وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

رومنیگه: شانس این را داریم تا تاریخ ساز شویم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، مراسم قرعه کشی مرحلۀ نیمه نهایی لیگ قهرمانان ساعاتی پیش انجام شد و  نام تیم رئال مادرید به عنوان حریف باشگاه بایرن مونیخ در این مرحله از گلدان خارج شد. اکنون می توانید نظرات اعضای باشگاه را در مورد این قرعه بخوانید.

 

رومنیگه : تمام طرفداران بایرن و رئال به واقع در انتظار این دیدار خواهند بود. پپ هم قطعاً خوشحال خواهد بود. ما در مقابل یکی از بهترین تیم های جهان که فوق العاده است بازی خواهیم کرد. هر دو بازی دشوار اما جذاب خواهد بود. رئال مادرید تیمی نیست که عقب بنشیند و دفاع کند. ما به آنها احترام می گذاریم ، اما ما یک شانس بزرگ داریم تا با قهرمانی دوباره تاریخ ساز شویم  و معتقدیم که می توانیم آن را انجام دهیم.


ماتیاس سامر : چه نیمه نهایی فوق العاده ای خواهد بود. یک رقابت از دو باشگاه بزرگ با سنت های بزرگ. ما می توانیم دو جشنواره فوتبال را انتظار داشته باشیم. بایرن مونیخ مقابل رئال مادرید بهترین فوتبالی می باشد که اروپا به نمایش خواهد گذاشت. به طور طبیعی ما می خواهیم پیروز باشیم و به فینال راه یابیم.


لام : این یک دیدار بین دو تیم بزرگ می باشد که ارزش آن رسیدن به یک فینال می باشد. فکر می کنم شانس دو تیم 50 – 50 باشد. وقتی به جمع چهار تیم نهایی لیگ قهرمانان می رسید تنها یک هدف برای شما باقی می ماند و آن رسیدن به فینال می باشد. ما برای رسیدن به این هدف باید هر چه در توان داریم تلاش کنیم.


فرانک ریبری : این یک قرعۀ سخت می باشد. یک قرار بین دو تیم برتر هجومی در جهان. ما در دو بازی باشکوه خواهیم بود و من واقعاً امیدوارم که به فینال برسیم.


مانوئل نویر : چشم انتظار این هستم تا به سانتیگو برنابئو برگردم. من تعداد خاطرات خوب زیادی در آن استادیوم دارم. پیروزی در ضربات پنالتی نیمه نهایی که در دو سال قبل ما به آن رسیدیم باور کردنی نیست. من هم کنجکاوم بدانم وقتی به آنجا می رویم جو چگونه خواهد بود ، چون دو تیم اتلتیکو مادرید و رئال مادرید دیدار رفت خود را در خانه برگزار خواهند کرد. شهر مادرید در روزهای سه شنبه و چهارشنبه میزبان هواداران چهار تیم حاظر در مرحلۀ نیمه نهایی خواهد بود ، پس قطعاً این یک جشنواره بزرگ خواهد بود.


توماس مولر : چه قرعۀ بزرگی ! من منتظر دو بازی با کیفیت با حضور بازیکنان بسیاری با کیفیت جهانی می باشم.


خاوی مارتینز : رئال قویترین قرعه ای بود که می توانستیم با آن مواجه شویم. بازی دشواری خواهد بود ، اما من به تیممان اعتماد دارم. من چندین بار همراه با بیلبائو مقابل رئال مادرید شکست خوردم ، اما امیدوارم همراه با بایرن مونیخ ورق را برگردانم.

نظرات 8 + ارسال نظر
issa جمعه 22 فروردین 1393 ساعت 18:36

بایرن تیمی قدرتمند واسطوره ای است.ما بیشتر بازی های قبل رو از ریال برده ایم.من مطمئنم که نام بایرن لرزه بر اندام ریال مادرید می اندازد چون ما این رو در بازیهای گذشته نشان داده ایم دوستان من مطمئن هستم که بازیکنان ،تماشاگران ،مسئولان وهواداران ریال مادرید بسیار دلهره دارند .بهترین قرعه نصیب تیم ماشد.قطعا ما توانایی حذف ریال رو داریم چون 11بار این کار را انجام داده ایم.درضمن این بایرن قویترین تیم بایرن مونیخ در چند ساله گذشته است خلاصه ی کلام : همیشه گربه سیاهه ریال مادرید تو اروپا تیم قدرتمند بایرن مونیخ بوده وهست.من احساس میکنم ما تو بازیه رفت نتیجه ی فوق العاده ای رو به دست خوایم اورد .احساسی که در برابر منچستر نداشتم.به امید قهرمانیه بایرن.

elRey جمعه 22 فروردین 1393 ساعت 18:37

قهرمانی داره همینجور نزدیک میشه...
بهترین قرعه ممکن..

شاهین جمعه 22 فروردین 1393 ساعت 18:50

شاید همه فوتبال دوستان منتظر چنین جدال حساسی بودن امیدوارم بایرن رفتو برگشت به پیروزی برسه.
راستی محسن اشتایگر ی ندا بده کارت دارم

جاوید جمعه 22 فروردین 1393 ساعت 21:21 http://footballi-pictures.mihanblog.com

منم با عیسی موافقم.به نظرم بازی رفتو میبریم

Matthaus جمعه 22 فروردین 1393 ساعت 21:21

تو فوتبال هر چیزی ممکنه ولی رئالیها میدونن که اگر بتونن بایرن رو شکست بدن حتما قهرمان میشن، برای اینکه دارن با بهترین تیم فعلیه جهان بازی میکنن، البته بدترین خبر ممکن برای رئال هم اینه که رونالدو رو ندارن و این یعنی اینکه نصفه تیمتون نیست ... !!!!

issa جمعه 22 فروردین 1393 ساعت 21:45

سلام.به نظر من60 درصدقدرت ریال مادرید ،به رونالدو هستش.وقتی رونالدو نباشه...ریال به طور کامل میلنگه ..برخلاف تیم بایرن که متکی به یک بازیکن نیست...این اتکا رو تو بازی برگشت با دورتموند وحتی تو الکلاسیکو دیدم...اگه رونالدو تو بازیه برگشت نباشه بایرن میتونه کار رو تو سانتیاگو برنابئو تموم کنه....بهترین فرصت برای حذف رئال..در نبود رونالدو تو بازیه برگشته...

کاوه جمعه 22 فروردین 1393 ساعت 22:15

واااااااای توجیه جدید رئالی ها بعد از شکست و حذف به دست بایرن(اگه رونالدو بازی رفت مصدوم نبود بایرن دو رقمی میشد....)ببینید کی گفتم!!!!من دعا میکنم که رونالدوشون هم باشه تا دیگه حرف اضافه نزنن !!که البته میزنن(داور..کجی زمین..موهای پپه..ابروی انجلوتی و.....)رعلی های عزیز راحت واسوده باشید و قید امسال رو هم بزنید.بااااای

ahmad شنبه 23 فروردین 1393 ساعت 02:26

بهترین قرعست
بایرن اتلتیکو فینالن

من همیشه از حذف رئال بدست بایرن لذت می برم. دیگه وقتشه به همه رسانها و تبلیغاتیها و هوچیگرا بفهمونیم که قدرت برتر دنیا بایرنه نه اسپانیا و انگلیس.

به عقل این رسانها باید شک کرد که تیممون 3 فینال رو تو 4 سال داشته ولی بازم میگن رئال و بارسال.

امسال هم داغش رو دلشون می مونه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد