وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بواتنگ: رونی مهره کلیدی منچستر است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، مدافع میانی بایرن مونیخ با تمجید از بازی مهاجم ملی پوش منچستریونایتد گفت که بایرن برای صعود باید چهارشنبه شب بهترین بازی خود را ارائه کند.

ژروم بواتنگ مدافع میانی بایرن مونیخ معتقد است که وین رونی مهاجم منچستر یونایتد اصلی ترین مهره تهاجمی دیوید مویس در بازی برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان است، و او نمیتواند اخباری که مبنی بر مصدومیت رونی و غیبت او در بازی حساس بایرن و منچستر است را باور کند.

بواتنگ در مصاحبه با وبسایت اختصاصی باشگاه بایرن گفت:" من فکر نمی کنم که رونی بخاطر مصدومیت این بازی را از دست بدهد، هرچند که اگر این مسئله واقعیت داشته باشد، این یک شکست بزرگ برای یونایتد خواهد بود. رونی مهره کلیدی یونایتد است، او همیشه خودش را نشان خواهد داد، او همیشه به دنبال گرفتن توپ است و ضربات آزاد و کرنرها را او می زند، رونی همیشه به دنبال گلزنی است."

مدافع ملی پوش مونیخی ها همچنین به هم تیمی هایش هشدار داد که اگر می خواهند به مرحله بعد صعود کنند باید بهترین بازی خود را در برابر منچستر ارائه بدهند.

او در همین رابطه افزود:" همه بازیکنان به طور کامل بر روی بازی چهارشنبه متمرکز شده اند، همه ما به شدت تمرین کرده ایم، تساوی بدون گل هدف ما در این بازی نیست و ما صرفاً برای گل نخوردن بازی نخواهیم کرد. ما به خوبی به توانایی های خودمان واقف هستیم و البته خیلی خوب نیز می دانیم که اگر می خواهیم صعود کنیم باید یک بازی بسیار عالی ارئه بدهیم."

دیدار برگشت دو تیم امشب از ساعت 23:15 دقیقه به وقت ایران در ورزشگاه آلیانتس آرنا شهر مونیخ آغاز خواهد شد، بایرن مونیخ در این بازی شواین اشتایگر، مارتینز، شکیری، تیاگو و اشتارکه را به دلیل محرومیت و مصدومیت در اختیار نخواهد داشت.

نظرات 2 + ارسال نظر
آرش چهارشنبه 20 فروردین 1393 ساعت 18:35

شانس آورده که شواینی نیست وگرنه بایدفکری بحالخودش میکردتابه فکرتیمش

مرجع خبری باشگاه پرسپولیس چهارشنبه 20 فروردین 1393 ساعت 20:53 http://perspolis-7.mihanblog.com/

سلام دوست عزیز
وبتون عالیه خیلی خوشم اومد
اگه مایل به تبادل بنر و لینک هستین خبرم کنید
مرسی
منتظرم
http://perspolis-7.mihanblog.com/

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد