وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

باستین شواین اشتایگر و وین رونی

نظرات 11 + ارسال نظر
tarafdar جمعه 15 فروردین 1393 ساعت 02:06

شانس آوردی بازی برگشت باستین نیست وگرنه مجبور بودی تا اون موقع مصدوم مصلحتی بشی

آرش جمعه 15 فروردین 1393 ساعت 02:06

کاش گوش هاش هم درازمیکشیدی بیشتربهش میومدآخه اونکه مثل....فقط جفتک می انداخت.رونی داره میگه من مامانم ومیخوام شواینی بهش گریه نکن بچه جون کاری باهات ندارم

mousa جمعه 15 فروردین 1393 ساعت 09:02

اونی که لباس قرمز داره یه لحظه فکر کردم انسانه


چقدر خوک کثیف به این رونی میاد

bastian31 جمعه 15 فروردین 1393 ساعت 11:29

عجبا هرچی ادم کثیف وارد وبلاگ بایرن میشه مگه خودتون وبلاگ ندارید ک سرزشتتون اینجاپیدامیشه
امیرحسین اگه وقت داشتی ی وبلاگی هم برای این بدبختها درست کن
محسن شماهاحتی ارزش جواب دادن هم ندارید

amir جمعه 15 فروردین 1393 ساعت 13:09

بازی برگشت جوابتو میدیم آق محسن با شخصیت خانوادگی بالا.

بایرن 5 ستاره جمعه 15 فروردین 1393 ساعت 14:02

باباب محسن جان چرا نمیری تو حیاط خونه خودتون بازی کنی؟آقا چهارشنبه به بعد اگه یکیتون اومد تو سایتمون درسته
بابا بمولا به والله تو زمینتون ما مساوی کردیم.اگه یادتون رفته یادآوری کنم کنم که مساوی تو زمین حریف یعنی برد.
تازه شانس آوردین چندتا دیگه نخوردین
90 دیقه تو محوطه خودتون فقط چشاتون دنبال توپ و پاسکاریای ما بود
آخه چرا خودتون باعث میشین بتون حرف بزنن؟

hani bayerni جمعه 15 فروردین 1393 ساعت 14:09

این احمقا حتی لیاقت جواب دادن هم ندارن.باهاشون بحث نکنین بذارین خوش باشن

bastian31 جمعه 15 فروردین 1393 ساعت 14:35

من ب کسی توهین کردم ک اینجوری ب من جواب دادین؟
طرفدارای بایرن مثه بازیکناشون دارن شخصیت خانوادگیشون رو ب رخ میکشن
جواب سوال اولیت چونکه حرف مفت میزنی رافائل حقش بوداخراج بشه
اون جمله دومیت هم کاملادرست
اگه تونستی باشخصیتترازبازیکن المانی پیداکنی ،بعداین همه فوتبال دیدن نمیدونی باشخصیتترازبازیکن المانی وجودنداره ،پس حالاطرفدارای بایرن مثه بازیکناشون دارن شخصیت خانوادگیشون رو ب رخ میکشن
جامجهانی نزدیکه دوباره دلتون هوای چارتایی خوردن کرده

منچستر جمعه 15 فروردین 1393 ساعت 20:10

شخصیت خودتون رو زیر سوال نبرید من تو عرصه بازیکن فوتبال با اخلاق تر از استیون جراد ندیدم که آلمانی نیست پس خودتون رو با این حرفها زیر سوال نبرید و به شخصیت توهین نکنید حتی به خوک که از مخلوقات خداست. شایسته نیست که آدم به مخلوقات خدا توهین کنه. من خودم 20 سال طرفدرا منچستر هستم قبول دارم امسال بایرن از منچستر مویس قوی تره اما جایز نیست به افراد توهین کنید. ایشالا به امید عاقلانه حرف زدن افراد

bayern=kuni یکشنبه 19 مرداد 1393 ساعت 00:14

bayerniaye kuuuuuni jam konin binim baw
koskeshaye avazi
kiram tu kuno kose taktake khaharatun
mamanatun
kiram tu kune kole khunevadatun
dayusaye avazi jam konin harum zadehaaa

tayer munikh یکشنبه 19 مرداد 1393 ساعت 00:22

bayernia dus darin tu kune tak take mamanatun bezaraaaam?
khaharatuno begayaaam?
tu kose khaharatun bezaraaaaam in kire koloftamo?
haaaaaaaaaaaan?
harum zadehaaaaaaaa ? ba shomaaaaam
chera sedatun nemiad?
galadehatuno bastaaan?
ey khuk haye kasiiiiiiiiiiiiiiiiif
tu kune kolle khunevadatun bezaram
tu kune tak taketun bezaram

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد