وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

نظر باواریاییها و توپچی ها پس از دیدار شب گذشته

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ شب گذشته در دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا باواریاییها 2 بر 0 آرسنال را مغلوب کردند. در ادامه نظر باواریاییها و توپچی ها را درباره این دیدار می خوانید.

 

پپ گواردیولا : 

برای خوب بازی کردن نیاز به در اختیار داشتن توپ وجود دارد. باید مالکیت آن را در اختیار داشته باشید در غیر این صورت به دردسر خواهید افتاد، دقیقا اتفاقی که در 15 دقیقه اول افتاد. ما توپ را خیلی سریع از دست می دادیم و این نباید در برابر تیم بزرگی مثل آرسنال رخ بدهد. پس از اینکه مسوت اوزیل پنالتی را از دست داد ما بیشتر مالکیت را در دست گرفتیم و کنترل بیشتری بر بازی پیدا کردیم. وقتی یک یار بیشتر داشتیم مسلما کار آرسنال سخت شد. از خودمان صبر نشان دادیم و ادامه بازی تقریبا عالی بود. امروز دوباره دیدیم که همه چیز به مالکیت توپ بستگی دارد. در ده دقیقه نخست باید تلاش بیشتری می کردیم. خواست در اختیار داشتن توپ یک مسئله شخصیتی برای تیم است. با توجه به نیاز های فیزیکی مان، ما یک تیمی خیلی خوب در ضد حمله نیستیم پس احتیاج داریم که توپ را در اختیار داشته باشیم. بازی سه مقطع زمانی داشت؛ اول ده تا پانزده دقیقه نخست که آرسنال شگفت انگیز بازی کرد. خوش شانس بودیم و در کنار آن بهترین دروازه بان جهان کیفیت خود را به نمایش گذاشت. پس از آن بهتر نشان دادیم و شروع به مسلط شدن کردیم. از سمت راست حملات خوبی داشتیم و بعد از پنالتی مان بازی کاملا تغییر کرد. حتی با 9 بازیکن درون محوطه آن ها باز هم آسان نبود. اولین بار است که به عنوان یک مربی در زمین آرسنال پیروز می شوم ولی حالا باید روی بازی برگشت تمرکز داشته باشیم. اگر بتوانیم از این نتیجه دفاع کنیم دستاورد بزرگی خواهد بود. من قبلا دو باز اینجا بازی کرده بودم و هر دوبار به همراه بارسلونا بازی های خوبی انجام دادیم ولی قادر به پیروزی نبودیم و می دانستیم که این کار بسیار سخت خواهد بود. آن ها یکی از بهترین تیم های لیگ برتر هستند، می توان اینجا خوب بازی کرد اما تسلط بر بازی بسیار سخت است. با وجود بازیکنانی نظیر ویلشر، روسیچکی و اوزیل آن ها بازیکنان بزرگی دارند و گرفتن توپ سخت خواهد بود. تجربه من می گوید که این مرحله همیشه سخت است. در برابر آرسنال همیشه اولویت گرفتن توپ است و من واقعا از بازیکنانی که می خواهند توپ را داشته باشند دوست دارم، بازیکناینی که دوست دارند بازی کنند و بازی کنند و بازی کنند، تونی کروس یکی از این بازیکنان است و گل فوق العاده ای هم زد. بایرن سال گذشته هم اینجا نتیجه خوبی گرفت ولی بازی برگشت به دردسر افتاد. این بار هم ما با نتیجه ای درخشان به خانه باز می گردیم ولی در پنج یا شش دقیقه پایانی هر چیزی امکان پذیر است. باید بسیار هوشیار باشیم و از این نتیجه دفاع کنیم در غیر این صورت حذف خواهیم شد، به همین سادگی! موقعیت خوبی برای رسیدن به یک چهارم نهایی داریم و با حمایت هوادارانمان به آن دست خواهیم یافت. 

 

مانوئل نویر : 

مهم ترین چیزی که به من کمک کرد پنالتی او را مهار کنم نحوه دویدن او به سمت توپ بود. مسوت در زدن ضربات آخر کمی کُند عمل می کند به خاطر همین من تا آخرین لحظه صبر کردم و متوجه شدم توپ را به وسط خواهد زد و سپس توپش را تعقیب و مهار کردم. 

 

توماس مولر : 

از اینکه در ترکیب اولیه نبودم سورپرایز نشدم؛ قبل از مسابقه پپ با من صحبت کرده بود و می دانستم در این بازی جز 11 بازیکن اولیه نخواهم بود. مسلما هیچ بازیکنی از نیمکت نشینی خوشحال نیست، اما من می دانم که بازی 90 دقیقه است و احتمال اینکه به من بازی برسد زیاد است و خوشبختانه در این دیدار به میدان رفته و با زدن گل به تیمم کمک کردم. 

 

فرانک ریبری : 

آرسنال در ده دقیقه ابتدایی فوق العاده بود که این کار را برای ما تا حدودی سخت کرده بود؛ زمانیکه پنالتی اعلام شد به اطرافیانم گفتم که نویر پنالتی را مهار می کند؛ من به مانوئل اعتماد دارم، او بهترین دروازه بان حال حاضر دنیاست. من حالم خوب است و دو روزی می شود که دویدن را آغاز کرده ام؛ من مسلما برای بازی برگشت آماده خواهم بود ولی گمان نمی کنم به بازی دوستانه فرانسه برابر هلند برسم.  

 

فیلیپ لام : 

ما میتوانیم از این نتیجه بسیار راضی باشیم،15 دقیقه اول خوب نبودیم اما در عوض 20 دقیقه بایانی را بسیار خوب بازی کردیم و شانس آوردند که بیشتر گل نخوردند اما این نتیجه برای بازی برگشتند بسیار خوب است. تیم آرسنال در مرکز زمین آشفته بود و ما به خوبی آنها را کنترل کردیم اما قطعاً ما به هیچ وجه آنها را برای بازی برگشت دست کم نمیگیریم زیرا آنها در فاز تهاجمی قوی هستند. 

 

تونی کروس : 

همیشه دوست دارید گل بزنید یا تلاش می کنید که به این مهم برسید، ولی مهم تر این است که به عنوان یک تیم نتیجه خوبی بگیریم. ما چنین کردیم و راضی هستیم. فیلیپ لام در این برد بسیار موثر بود؛ او کاپیتان ماست و می تواند در پست های مختلفی بازی کند. او در نیمه اول به عنوان دفاع کنار انجام وظیفه کرد و نیمه دوم به عنوان هافبک دفاعی ظاهر شد. او هر جا که بازی کند، بسیار اهمیت دارد. سال قبل هم اینجا 3 بر یک پیروز شدیم، ولی دیدیم که در بازی برگشت اتفاقات چقدر نزدیک پیش رفت؛ پس هشدار خود را گرفته ایم. به همین دلیل دو بازی انجام می شود. یک بازی، برنده را تعیین نمی کند.

 

ماریو گوتزه :

برد با دو گل همیشه نوعی حاشیه اطمینان است و فکر می کنم می توانیم خیلی خیلی راضی باشیم. با این حال نباید تمرکزمان روی بازی برگشت را از دست دهیم. باید برای هر بازی برای کسب نتیجه در همان روز برنامه داشته باشیم تا بتوانیم به دور بعد صعود کنیم. آرسنال در این بازی خوب بازی کرد و فکر می کنم بهترین مساله برای ما حفظ تمرکزمان است.
 

آرسن ونگر (سرمربی آرسنال) : 

روحیه ما در بازی امشب عالی بود؛ درست است که بازی را بر اثر اشتباهات بزرگ واگذار کردیم ولی نباید فراموش کرد حریف قدرتمند، ما بدشانس و تیممان 10 نفره بود؛ با این حال ما فوتبالی با کیفیت ارائه کردیم. شزنی در محاسباتش اشتباه کرد و تیم را ده نفره کرد؛ تعویض سانتی و گیبز دست من را بست و مجبور شدم دست به دعا برده تا مصدومی دیگر ندهیم تا در اواخر بازی بتوانم تعویضی انجام دهم، این در حالی بود که در آنسو آنها به راحتی می توانستند بازیکنانی تازه نفس به میدان بفرستند، این تفاوت ها بود که باعث اختلاف زیاد دو تیم شده بود. بازی در نیمه اول عالی و پایاپای بود ولی ده نفره شدن ما بازی را از روند نرمال خارج کرد و ما دو گل خوردیم، هر چند هنوز نود دقیقه زمان باقیست و هیچ چیز قابل پیش بینی نیست. هدف ما 0 - 0 نگه داشتن بازی و استفاده از ضربات آزاد و ضد حمله ها بود ولی انقدر خوب بازی را آغاز کردیم که در 15 دقیقه اول بایرن را در زمین خودش حبس کردیم و سه موقعیت عالی داشتیم تا اینکه ضربه پنالتی برای ما بدست آمد؛ پنالتی را از دست دادیم و این سبب شد که به ما شوک وارد شود؛ این پنالتی بازی مسوت (اوزیل) را هم تحت الشعاع قرار داده بود، اگر دیده باشید او تا ده دقیقه بعد از پنالتی سر تکان می داد و ناراحت بود. با تمام این اتفاقات ما هنوز امیدواریم و فراموش نکرده ایم که فصل گذشته در آلیانس آرنا با دو گل بایرن را شکست داده بودیم، پس تمام تلاش خود را در بازی برگشت به کار خواهیم برد.

پر مرتساکر (کاپیتان آرسنال) : 

ما شروع خوبی داشتیم و شایسته به ثمر رساندن حداقل یک گل بودیم ولی در ادامه کار برایمان سخت شد و اخراج وویزک کار را سخت تر کرد. اما هنوز وقت داریم و به دنبال جبران در بازی برگشت هستیم. ما کمی خسته بودیم؛ 4 بازی سنگین در دو هفته داشتیم اما نباید فراموش کرد بایرن بهترین تیم دنیاست، آنها توپ و میدان را بطور کامل در اختیار داشتند ولی ما هم خوب بودیم و حداقل شایسته یک گل بودیم. در فوتبال اما و اگر های زیادی وجود دارد، آنها فصل گذشته ما را دست کم گرفتند و ما قدرت خود را به آنها نشان دادیم، اما در حال حاضر ما نسبت به گذشته قدرتمند تر شده ایم و تمام تلاشمان را به کار خواهیم بست تا نتیجه را جبران کنیم. پنالتی درست بود ولی در مورد کارت قرمز مطمئن نیستم چرا که توپ کمی فاصله گرفته بود. 

 

متیو فلامینی (بازیکن آرسنال) : 

من به روش دفاعی خودمان خصوصا در نیمه ی دوم افتخار میکنم. ما پنالتی را واگذار کردیم و البته بازی با ۱۰ بازیکن مقابل تیم یازده نفره بسیار مشکل تر است. من متاسفم چون فکر میکنم ۱-۰ برای ما بهتر بود چرا که میتوانیم به آنجا برویم و سعی کنیم گل بزنیم. اکنون ما ۲-۰ شکست خوردیم این میتواند مشکل باشد ولی ما به عنوان فوتبالیست باید یاد بگیریم. اما من به تیم و روشی که همه امروز به سختی زحمت کشیدند، افتخار میکنم. 

 

 الکس اوکسلید چمبرلین (بازیکن آرسنال) : 

وقتی در برابر تیمی مثل بایرن ده نفره می شوید کار بسیار سخت می شود. با این حال ما تا جایی که می توانستیم بسیار خوب مبارزه کردیم تا بایرن را متوقف کنیم و فقط از این دلسرد هستیم که آنها در دقایق پایانی توانستند گل دوم را بزنند. آنها یک بازیکن بیشتر داشتند و با کیفیتی که آنها دارند گرفتن توپ بسیار سخت است. فکر می کنم امشب واقعا خوب شروع کردیم و به طور مشخص چندین فرصت گلزنی و یک پنالتی بدست آوردیم.

نظرات 25 + ارسال نظر
sia bavari پنج‌شنبه 1 اسفند 1392 ساعت 08:01

اول اینکه تبریک بخاطر برد دلحسب بایرن.واقعا قشنگ بازی کردن. دوم باید بگم بارها تو این وبلاگ دیدم که از بهترین مربی تاریخ فوتبال بخاطر بازی دادن به رافینیا انتقاد کردن و حتی بعضی از آقایون از گواردیولا رو بخاطر چیدن رکیب بایرن و برگشتن فلیپ لام به پست اصلیش انتقاد کردن. باید به این عزیزان گفت حتما بهتر از پپ سرتون میشه که اینقدر از ترکیب تیم انتقاد میکنید. همین امروز برید کلاس مربیگری خدا رو چی دیدید شاید یک روزم بایرنو دادن دست شما. میدونم همه دوس دارن شواینی تو مرکز زمین بازی کنه ولی نمایش فوق العاده لام گواردیولا رو هم متعجب کرده.اگه یادتون باشه بکن بایر چند ماه پیش تو یکی از مصاحبه هاش گفته بود شواین اشتایگر کار سختی برای پس گرفتن پست اصلیش با لام داره و فلیپ لام عالی ضاهر شده. در مورد رافینیا هم قبلا با شما همسلیقه بودم و ازش خوشم نمیومد و بارها با خودم میگفتم کاش دایوید لویز بیاد جاش و بفروشنش. ولی در حال حاضر اگه منتقی فکر کنید اگه یک بازیکن معمولی هم زیر نظر پپ انیشتین تمرین کنه بدون شک پیشرقت میکنه.انصافا هم رافینیا نسبت به پارسال پیشرفت کرده.پس اینقدر از گواردیولا انتقاد نکنید.خداوکیلی کار زشتیه!!

M.S.G پنج‌شنبه 1 اسفند 1392 ساعت 08:22

تبریک به همه واقعا شب عالیی بود...
باید هر طور شده تونی کروس رو نگه دارن فوق العاده بازی میکرد-
نویر هم عالی بود واقعا دوسداشتنیه

M.S.G پنج‌شنبه 1 اسفند 1392 ساعت 08:37

یکی از بهترین شب های زندگیم بود برد بایرن برابر بریتانیایی های پر ادعا
و
قبولی تو آزمون های نظام مهندسی خیلی خیلی شبمو شیرین کردن هیچ وقت فراموش نمیشه

فریبرز پنج‌شنبه 1 اسفند 1392 ساعت 09:59

بچه ها همگی سلام. تبریک به همه دوستانم. دیشب یکی از قشنگ ترین شبای زندگی من بود. اول به خاطر اینکه یه سری دوست جدید بایرنی پیدا کردم که قبل بازی بهم زنگ زدن و پیام دادن و بین نیمه هم با هم گپی زدیم. درباره بازی هم اینکه خیلی خوب بودیم. 15 دقیقه اول از حق نگذریم آرسنال خیلی خوب بود و مارو قافلگیر کرد. ولی در کل عالی بودیم. ممنون از فردوسی پور عزیز به خاطر گزارش زیباش. یه تیکه هایی میومد خیلی حال میکردم. یکیش این بود که تعداد پاسای کروس از کل تیم آرسنال بیشتر بود و یکیش این بود که اینجا اتحاده ورزشگاه آرسنال ولی بایرن داره حمله میکنه. یکیش این بود که گفت بایرن داره همه تیمارو غلع و غمع میکنه. یکیش که از همش جالب تر و قشنگ تر بود این بود که این بایرن واقعا ترسناکه (با خنده) گفت حالا یه ریبری رو هم به این تیم اضافه کنید.... در کل بازی خوبی کردیم و تو بازی برگشت تو آلیانس آرنا و با برگشتن ریبری حتی از این هم قشنگ تر بازی میکنیم. اونا تو بازی برگشت هم چسنی رو در اختیار ندارن و این خوبه. ولی ما تو بازی برگشت هم میتونیم از شواینی آماده تری استفاده کنیم و هم از ریبری. همه تیم دیشب عالی بود. فقط ای کاش مولر تو زمین بود و پنالتی رو با خونسردی گل میکرد و الان 3-0 میبردیم ولی باز هم باکی نیست. بچه ها دوستتون دارم به قرآن. خوش باشید

فریبرز پنج‌شنبه 1 اسفند 1392 ساعت 10:06

خداییش از حق نگذریم آرسنال به قرعه بدی خورید. قرعه اونا از همه سخت تر شد. این آرسنال توانایی برد هر تیمی رو داره به خدا. به قرآن حاضرم قسم بخورم میخوردن به رئال یا بارسا به خدا میبردن این تیمارو. خداییش فکر کنم محک خیلی خوبی خوردیم و از اینکه با تیم خوبی هم بازی کردیم و توانایی تیممون رو دیدم خیلی خوشحالم. آرسنال خیلی خیلی خوب بازی رو شروع کرد و پا به پای بایرن بود. تو بازی برگشت ریبری که بیاد روبن از این طرف و ریبری از اون طرف میتونیم اتوبان کنیم. خداییش تو نیمه اول دیشب اگه از همون اول گوتزه میرفت همونجا میتونستیم موفق باشیم. ولی این طرف تا اونجایی که یادمه آلبا تنها میرفت و میومد. بدشانسی ما هم این بود که نه ریبری بود و نه شقیری. اگه شقیری هم بود حتما میتونست تو پست ریبری بازی کنه ولی بازم خدارو شکر که خوب بودیم و بردیم. انشاالله که تو بازی برگشت هم اتفاق خاصی نمی افته و صعود میکنیم و امیدوارم حداقل واسه یه بار یه قرعه راحت بخوره به ما تا یه مقدار از فشار کم بشه آخه این انصاف نیست. پارسال آرسنال - یووه - بارسا و امسال هم تو همین ابتدا آرسنال. حالا خداییش ما که میبریم اونا گناه دارن به خدا.

ali پنج‌شنبه 1 اسفند 1392 ساعت 10:10 http://fdrall.blogfa.com

خوب اگه نتیجه غیر این بود باید تعجب میکردیم

مـــهـــرداد پنج‌شنبه 1 اسفند 1392 ساعت 10:32

واقعاتونی کروس فوق العاده بودهرطورشده باید حفظش کنیم پاسهای صحیح تونی کروس ازکل پاسهای ارسنال بیشتربود.گلشم سوپرگل بود.
دوستان ازتون خواهش میکنم هرزوزبریدبه این ادرس وبه آلمان رای بدیدخیلی طرفداران اسپانیاوبرزیل کل کل میکنن.

http://jaambalooch1.blogfa.com/

روحی پنج‌شنبه 1 اسفند 1392 ساعت 10:37

عجب حرفی زد فردوسی پور کلی حال کردم
عجب تی» وحشتناکی این بایرن حالا ریبری هم بشه اظافه کنید

ahmad پنج‌شنبه 1 اسفند 1392 ساعت 10:57

بچه ها همگی سلام. تبریک به همه دوستانم.واقعاتونی کروس فوق العاده بود

aliver kahn پنج‌شنبه 1 اسفند 1392 ساعت 10:57

امیدوارم حفظش کنیم کوروسا فوق العاده بودیم مخصوصا تونی امیدوارم حفظش کنیم خب حرفشم درسته تونی میگه قراردادم مبلغش کمه خب آه راست میگه یعنی کوروس باید دستمزدش از گوتزه و رافینیا و خیلیای دیگه کمترباشه حالا درسته محصول خود بایرنه ولی انصافا خیلی کمه.بحرحال امیدوارم با افزایش دستمزدش بمونه.

خداییش بازی برگشت خیلی خطرناکه من ازهمین الان استرس اون بازیا دارم.

abbas پنج‌شنبه 1 اسفند 1392 ساعت 11:16

چرا دانته دیشب وقتی مولر گل زد بازم مثل همیشه دیوانه بازی در آورد همین دانته و بواتنگ به تنهایی کافی هستند که بایرن رو به گند بکشند.

افشین پنج‌شنبه 1 اسفند 1392 ساعت 11:49

خدایش بایرن خوب بازی کرد ولی ای کاش که بایرن در مقابل بارسا بازی میکرد تا پپ رو ببینیم در چه حدیه واسه این در مقابل رئال هم قرار نگیره چون در حد رئال نیس بایرن پپ

محسن اشتایگر پنج‌شنبه 1 اسفند 1392 ساعت 11:58

مهسا خانوم قبولی تون در دانشگاه رو بهتون تبریک میگم و همین طور برد بایرن

aliver kahn پنج‌شنبه 1 اسفند 1392 ساعت 12:04

آقای افشین رئال در حد بایرن نیست رئال سگه کیه که بخاد مانا حذف کنه.اگه بچه ها خودشون باشن و تمرکز کافیا داشه باشند امسالم میتونیم سه گانمونا تکرار کنیم.

مریم پنج‌شنبه 1 اسفند 1392 ساعت 12:15

باورایا همیشه بهترین بوده و هست...
چند دوره ی پیش که حق مسلم بایرن قهرمانی بود ولی ازش به نا حق گرفته میشد ولی همیشه بایرن سرور بوده ولی خوب بعضیا دیر باورن خیلیا میگن بایرن ماشینی بازی میکنن ولی همه شاهدن ک همیشه بایرن جز بهترینا بوده...
دیشب بازی خیلی خوبی بود ولی حیف شد فرانک ریبری نبود....
به امید تکرار قهرمانی در لیگ قهرمانان

فقط باواریااااااا ولا غیر

morteza پنج‌شنبه 1 اسفند 1392 ساعت 12:56

مرسی روبن و نویر و کروس

babak پنج‌شنبه 1 اسفند 1392 ساعت 13:16

دیشب اگه لام رو تو دفاع راست دیدیم باورم نشد ولی خیلی عالی بود هم نیمه اول هم دوم .تونی کروس هم که نگم چون همه میدونن. گوتزه وتیاگو یه کم کم رنگ بودن. مولر نشون داد که جاش تو زمینه. نویر هم نشون داد که بهترین دروازه بان جهانه..پپ هم نشون داد که کبیره

حسین(روبن) پنج‌شنبه 1 اسفند 1392 ساعت 13:43

خیلی دوست داشتم روبن حداقل یه گل بزنه،انصافا روبن بهترین بازیکن بایرنه.

mary پنج‌شنبه 1 اسفند 1392 ساعت 14:07

چه قدر باحال میگی پپ.
راست میگه، بایرن تمام دیشب رو داشت نزدیک دروازه آرسنال توپ میزد ولی فقط 2 تا گل زد ، معلومه که بایرن در گل زدن بازیکن شش دانگ نداره، کاش این لوا الان میتونست برا بایرن بازی کنه.
آخییییییییییییییییییییییییییییی دیشب وقتی این آلابا پنالتی رو گل نکرد، اینقدر دلم برا پپ سوخت، وقتی چشماش رو با ناراحتی بست
دیگه داشت گریه ام میگرفت.
خوب اگه گل زن خوب داشتیم الان با حساب اون پنالتی (که آلابا برعکس دروازه بان زد و گل نکرد ) میشد 3 تا.
پنالتی اونا رو که نویر عالی گرفت.
حالا من بهتون بگم که از بس خسته بودم اصلا متوجه نشدم که اونا صاحب پنالتی شدن و یهو چشم باز کردم دیدم اوزیل پشت توپ است، گفتم خدایا اینا کی صاحب ضربه آزاد شدن، یهو دیدم که نویر عین شیر پرید توپ رو گرفت، اوه پنالتی بود.
دیگه تا اخر بازی پلک رو هم نذاشتم.
صدای این عادل رو هم صفر کرده بودم که نشنوم در مورد بایرن تیکه بندازه، که حالا دوستان میگن تیکه به اونا انداخت، عجب.

amir MULLER پنج‌شنبه 1 اسفند 1392 ساعت 14:16

ﺍﯾﻮﻝ ﺗﻮﻧﯽ ﺍﯾﻮﻝ ﺗﻮﻣﺎﺱ ! 2 ﺑﺎﺯﯾﮑﻦ ﺁﮐﺎﺩﻣﯽ ﺑﺎﯾﺮﻥ ﻣﻮﻧﯿﺦ
ﻣﺮﺳﯽ ﻓﯿﻠﯿﭗ ﻣﺮﺳﯽ ﻣﺎﻧﻮﺋﻞ ! 2 ﺑﺎﺯﯾﮑﻦ ﻓﻮﻕ ﺍﻟﻌﺎﺩﻩ ﯼ ﺑﺎﯾﺮﻥ ﻣﻮﻧﯿﺦ
ﺍﯾﻮﻝ ﺁﺭﯾﻦ ﺍﯾﻮﻝ ﻣﺎﺭﯾﻮ ! 2 ﺑﺎﺯﯾﮑﻦ ﺳﺮﻋﺘﯽ ﻭ ﺗﮑﻨﯿﮑﯽ ﺑﺎﯾﺮﻥ ﻣﻮﻧﯿﺦ
ﺍﯾﻮﻝ ﺑﻪ ﻫﻤﻪ ﯼ ﺑﺎﺯﯾﮑﻨﺎﯼ ﺗﯿﻢ .. ﺍﯾﻮﻝ ﺑﻪ ﺑﺎﯾﺮﻥ ﻣﻮﻧﯿﺦ .. ﺍﯾﻮﻝ ﺑﻪ ﻣﻮﻧﯿﺦ .. ﺍﯾﻮﻝ ﺑﻪ ﺑﺎﻭﺍﺭﯾﺎ
ﻣﺮﺳﯽ ﺗﺼﻤﯿﻤﺎﺕ ﭘﭗ ﮔﻮﺍﺭﺩﯾﻮﻻ‌ !
ﺑﺎﺯﯼ ﻓﻮﻕ ﺍﻟﻌﺎﺩﻩ ﺩﯾﺪﻧﯽ ﻭ ﺟﺬﺍﺑﯽ ﺑﻮﺩ .. ﺗﺒﺮﯾﮏ ﺑﻪ ﻫﻮﺍﺩﺍﺭﺍﯼ ﺑﺎﯾﺮﻥ ﮐﺒﯿﺮ ﺍﯾﻦ ﺑﺮﺩ ﺷﯿﺮﯾﻦ ﺭﻭ ﺑﻬﺘﻮﻥ ﺗﺒﺮﯾﮏ ﻣﯿﮕﻢ
ﺗﻨﻬﺎ ﺿﻌﻒ ﺗﯿﻢ ﺧﻂ ﺩﻓﺎﻋﯿﺶ ﻫﺴﺖ ﮐﻪ ﺑﺎﯾﺪ ﺑﯿﺸﺘﺮ ﺍﺯ ﺍﯾﻦ ﻫﺎ ﺁﻣﺎﺩﻩ ﺑﺎﺷﻪ ﻭ ﺑﻬﺘﺮ ﺍﯼ ﺍﯾﻨﻬﺎ ﮐﺎﺭ ﮐﻨﻪ .. ﺭﻭ ﺍﻋﺼﺎﺏ ﻧﺒﺎﺷﻪ !
ﻋﺎﻟﯽ . ﻋﺎﻟﯽ . ﻋﺎﻟﯽ 
ﺩﻣﺘﻮﻥ ﮔﺮﻡ ﺑﭽﻪ ﻫﺎ ..

hani bayerni پنج‌شنبه 1 اسفند 1392 ساعت 16:49

بازی فوق العاده نبود ولی تونی...
بهترین نمایشش رو انجام داد.فوق تصور بود این پسر...
از قبل دوسش داشتم.دیشب عاشقش شدم.

only bayern پنج‌شنبه 1 اسفند 1392 ساعت 17:21

من که زیاد از بازی راضی نبودم.آلابا و تیاگو بد بازی کردن نمیدونم چشون بود ولی بسیار خوشحالم از این برد و مطمئنم که بازی برگشت رو به راحتی میبریم

khashayar پنج‌شنبه 1 اسفند 1392 ساعت 17:33

سمت چپمون زیاد خوبنبود ولی لام و روبن و رافاینا از سمت راست ترکوندن

javad88 پنج‌شنبه 1 اسفند 1392 ساعت 20:31

افشین جان 8 تا رفت برگشت یادت نره -
اونم با اون بایرن که 2-3 تا فوق ستاره داشت، تیم شما هم 11 تا فوق ستاره داشت

مجتبی شنبه 3 اسفند 1392 ساعت 08:17

حال کردیم بایرن قول دست نیافتنی است به همه طرفداران تیم های دیگر هشدار میدهم در برابر بایرن فقط به این فکر کنن کمتر از سه تا گل نخورن


بایرن همیشه قهرمان
تو محبوب قلب مایی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد