وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

هشدار الیور کان به تونى کروس

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، الیور کان کاپیتان سابق بایرن مونیخ به تونی کروس به خاطر تمدید مشکلات پیش آمده بر سر تمدید قراردادش هشدار داد.

قرارداد تونی کروس با بایرن مونیخ در سال 2015 به پایان می رسد و در حالی که باشگاه خواهان تمدید قرارداد ای بازیکن  می باشد اما تونی کروس تا به حال این پیشنهاد را نپذیرفته است.

الیور کان در این خصوص به روزنامه آلمانی Münchner Zeitung گفت: "یک بازیکن حرفه ای نباید اجازه دهد جزئیات تمدید قراردادش با باشگاه رسانه ای شود. در دوران حضورم در بایرن مونیخ، بازیکنان زیادی بودند که به دلایل مالی با بایرن مونیخ به توافق نرسیدند، با این تیم تمدید نکردند و به باشگاه دیگری رفتند، اما در نهایت پشیمان شدند."

الیور کان در ادامه در خصوص واکنش اعتراض آمیز تونی کروس هنگام تعویضش در بازی با اشتوتگارت نیز گفت: "هیچ بازیکنی هر چند هم که بزرگ باشد، نباید اجازه چنین واکنش هایی را داشته باشد و به نظرم هر کس که بخواهد به صورت علنی شکایت و اعتراض خود را نشان دهد با گواردیولا به مشکل برخواهد خورد."

الیور کان در پایان در خصوص شرایط باستین شواین اشتایگر که به تازگی دوران مصدومیت خود را پشت سر گذاشته است نیز گفت: "هنگامی که باستین شرایط بازی داشته باشد و بتواند بدون درد بازی کند، بی تردید به ترکیب اصلی تیم باز می گردد. او برای گواردیولا بازیکن بسیار مهم و ارزشمندی است و گواردیولا از میزان تاپیرگذاری او با خبر است."

نظرات 3 + ارسال نظر
ahmad پنج‌شنبه 1 اسفند 1392 ساعت 22:28

تو هرچی بگی رو سر ما هرچی بگی همون

زهرا جمعه 2 اسفند 1392 ساعت 01:17

king kahn! we love u fer ever...u are the best

داوود کان جمعه 2 اسفند 1392 ساعت 02:28

بنازمت تیتان. ماشالا حرف که نمیزنه. در و گوهر میریزه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد