: "هیچ باشگاهی نباید زحمت تلاش برای به خدمت گرفتن وی را به خود بدهد. وی فوق العاده برای بایرن مهم است و من همواره گفته‌ام که وی مانند یک جنگجو بازی می‌‌کند. واقعاً عجیب است که وی چقدر برای تیم زحمت می‌‌کشد و در هر بازی می‌‌دود. همواره رقیبان دوست دارند به وی صدمه بزنند به خاطر جدیت وی در کارش."

نظرات 7 + ارسال نظر
sia bavari دوشنبه 25 فروردین 1393 ساعت 15:52 http://http:/

فدات شم ماتیاس . خیالم راحت شد. حیف نیست این مهاجم شش دانگو از دست بدن.واسشون معلوم شده که این تیم های درجه 1 بیخودی دنبال ماریو نیومدن. خدا وکیلی گلزن قهاریه. از هیچی گل میسازه. ژست بعد گل زدنشو چقدر حال میکنم. انصافا مانزو واسه بایرن خیلی زحمت کشیده و اگه میزاشتن فصل بعد بره بهش بی احترامی میکردن. واسه زوج مانزو و لوا تو فصل بعد لحضه شماری می کنم....امیدوارم آخر فصل بهترین گلزن بوندسلیگا شناخته بشه.

issa دوشنبه 25 فروردین 1393 ساعت 16:06

واقعا مهاجم خوبی،من قبلا زیاد قبولش نداشتم.ولی بازیکنای خوب تو ازمونای مهم شناخته میشن.بازیکن بسیار جنگنده وخوبیه تو بازیه بایرن ومنچستر این موضوع رو فهمیدم.به درد بازی با تیمایی میخوره که قدرت بدنیه زیادی دارن ومقابل تیمهایی ازاردهنده است که دفاع های مستحکمی ندارن مثه ریال مادرید!

علیرضا دوشنبه 25 فروردین 1393 ساعت 16:33

به نظر منم مانزو یه تمام کننده خوبه و گلهای حساس و به جایی را برای ما زده ولی ضربات سرش از پاش تخصصی تره و ضربات پاش هم یه تیکه گل میشه در واقع میخوام بگم قدرت حمل توپش خوب نیست ودریبل زدنش هم ضعیفه ولی همیشه منو با گلهاش خوشحال کرده خوشحالم که میمونه

آرش دوشنبه 25 فروردین 1393 ساعت 17:21

اینجورکه معلومه بایرن بازیکنانش به هیچ تیمی نمیده.سیاست آلمانی

seedosi دوشنبه 25 فروردین 1393 ساعت 17:46

bah bah bah bah in khabare toooopppie bacheha bayern ba sebastian rode ham 4 sale bast

sia bavari دوشنبه 25 فروردین 1393 ساعت 18:38 http://http:/

سباستین رود هافبک خلاق اینتراخت فرانکفورت با بایرن برای سال آینده قرار داد بست. هافبک خوبیه. مبارکه.اینم از خبر سیا واسه هوادارای بایرن.

فرشته دوشنبه 25 فروردین 1393 ساعت 20:35

دمت گرم.خوب جواب این تیمارو دادی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد