وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بالاک به حمایت از تونی کروس پرداخت

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، تونی کروس مد نظر سران منچستریونایتد قرار دارد و میشائیل بالاک، هافبک سابق چلسی و بایرن مونیخ معتقد است او حق دارد گزینه های پیش رو را بررسی کند.

به گزارش تاک اسپورت، کروس از مبلغ دستمزد خود در بایرن مونیخ نسبت به بازیکنان بزرگ این تیم راضی نیست و قصد دارد تابستان آلیانس آرنا را ترک کند.

ستاره 24 ساله که با جوانی های بالاک مقایسه می شود و در پست خود یکی از بهترین های دنیا مجسوب می شود، به شدت مد نظر دیوید مویس، سرمربی منچستریونایتد، و سران باشگاه رئال مادرید قرار دارد.

بالاک به بیلد چنین گفت:" من فکر می کنم که او ارزش خود در نقل و انتقالات را بررسی کرده و متوجه شده است که دستمزدش باید چگونه باشد. "

" این درست است که شما ارزش واقعی خود را بدانید و حق خود را طلب کنید. "

نظرات 20 + ارسال نظر
ماریو گومز پنج‌شنبه 29 اسفند 1392 ساعت 01:29

اعصابم خیلی خورده منچستریای اشغالای عوضیه با خوش شانسی اومدن بالا [:S018 من اینده رو همیشه درست پیش بینی میکنم بچه ها. الان یه پیش بینی دیگه کردم. میخوریم به منچستر. جمعه اگه پیش بینیم درست دراومد شمارمو میذارم شاید بعضی از دوستان بخوان از قدرتم استفاده کنن البته پول میگیرم

علیرضا پنج‌شنبه 29 اسفند 1392 ساعت 01:51

دوستان سلام خیلی نگران وضع دورتموندم داره روز به روز بدتر میشه میترسم به جمع چهار تیم راه پیدا نکنه راستش اگه قرار باشه تو دور بعد مثل لورکوزن وشالکه شکست سنگین بخوره ای کاش قرعه ش با بایرن بیوفته که باختش زیاد ناراحت کننده نباشه هر چی نباشه المانین .8تا تیم یکم بالا یکم پایین واقعا قدرتمندن

jaber پنج‌شنبه 29 اسفند 1392 ساعت 03:36

یه سوال
اقا امیر حسین این عکس بالاک مربوط به چه بازیه؟ کی؟

نمیدونم

.....روح اله پنج‌شنبه 29 اسفند 1392 ساعت 04:04

جابر مربوط میشه به بازیه ایران و عراق پیشاپیش عیدتم مبارک ناراحت نشی دوست خوبم شوخی کردم ، امیدوارم سال خوبی برای ایرانیای عزیز تو جای جای دنیا باشه سالی پر از نشاط ، سرور، موفقیت ، خوشی ، پیروزی ایران و ایرانی تو همه زمینه ها بخصوص ورزش. ..... و البته ایشاا... که بایرنم بتونه سه گانه رو بگیره ته خوشحالیمون صد چندان بشه،،، بچه های بایرنی و غیر بایرنی همه عیدتون مبارک ،،دوستون داریم ما رو هم دعا کنید بوس بوس بوس

mousa پنج‌شنبه 29 اسفند 1392 ساعت 07:12

بالاک حرف نداشت اگه الان بود دیگه تیم یه رهبر خوب داشت

bastian31 پنج‌شنبه 29 اسفند 1392 ساعت 07:26

این عکس ب احتمال99درصد مال زمان مقدماتی جامجهانی2010
چونکه تایورو2008هم بالاک موهاش کوتاه نکرده بودواین پیراهن مال اوزمان
تونی ای بگم خداچکارت کنه مثل ادم قراردادببند باید ی قرارداد10ساله باهاش ببندن

Mohammad_13 پنج‌شنبه 29 اسفند 1392 ساعت 07:48

یکی مثل این پول پرست اما افتخارات اروپایی = هیچ.

فکر کنم خودش فهمیدی چه بوی گندی راه انداخته دماغش رو گرفته.

علی بایرنی پنج‌شنبه 29 اسفند 1392 ساعت 09:02

ولی من دلم میگه به psgمیخوریم راستش خواب دیدم که به این تیم میخوریم

محمدامین پنج‌شنبه 29 اسفند 1392 ساعت 09:45

با علی موافقم.البته دوست دارم به منچستر بخوریم حالا که صعود کردن ولی پیش بینیم پاری سن ژرمنه.

omid پنج‌شنبه 29 اسفند 1392 ساعت 10:16

من قرعه کشی کردم

منچستر = چلسی
دورتموند = بارسلونا
رِئال = بایرن
پاریس = اتلتیکو مادرید

این قرعه کشی من بود ببینیم چه می شه من امید وارم بخوریم به چلسی

mohammad muller پنج‌شنبه 29 اسفند 1392 ساعت 11:00

بچه ها منم قرعه کشی کردم :

پاریس سن ژرمن = رئال مادرید
بورسیا دورتموند = اتلتیکو مادرید
بایرن مونیخ = منچستر یونایتد
بارسلونا = چلسی

امیدوارم همین باشه

heinz پنج‌شنبه 29 اسفند 1392 ساعت 11:33

شراب تلخ می خواهم که مرد افکن بود زورش
که تا یک دم بیاسایم ز دنیا و شر و شورش

عاقا سال نو همگی مبارک باشه
امیدوارم همگی در هر کجای ایران عزیزمنو که هستند و هر کجای دنیا در سال نو به آرزوهای خودشون برسن. لطفا برای منم انرژی مثبت شدید بفرستید که در سال جدید یه آرزوی دیرینه اساسی دارم که بهش برسم دیگه چیزی نمیخام
عاشق همتونم طرفدارای سوپر بایرن و عقابهای اروپا
بوس بوس بوس از روی ماه همتون

جاوید پنج‌شنبه 29 اسفند 1392 ساعت 11:45 http://footballi-pictures.mihanblog.com

خیلی دوست دارم به منچستر یا چلسی بخوریم.بردن انگلیسی ها تو کشورشون خیلی جذابهعکس تمریناتی که گذاشتین خیلی جالبه...با این تکلی که دانته زد فکر کنم مینیسک گوتزه پاره شد

ماریو گومز پنج‌شنبه 29 اسفند 1392 ساعت 12:52

یا به اتلتیک میخوریم یا منچستر

bastian31 پنج‌شنبه 29 اسفند 1392 ساعت 15:25

خداکنه یابامنچستریااتلیتکوبخوریم ،امیدوارم ب اتلیتکوبخوریم
اقای محمد13طرفدارالمان نیستی درباره بازیکن المانی اظهارنظرنکن ،توبرو هوای همون ایتالیاسگ شانستون داشته باش

محمد جون پنج‌شنبه 29 اسفند 1392 ساعت 16:08

منکه ایقد عاشق آلمان و بایرن هستم که تو خانواده بهم میگن ممد آلمانی

mary پنج‌شنبه 29 اسفند 1392 ساعت 17:09

heinz من برات دعا می کنم که به آرزوی دیرینه ی خودت برسی.
امیدوارم همه ی دوستانی که طرفدار بایرن هستند به خواسته هاشون برسند.
من هم یه آرزوی دیرینه دارم و همیشه و هر جا که میرم دعا میکنم تا به چیزی که میخوام برسم و امیدوارم که سال 93 سالی باشه که من هم به خواسته ی خودم برسم.

یکی از رهروان امام فرانس بکن باوئر (ع) جمعه 1 فروردین 1393 ساعت 00:21

ممد آلمانی طرفدار یعنی من که ایران رو هم به آلمان میفروشم بهم میگن وطن فروش آره من آلمان رو بیش از هرچیزه دیگه ای تو دنیا دوست دارم پاینده باد آلمان کبیر........

علیرضا جمعه 1 فروردین 1393 ساعت 01:33

یکی از رهروان امام فرانس بکن باوئر (ع) خوشم اومد نژاد برتری هستی

jaber جمعه 1 فروردین 1393 ساعت 01:40

روح الله جان داداش من ایرانی ام و تو ایرانم زندگی میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد