وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

سامر: تیم های دیگر به بایرن و موفقیت هایش حسودی می کنند

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، برنده توپ طلا در سال 96 از انتقاد هایی که از بایرن مونیخ و سیاست های آن ها می شود به شدت بر افروخته است.

در یک سال و نیم گذشته غول های مونیخی تبدیل به یکی از قدرتمند ترین تیم های دهه های اخیر بوندس لیگا شده اند و توانسته اند سلطه بی نقصی را در آلمان و اروپا به نمایش بگذارند. اما در همین مدت هم انتقاد های زیادی به عملکرد این تیم، خصوصا در به خدمت گیری بازیکنان وارد شده است.

به گزارش وب سایت گل، ماتیاس سامر، مدیر ورزشی موفق بایرن مونیخ در مصاحبه با Sport Bild آلمان گفت:" در هجده ماه گذشته بایرن مونیخ از هفت جام ممکن در آلمان، اروپا و سراسر دنیا شش جام را فتح کرده است. باشگاه های دیگر بدون در نظر گرفتن مسیر موفقیت بایرن و چگونگی دست یابی به این موفقیت ها به بایرن حسادت می کنند و طوری رفتار می کنند تا ما را «آدم بده» داستان نشان دهند. اصلا نمی توانم دلیل این حسادت ها را درک کنم."

ماتیاس سامر که در هفته گذشته با جنگ لفظی خود با یورگن کلوپ به تیتر نشریات تبدیل شده بود در توضیح صحبت هایش که بایرن را تیم سخت کوش تری نسبت به سایر تیم ها معرفی کرده بود گفت:" من فقط توضیح دادم که ما چطور تمرین می کنیم و این چطور به ما کمک می کند که بدون در نظر گرفتن کیفیت بالایی که بازیکنانمان دارند از آن ها بهترین بازی را بگیریم.

" واقعا دلیل این بلوا را نمی فهمم، بوندس لیگا حتی با وجود اینکه دو تیم باقی مانده در اروپا دارد یکی از بهترین لیگ های دنیا است. این کافی نیست و دلیلی است که نشان می دهد نظر من دست بوده است."

بایرن مونیخ با غلبه بر آرسنال به دور یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان صعود کرده است و بوروسیا دورتموند هم در حالی امشب (چهارشنبه) به مصاف زنیت سن پطرزبورگ روسیه می رود که با توجه به پیروزی چهار بر دو در زمین حریف کار سختی برای صعود پیش روی خود نمی بیند.

نظرات 2 + ارسال نظر
ماریو گومز پنج‌شنبه 29 اسفند 1392 ساعت 01:25

اعصابم خیلی خورده منچستریای اشغالای عوضیه با خوش شانسی اومدن بالا [:S018 من اینده رو همیشه درست پیش بینی میکنم بچه ها. الان یه پیش بینی دیگه کردم. میخوریم به منچستر. جمعه اگه پیش بینیم درست دراومد شمارمو میذارم شاید بعضی از دوستان بخوان از قدرتم استفاده کنن البته پول میگیرم

mary پنج‌شنبه 29 اسفند 1392 ساعت 16:35

بایرن به هر کی که بخوره ، برنده ی بازی بایرن است.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد