وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

پپ گواردیولا: برابر آرسنال باید بازی درخشانی انجام بدهیم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، پپ گواردیولا سرمربی موفق تیم فوتبال بایرن مونیخ آلمان با حضور در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی برابر آرسنال، در صحبت هایی اشاره کرد که شاگردانش برای موفقیت باید به گل برسند.

پپ گواردیولا سرمربی موفق تیم فوتبال بایرن مونیخ، مدافع قهرمانی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا در آستانه دیدار حساس تیمش برابر آرسنال از چارچوب مرحله یک هشتم نهایی این رقابت ها با حضور در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی اذعان کرد که شاگردانش برای موفقیت در دیدار قردا باید نمایش فوق العاده ای از خود به جای بگذارند.

" چهارشنبه شب باید بازی کامل و فوق العاده از خود به نمایش بگذاریم. هدف من همواره ثابت است و تغییر نمی کند: پیشرفت در  بازی تیم نسبت به دیدار قبلی. من از دیدارهای گذشته ام برابر آرسنال درس گرفتم که نمی توان برابر چنین تیمی 90 دقیقه کامل بازی را در اختیار گرفت. می دانیم که اگر مالکیت توپ را به آنها بدهیم، رنج خواهیم کشید. در بازی فردا شب جنگ اصلی بر سر مالکیت توپ خواهد بود."

 "ما باید به دقت مراقب مسوت اوزیل باشیم و بهترین راهکار برای وی از نظر من چلوگیری از رسیدن توپ به او است."

"این برای بار سوم است که به عنوان سرمربی به استادیوم امارات می آیم و این در حالی است که تا به حال در اینجا پیروز نشده ام. ما باید فردا موقعیت گلزنی ایجاد کنیم تا به گل زده در خانه حریف دست یابیم، زیرا در غیر این صورت شانس کمی برای موفقیت در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا خواهیم داشت."

"بدون فیلیپ لام هرگز به اینجا نمی رسیدیم، فیلیپ یکی از بهترین بازیکنان تاریخ بایرن مونیخ است."

نظرات 5 + ارسال نظر
aliver kahn چهارشنبه 30 بهمن 1392 ساعت 16:26

اگه می خای اوزیل از جریان بازی خارج بشه و تیم هم بهتر حمله کنه شواینی را ببر سرجاش و لام را هم ببر پست اصلیش.

bayern چهارشنبه 30 بهمن 1392 ساعت 16:27

به احتمال فراوان ترکیب بایرن امروز اینجوری هستش:نویر-بواتنگ-دانته-آلابا-رافینیا-لام-روبن-

مولر- گوتزه-تیاگو-مانزوکیچ

امروز یا مولر در پست وینگر هستش و یا گوتزه به جای ریبری وینگر می شه و کروس به

همراه تیاگو هافبک وسط بازی می کنند.من هم با نظر دوستان موافقم که رافینیا خیلی

بازیکن درجه یکی نیست اما این را فراموش نکنید که قرار گرفتن رافینیا به خاطر مصدومیت

هافبک های کلیدی بایرن بوده.ولی حالا که مارتینز و باستین برگشتند فکر می کنم کم کم

لام برگرده به پست خودش البه نه در این بازی .باید اول چند بازی در بوندسلیگ در پست

دفاع قرار بگیره تا راه بیفته وگرنه مثل بازی برگشت با من سیتی میشه که اصلا در پست

دفاع خوب نبود.

babak چهارشنبه 30 بهمن 1392 ساعت 17:47

من که از الان استرس دارم . پیش دوستام خیلی کری خونی کردم . خاک تو سر لورکوزن 4 تا از پاریس خورد.

علیرضا چهارشنبه 30 بهمن 1392 ساعت 19:56

اقای پپ با توجه به احترامی که برات قائلم باید بدونی که من یکی از منتقدای پروپا قرصتم همیشه گفتم الانم میگم تو میراث سنگینی به اسم بایرن را به دوش میکشی پس امیدوارم هواداران را سر افکنده نکنی چرا که تیم بایرن گواردیولا فقط بین 6الی 7تیم برتر اروپاست که محک میخوره . نه اینکه بقیه بردها ارزشمند نباشن نه ولی بایرن باید در سطح اروپا وجهان سرامد باشه .حسابی دارم از قهرمانیهای یوپ پیش دشمنا دفاع میکنم امیدوارم که تو هم اونا را تکرار کنی وبه همه ثابت کنی دوران بارسا وغیره تموم شده واین بایرن است که حکومت میکند متشکرم

موسی چهارشنبه 30 بهمن 1392 ساعت 23:09 http://omid-mesile.blogfa.com/

ان شالله بایرن براحتی میبره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد