وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

جک ویلشر: برابر بایرن باید هشیار باشیم؛ تساوی بدون گل هم نتیجه خوبی است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، جک ویلشر ستاره خط میانی باشگاه آرسنال با حضور در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی تیمش برابر بایرن مونیخ اذعان کرد که یارانش در آرسنال باید دروازه خود را بسته نگه دارند.

به گزارش پایگاه خبری باشگاه آرسنال، جک ویلشر ستاره خط میانی این تیم با حضور در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی حساس تیمش برابر بایرن مونیخ از چارچوب مرحله یک هشتم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، اذعان کرد که الویت اول توپچی ها تمرکز بر کارهای دفاعی است.

"ما درباره اهمیت فوق العاده این دیدار صخبت می کنیم. می دانیم که اگر حتی بازی 0-0 هم شود، باز ما شانس زیادی برای صعود به مرحله بعد خواهیم داشت، زیرا مهمترین مساله در مسابقات حذفی گل زده در خانه حریف است. شما در سال گذشته هم دیدید که ما تنها به خاطر گل زده در خانه جریف از صعود باز ماندیم، پس امسال به خصوص در بازی فردا شب باید هشیار باشیم تا اتفاقات سال گذشته تکرار نشود."

"ما در سال پیش با اندکی نگرانی  و اضطراب به مصاف بایرن رفتیم و همانطور که مربی گفت قبل از آن برابر بلکبرن شکست خورده بودیم و برای همین حتی طرفدارانمان در استادیوم هم امیدی به پیروزی ما نداشتند. البته که در آن بازی هم توانستیم موقعیت هایی خلق کنیم اما گل سوم آنها که با اندکی خوش شانسی هم به ثمر رسید، کار ما را تمام کرد. اما فردا شب شرایط بهتری نسبت به سال گذشته داریم و می دانیم که الویت اول ما باید کارهای دفاعی و جلوگیری از دریافت گل باشد."

"ما خط دفاع فوق العاده ای داریم. شما اگر تنها به نیمکت نشینی توماس فرمایلن نگاه کنید، متوجه می شوید که ما از چه خط دفاع قدرتمندی برخورداریم، که بازیکنی همانند او مجبور به نیمکت نشینی می شود. البته  که آمدن فلامینی هم در کارهای دفاعی واقعا به ما کمک کرد، زیرا آرتتا با وجود اینکه بازیکن فوق العاده ای است، بیشتر به کارهای تهاجمی علاقه دارد. شما نباید فراموش کنید که میشل در اورتون یک بازکن شماره 10 بود. برای همین او هنوز هم عادت دارد تا در کارهای تهاجمی شرکت کند. اما فلامینی برعکس او دوست دارد تنها دفاع کند و تکل بزند و این چیزی است که ما در بازی فردا به آن نیاز داریم."

"بهترین ویژگی تیم ما اتحادمان است، ما در داخل و خارح از زمین با یکدیگر دوست هستیم و برای همین در زمین مسابقه همه کار برای یکدیگر انجام می دهیم."

نظرات 4 + ارسال نظر
aliver kahn چهارشنبه 30 بهمن 1392 ساعت 15:19

باید تو این بازی کوبنده ظاهر بشیم چون اگه خدایی نکرده مساوی کنیم اونم صفر صفر اوضاع یکم خطرناک میشه چون اونوقت اگه آرسنال یک گل تو مونیخ بزنه کارمون با کرامو کاتبینه به خاطر همین باید تو همین بازی کارا تموم کنیم.

heinz چهارشنبه 30 بهمن 1392 ساعت 15:22

دیشب که لورکوزن تبدیل به یه کپه آشغال شد. شالکه هم له میشه.
امیدمون به دورتموند و سالاره فقط

فریبرز چهارشنبه 30 بهمن 1392 ساعت 15:42

خاک تو سر لورکوزن کنن به قرآن. اون از نتایجش تو بازی با منچستر. اینم بازیش با پی اس جی. آبرومون رفته به خدا. همه جا دارن میگن تیم دوم آلمان که از پی اس جی 3 تا بخوره یعنی اینکه لیگمون آشغاله. نمیدونن که. خبر ندارن که لورکوزن واسه همه شاخه جز تیمای اروپایی. ندیدید مگه دورتموند رو چه جوری برد؟؟؟ ندیدید مگه جلوی بایرن چه طوری مساوی گرفتن با خوش شانسی؟؟؟ امسال یه کم آرزوهام زیاد شده. حذف کردن رئال و پاریس ان ژرمن به طور تحقیر آمیز. حذف خفیف بارسا. همین و بس. بارسا دیگه گناه داره. این هوادارای رئال و پی اس جی بدجور شاخ شدن باید شاخشون شکسته بشه

aliver kahn چهارشنبه 30 بهمن 1392 ساعت 16:04

خاک برسر این لورکوزن ما اینقدر گفتیم تیما آلمانی سالارند اونوقت این هیپیا ی احمق که دلش برا تیما آلمانی نشوخته بیاد گوه بزنه تو تیم.و البته این رودی فولر آخه فولر تو برو تیمدا جمع جود کن که آبرو آمانا نبرند نمیخاد اینقدر پاپیچه بایرن بشی.ما را باش واقعا چقدر پیش رفیقامون ازتیما آلمانی وبوندس لیگا تعریف کردیم حالا لااقل کاشکی اونسه تای دیگه آبرومونا بخرند.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد