وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

احتمال بازگشت ریبرى در بازى مقابل شالکه

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، فرانک ریبری بازیکن بایرن مونیخ که به دلیل مصدومیت چندین بازی اخیر تیمش را از دست داده است،‌ ابراز امیدواری کرد که به زودی به میادین بازگردد.

فرانک ریبری در خصوص آخرین شرایط خود به سایت Spox آلمان  گفت:"من از دو روز پیش می توانم به راحتی بدوم. من می خواهم همیشه بازی کنم و همراه همی تیمی های خود باشم. شاید بتوانم از بازی مقابل شالکه به میادین برگردم، من هیچ گونه دردی ندارم و این بسیار خوب است."

بایرن مونیخ در روز اول ماه مارس به مصاف شالکه خواهد رفت، پیش از این کارل هاینس رومنیگه از سران بایرن مونیخ ابراز امیدواری کرده بود که ریبری در بازی برگشت مقابل آرسنال در تاریخ 11 ماه مارس مشکلی برای بازی کردن نداشته باشد.

نظرات 3 + ارسال نظر
ahmad پنج‌شنبه 1 اسفند 1392 ساعت 16:55

خوش قدم باشد سالار ما بهت نیاز داریم و به وجودت افتخار میکنیم

Ariya1900 پنج‌شنبه 1 اسفند 1392 ساعت 17:12

فرانک بیا که دیگه بترکون بترکون راه بندازیم

بچه ها فردوسی پور هم از این بایرن ترسناک و پر قدرت ترسیده بودا که هی میگفت .آخه رئالیه فکر کنم
ماهم که به برد رئال عادت داریم

محمد یحیی زاده پنج‌شنبه 1 اسفند 1392 ساعت 19:28

سلام نه داداش عادل فردوسی پور قدیما میگف طرفدار لیورپول ولی حالا طرفدار بارسلوناس به نظرمن درکل عادل خان طرفدار تیم های انگلیسی اینو قبلا دربازی منچسترو بایرن که دراولدترافورد برگزارشد میشه دید که چقد ازمن یو طرفداری کرد که گل اولچ و روبن کاری کرد که عادل دفعه بعد یادش باشه که نگه من یو کار بایرن تمام کرد حالا بگذریم عجب بازی بود دیشب بچه ها بایرن دربازی دیشب با آرسنال 984پاس دادن که فک کنم هیچ تیمی در جهان ایقد پاس نداده باشه و مالکیت توپ بایرن73درصد بود اون هم درخانه حریف به قول سمیرنصری آیا بهترین تیم جهان بارسا است؟خیر زمانی که مادربرابر بایرن بازی کردیم تا60دقیقه حتی نتوانستیم توپ را لمس کنیم پس بایرن بهترین تیم حال حاضر جهان است بایرن پپ خیلی باهوش و اشتباه پارسال تکرار نخواد شد چونکه بایرن یک اشتباه را دوبار تکرار نمیکند دیشب تازه ریبری نبود انشاالله برای بازی برگشت بیاد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد