وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

نظرسنجی: حریف بایرن مونیخ در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا

به نظر شما از بین تیم های بروسیا دورتموند، چلسی، رئال مادرید، بارسلونا، پاری سن ژرمن، منچستریونایتد و اتلتیکو مادرید مناسب ترین حریف برای بایرن مونیخ در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا کدام تیم است؟

نظرات 33 + ارسال نظر
آلمان90 پنج‌شنبه 29 اسفند 1392 ساعت 15:14

فرقی نمی کنه ،اونا می ترسند.... فک کنم به پارس بخوره

amirbayern پنج‌شنبه 29 اسفند 1392 ساعت 15:15

pishapish eyd be hameye bayerniyaye aziz mobarak bashe...
har timi jelo ma gharar begire mibaze badam mibaze vali man dost daram ba man u bazi konim ta enteghame sale 1999 ro dobare azashon begirim

omid پنج‌شنبه 29 اسفند 1392 ساعت 15:21

به تیم چلسی می خوریم
و پیشاپیش عید را به هم تبریک می گویم

mojtaba پنج‌شنبه 29 اسفند 1392 ساعت 15:32

شک نکنید اتلتیکو مادرید!
شک نکنید...
و دلچسب می بریمشون

Bastian پنج‌شنبه 29 اسفند 1392 ساعت 15:54

به دورتموند میخوریم خیالتون راحت
به هر کی بخوریم فاتحشون خوندس

محمد جون پنج‌شنبه 29 اسفند 1392 ساعت 15:54

سلام به نظرمن که برای قهرمان شدن نباید از تیم های دیگه ترسید چونکه دست خودت نی که به عنوان مثال با اتلتیکو یا پی اس جی روبه رو بشی ولی درکل بایرن مدافع عنوان قهرمانی هس و اونها ازاعتماد به نفس خوبی برخوردار هستند و برای دفاع ازعنوان قهرمانی میجنگند و به نظرمن برای تیم های دیگه سخت بخوان با بایرن رو به رو بشن چونکه بایرن درچهارسال اخیرسه بار درفینال حضور داشته و ازتجربه خوبی برخوردار هس و من احساس میکنم بایرن نسبت به تیمای دیگه بهتر بازی میکنن پس حریف هرکس باشه برای بایرن فرقی نداره به امید مؤفقیت بایرن مونیخ در همه رقابت ها

ahmad پنج‌شنبه 29 اسفند 1392 ساعت 15:56

من به شخصه اینطور دوست دارم باشه.
هرچی حریف اسونتر باشه احتمال مصدومیت و محرومیت کمتره پس:
1-اتلتیکو. منیونایتد.
2-پاریس جرمن
3-بارسا . دورتموند
4- چلسی
5 رئال

بنظرم تیمها که گفتم به این ترتیب قویتر می شن.
از چلس و رئال بدم میاد بدلیل بازی اتوبوسیشونه. که با تک موقعیت گل می زنن ولی بقیه تیمها بازترن و قدرت دفاعی پاینتری دارن.

دوس دارم منیونایتد رو حذف کنیم
دورتموند هم اتلتیکورو
رئال و چلسی بهم بخورن که یه اتوس کمتر بشه

رضاباستیان پنج‌شنبه 29 اسفند 1392 ساعت 16:05

سلام
اقاالان موقع برخوردبامن یونایتده
7معروف درانتظارمن یو

mohammad muller پنج‌شنبه 29 اسفند 1392 ساعت 16:06

سلام
به نظر من به هر کی بخوریم فرقی نداره . چون ما بایرنیم و مدافع قهرمانی
برا همین هم همه ی تیم ها می خوان بایرن رو ببرن و پز بدن
ولی ما بایرن کبیریم

خیالتون راحت ما قهرمانیم
به امید یه سه گانه دیگه

جادوگر پنج‌شنبه 29 اسفند 1392 ساعت 16:19

پیش بینی واقعی منچستر یونایتد - بایرن مونیخ دورتموند - بارسلونا رعال - پاریسن ژرمن چلسی - اتلتیکو مادرید

فرزان پنج‌شنبه 29 اسفند 1392 ساعت 16:21

به دورتموند و بارسا که نمی تونیم بخوریم

می مونه پارسن ژرمن ، یونایتد ، رئال ، اتلتیکو و چلسی

من دوست دارم به یونایتد یا چلسی بخوریم تا شر این انگلیسی هارو بکنیم

ارین پنج‌شنبه 29 اسفند 1392 ساعت 16:26

100 درصد به منچستر میخوریم حالا ببینید کی گفتم

n.bayerni پنج‌شنبه 29 اسفند 1392 ساعت 16:38

بتظبنظرم ب منچستر میخوریم و لهشون میکنیم.دورتموندم ب اتلتبکو میخوره

mary پنج‌شنبه 29 اسفند 1392 ساعت 16:42

به هر تیمی بخوریم بایرن برنده میشه

روبری پنج‌شنبه 29 اسفند 1392 ساعت 16:48

خیلی دوست دارم به منچستر بخوریم تا دوباره روبن یک گل زیبای دیگه به منچستر بزنه

سجاد پنج‌شنبه 29 اسفند 1392 ساعت 17:09

سلام به همه دوستان
امیدوارم و حسم میگ ک ب منچستر میخوریم،هنوز هم داغ سال 99 تو دلم هست
امیدوارم منچستر باشه تا لهشون کنیم،

علی بایرنی پنج‌شنبه 29 اسفند 1392 ساعت 17:24

بنظرمن فرقی نداره ولی به احتمال زیاد به psgمیخوریم

شواین اشتایگر پنج‌شنبه 29 اسفند 1392 ساعت 17:26

همه تیم ها رو تا حالا با اختلاف زدیم تو این مرحله بهتره به منچستر بخوریم تا با اختلاف زیاد ببریم که هوادارانش خیلی ادعا میکنن

mustang پنج‌شنبه 29 اسفند 1392 ساعت 17:49

خدا کنه فقط به ریال مادرید بخوریم...
میخام روشونو کم کنیم
تا بفهمن یه من ماست چقدر کره داره!!!!!!!!

mojtaba 19 پنج‌شنبه 29 اسفند 1392 ساعت 17:57

به احتمال زیاد این تیم ها می شه . چون تو هر سایتی (کانون هواداران رئال ، کاتالونیها) رفتم یه قرعه کشی کرده بودند که :

منچستر یونایتد = رئال مادرید
بایرن مونیخ = پاریس سن ژرمن
بارسلونا = دورتموند
اتلتیکو مادرید = چلسی


ولی خدا کنه بخوریم به منچستر چون رفتم تو (وب سایت هواداران منچستر یونایتد) گفته بودند اگه به بایرن مونیخ بخوریم راحت میریم مرحله بعد. بخوریم بهشون یعنی لهشون کنیم بعد هرهر بخندیم.

ALI 22 پنج‌شنبه 29 اسفند 1392 ساعت 18:45

سال نو مبارک

دوست دارم به بارسا یا من یو بخوریم به بارسا چون دوباره روشونو ک کنیم به من یو بخواطر فینال لعنتی تا می خورن بهشون گل میزنیم

ولی از همه ی اینا بهتره به رئال بخوریم تا قبل از این که بیش تر از این پیشرفت کنند

محمدامین پنج‌شنبه 29 اسفند 1392 ساعت 18:57

دوست دارم به منچستر بخوریم ولی پیش بینیم پاری سن ژرمنه.

nariman پنج‌شنبه 29 اسفند 1392 ساعت 18:58

چلسی

محمدرضا پنج‌شنبه 29 اسفند 1392 ساعت 21:59

من که دلم میخواد بخوره به بارسا دوباره حاکم پاره بشه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Matthaus پنج‌شنبه 29 اسفند 1392 ساعت 22:06

از تیم های حاضر به نظرم فقط بارسلون و احتمالا چلسی می تونند بایرن رو به زحمت بندازن، بنابراین ترجیح میدم تا قبل از فینال به این دوتا تیم نخوریم، یعنی اگر فینال هم بهشون نخوریم مطمئنا قهرمان میشیم.

hani bayerni پنج‌شنبه 29 اسفند 1392 ساعت 22:23

امیدوارم به منچستر بخوریم و توی اون بازی کروس بهشون دو سه تا گل بزنه تابلکه دست از سرش بردارن!!!

سوپر مانو پنج‌شنبه 29 اسفند 1392 ساعت 22:55

دلم می خواد بخوریم به من یو
ولی می خوریم به پاریست ژرمن

عشق آلمان پنج‌شنبه 29 اسفند 1392 ساعت 23:05

خدا نکنه به منچستر بخوریم
اصلن دوست ندارم 99 تکرار شه یونایتد هر چقدر ضعیف بشن بازم زهرشونو ممکنه بریزن عوضیا

عشق آلمان پنج‌شنبه 29 اسفند 1392 ساعت 23:21

بر و بکس منچستری چطورین؟؟؟؟

ebi...fishvar جمعه 1 فروردین 1393 ساعت 07:10 http://x

Ba real beyoftim behtere..chon FR7 mikhad pouze CR7 ro be khak bemale

ali جمعه 1 فروردین 1393 ساعت 09:58

ببینید کی گفتم

بایرن_من یو
بارسا_دورتموند
چلسی_اتلتیکو
پی اس جی_رئال

gotze جمعه 1 فروردین 1393 ساعت 10:13

دوست دارم یا به psg بخوریم یا به رئال تا انتقام شالکه و لوکوزون رو بگیریم

elRey جمعه 1 فروردین 1393 ساعت 13:11

bayernnnnn vs manchester
barcelona vs dortmund
real madrid vs chelsea
PsG vs atltic madrid



dlam mikhad in marhale man u marhale badi real final ham bazam dortmound :D :D :D

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد