وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

رکورد ها در برابر بایرن پپ به زانو در آمده اند

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، رکوردها یکی پس از دیگری راهی جز شکسته شدن در برابر بایرن مونیخ را ندارند.این تیم سه شنبه شب عنوان قهرمانی را در برلین جشن گرفت. شاگردان پپ در تلاشند که رکورد های فصل گذشته خود را نیز شکست دهند.

در ذیل رکوردهایی که توسط این تیم به دست آمده را خواهید دید:


١- بایرن مونیخ در حالی به ٢٤ مین قهرمانی در بوندسلیگا دست یافت که ٧ هفته به پایان لیگ باقی مانده است. شاگردان پپ رکورد فصل قبل بایرن مونیخ  را که در هفته ٢٨ موفق به کسب عنوان قهرمانی با مربیگری یوپ هاینکس شد را بهبود بخشید. این اولین بار در تاریخ است که یک تیم در ماه مارچ موفق به فتح لیگ شده است.

 

٢- بایرن ٥٢ مسابقه است که در لیگ شکست نخورده است (٤٦ برد و ٦ تساوی). این رکورد سابقاً در اختیار هامبورگ در سال ١٩٨٣-١٩٨٢(٣٦ بازی) بود که توسط بایرن شکسته شد. در ٥ لیگ برتر قاره سبز( آلمان، انگلستان، فرانسه، ایتالیا و اسپانیا) فقط تیم میلان آمار بهتری داشته است (٥٨ بازی بدون باخت سالهای ٩٣-٩١)

 

٣- بایرن پس از تساوی ١-١ برابر لورکوزن که به ٦ ماه قبل باز می گردد، ١٩مین برد پیاپی را در بازی با هرتابرلین(سه شنبه شب) جشن گرفت. این آمار در سال ٢٠٠٥ توسط خود بایرن به دست آمده بود که ١٥ برد پیاپی بود که توسط شاگردان گوآردیولا در این فصل ارتقا داده شد.

 

٤- بایرن با برد در برابر هرتابرلین به دهمین پیروزی متوالی خارج از خانه در این فصل دست یافت. این رکورد فصل قبل در اختیار همین تیم و با ٩ برد پیاپی خارج از خانه بود که شکسته شد.

 

٥- بایرن در ٢٧ بازی این فصل در هیچ مسابقه ای شکست نخورده است ( این رکورد سابقاً در اختیار لورکوزن سال ٢٠١٠-٢٠٠٩ و با ٢٤ بازی بدون شکست بود)

 

٦- بایرن در تمامی ٦٤ مسابقه قبلی خود در لیگ در هر بازی حداقل یک گل را به ثمر رسانده است. آخرین باری که بایرن در لیگ موفق به گل زنی نشده است، به تساوی ٠-٠ برابر ماینتس و آوریل ٢٠١٢ باز می گردد. قبلاً و در سال  ١٩٧٣-١٩٧٢ بایرن این آمار را در ٣٦ بازی تکرار کرده بود. در میان ٥ لیگ معتبر قاره اروپا تنها تیم بارسلونا با بایرن برابری می‌کند( ٦٤ مسابقه ٢٠١٣-٢٠١٢)

 

٧- بایرن در ١٩ مسابقه قبلی خود در لیگ در هر مسابقه حداقل ٢ گل به ثمر رسانده است. این آمار بعد از تساوی ١-١ با لورکوزن در ماه اکتبر آغاز شد.این رکورد قبلاً توسط دورتمند در سال ١٩٩٥ و در ١٤ مسابقه ثبت شده بود.

 

٨- بایرن با ٧٧ امتیاز از مجموع ٨١ امتیاز ممکن از ٢٧ بازی خود در لیگ رکوردی کم نظیر از خود به جای گذاشته است. این آمار قبلاً در اختیار خود بایرن و با ٧٥ امتیاز از مجموع ٨١ امتیاز ممکن بوده است ( تا اینجای فصل )

 

٩- بعد از گذشت ٢٧ هفته بایرن با نزدیک ترین تعقیب کننده خود یعنی دورتمند، اختلاف ٢٥ امتیازی دارد که یک رکورد کم نظیر دیگر است. این آمار در اختیار خود بایرن و به سال قبل بر می گردد( ٢٠ امتیاز با دورتمند) (تا اینجای فصل)

نظرات 7 + ارسال نظر
سوپر مانو پنج‌شنبه 7 فروردین 1393 ساعت 19:31

دم بایرن پپ گرم
راستی تووولد مانو مبارک

sia bavari پنج‌شنبه 7 فروردین 1393 ساعت 20:21 http://http:/

انصافا آمار خیره ای کننده ای.واقعا بایرن داره آمار وحشتناکی رو از خودش بجای میزاره.واقعا شاهکار کردن. مطمئنم هیچ تیمی تو اروپا قادر به به شکستن این رکوردها نمیشه.فقط امسال 3 تا آرزو دارم امیدوارم رو دلم نمونه.اول اینکه امسالم قهرمان اروپا بشه و رکورد دفاع از قهرمانی سال گذشته رو به نام بایرن ثبت کنن.دوم اینکه بدون باخت قهرمان بوندسلیگا بشن که زیادم دور از دسترس نیست.سوم اینکه تا بازگشت اولی به بایرن پپ تو بایرن بمونه.

M.S.G پنج‌شنبه 7 فروردین 1393 ساعت 20:22

تولد مانوئل نویر تبریک

hamed پنج‌شنبه 7 فروردین 1393 ساعت 21:00

گوتزه-ریبری-نویر-دانته-لام-ماندزوکیچ-مولر-روبن-اشتایگر-کروس و ....
نبودند که موفق شدند رکورد ها رو بشکونند...
اون ها فقط دستورات گواردیولا رو اجرا کردند!

ماریو گومز جمعه 8 فروردین 1393 ساعت 19:01

از الان به بعد تو بازیای بوندسلیگا گواردیولا نباید از نویر - لام - بواتنگ - دانته - الابا - مارتینز -شواینی - کروس - ریبری - روبن - گوتزه -مولر استفاده کنه . باید همه ی اینا استراحت کنن. فقط منزدوکیچ رو بذاره تازه اونم به خاطر اینکه اقای گل شه

حامد جمعه 8 فروردین 1393 ساعت 20:20

بدون شک گواردیولا بهترین مربی تاریخه و من خوشحالم که مربیمونه.خدایا شکرت.

کان افسانه ای جمعه 8 فروردین 1393 ساعت 22:11

این رکورد های افسانه ای حاصل تلاش کل مجموعه بایرن مونیخه.تیم افسانه ای رکورد های افسانه ای بازیکنان افسانه ای... ی شاهنامه ایه واسه خودش این بایرن مونیخ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد