وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

کارل هاینس رومنیگه: مردم سیاست بایرن در نقل و انتقالات را متوجه نشده اند

 
به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، کارل هاینس رومنیگه در صحبت هایی به تکذیب شایعات پیرامون خرید یولیان دراکسلر ستاره جوان شالکه در تابستان آینده پرداخت.

به گزارش سرویس بین المللی وب سایت گل، کارل هاینس رومنیگه در صحبت هایی با ابراز نارضایتی از تفکر مردم پیرامون سیاست نقل و انتقالات باشگاه بایرن مونیخ اذعان کرد که باشگاهش برنامه ای برای جذب ستاره جوان بایرن مونیخ ندارد: "من به شما اطمینان می دهم که در این تابستان دراکسلر را خریداری نخواهیم کرد. صادقانه بگویم که من نمی دانم که آیا وی تمایلی برای پیوستن به بایرن دارد یا نه. ما تاکنون هیچ تماسی با مدیر برنامه های وی نداشته ایم."

" می خواهم  به شما بگویم که مردم هنوز سیاست و اهداف ما در در نقل و انتقالات متوجه نشده اند. ما نمی خواهیم برای ضربه زدن و تضعیف شالکه یا دورتموند از آنان بازیکن بگیریم. ما تنها اقدام به جذب بازیکنی خواهیم کرد که بتواند در کوتاه مدت کیفیت فنی تیم ما را افزایش دهد. ما در گذشته بازیکنان را از سنین پایین جذب می کردیم تا به مرور زمان بتوانند جای بازیکنان بالای 30 سال تیم را بگیرند اما دیگر چنین برنامه ای را در باشگاه اجرا نمی کنیم."

نظرات 2 + ارسال نظر
hamid robeiry دوشنبه 4 فروردین 1393 ساعت 12:24

چرا بایرن باید یه مهاجم داشته باشه...واقعا با وجود کروس و شواینی ما چه نیازی به گوتزه و تیاگو داشتیم .اصلا سیاستای نقل و انتقالات یایرنو قبول ندارم.همیشه غیر منطقی یارگیری میکنند.اگه مانژوکیچ یا یکی از مدافعای میانی مصدوم شد ما جایگزینی برای اونها نداریم.
......به امید سه گانه بایر ن

m.s.g دوشنبه 4 فروردین 1393 ساعت 12:56

به مدیر وبلاگ تبریک میگم بخاطر طراحی خیلی خوب این وبلاگ همه چی مرتب سرجای خودشه هر کسی اول بار هم که بیاد تو این وبلاگ میتونه هر مطلبی رو که بخواد پیدا کنه.
من خودم تو وبلاگ سایر تیم ها رفتم اعصاب آدم خورد میشه تا بخواد یه مطلب رو سرچ کنه اما از اینجا واقعا لذت میبرم...
بازم تشکر وخسته نباشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد