وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

شقیری در مورد تمایل لیورپول و یوونتوس: به پیشنهادات گوش می‌دهم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، وینگر سویسی تیم بایرن مونیخ با اینکه تاکید می‌کند از علاقه لیورپول به جذب او اطلاعی ندارد اما می‌گوید به پیشنهاداتی که تابستان به دستش خواهند رسید فکر می‌کند.

به گزارش گل انگلیسی، ژردان شقیری بازیکن 22 ساله بایرن مونیخ در این فصل به صورت چرخشی در ترکیب باورایی ها بازی کرده است اما با حضور بازیکنانی مثل ریبری، روبن، گوتزه و توماس مولر شانس چندانی برای حضور در ترکیب اصلی این تیم ندارد و همین امر شایعات خروج او را بر سر زبان ها انداخته است.

اخیراً شنیده شده تیم‌های لیورپول، یوونتوس و ناپولی به جذب وی علاقمند هستند و این مقصدها می‌توانند اهداف جذابی برای بازیکن جوان سویسی باشند.

شقیری در این مورد می‌گوید: "وقتی شما این اسم‌ها را می‌شنوید حتما باید به پیشنهادات آن‌ها گوش کنید ولی، فعلا جای نگرانی نیست. من هیچ چیزی در مورد این پیشنهادات نمی‌توانم بگویم. در مونیخ احساس خوبی دارم اما به عنوان یک بازیکن اگر یکی از این پیشنهادات از یک باشگاه بزرگ باشد، شما باید آن را در نظر بگیرید."

او ادامه می‌دهد: "من یکبار از علاقه مونشن گلادباخ شنیدم، اگر شما گلادباخ را می‌گویید من چیزی برای گفتن ندارم. بوندسلیگا برای من بهترین لیگ است اما، لیگ برتر و سری آ را نیز دوست دارم. در سری آ تیم‌های بسیاری بازیکنانی خوب پرورش داده‌‌اند."

نظرات 1 + ارسال نظر
mousa چهارشنبه 28 اسفند 1392 ساعت 07:55

جایگزین خوبیه ولی باید خودشو ثابت کنه که با این بازیکنای حال حاضر بایرن سخته

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد