وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

افنبرگ: ضعف بایرن مونیخ در خط دفاعی است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، ملی پوش سابق ژرمن ها معتقد است آرسنال اگر می خواهد بایرن را شکست دهد باید روش های تهاجمی خود را تحکیم بخشد.

اسطوره بایرن مونیخ معتقد است که اگر آرسنال در دو بازی خود برابر بایرن مونیخ دست به بازی تهاجمی بزند می تواند بایرن را حذف کند.

افنبرگ 45 ساله به گل چنین گفت:" من انتظار زیادی از این بازی دارم. بهترین تیم اروپا باید با یکی از بهترین های اروپا مقابله کند، تیمی که می تواند سدی بزرگ برای تکرار قهرمانی بایرن باشد. من انتظار یک بازی زیبا و نزدیک را دارم. "

" آرسنال به خوبی ترکیب خود را تقویت کرده و فوتبال زیبا و رو به جلویی بازی می کند. انتظار یک بازی باز را دارم که زیاد گرفتار تاکتیک های پیچیده نباشد. هر دو تیم توان هجومی بالایی دارند و سعی میکنند به تیم حریف فشار بیاورند. "

" اگر بایرن یک ضعف عمده داشته باشند آن ضعف خط دفاعی است. شما می توانید از آن ناحیه به آنها ضربه بزنید البته این کار ساده ای نیست. آنها شانس بالایی دارند اما من طرفدار بایرن هستم. "

نظرات 3 + ارسال نظر
aliver kahn چهارشنبه 30 بهمن 1392 ساعت 15:30

انصافا تا حدودی حرفش درسته اما اینم قبول دارم که دفاع مون فوق العاده نیست ولی مطمئن باشید عمده ی اشتباهات برمی گرده به این رافینیای گوسفند خداوکیلی پارسال دفاعمون همینا بودند فقط لام دفاع راست بود یادتونه چه دفاع آهنینی داشتیم که زبان زد همه بود.

علی بایرنی چهارشنبه 30 بهمن 1392 ساعت 18:08

بشرطی که ارسنال توپ گیرش نیاد

Arsalan چهارشنبه 30 بهمن 1392 ساعت 20:50

درود به همه طرفداران . به این رافینیا گیر ندید قدرت دفاعی سال قبل بیشتر بخاطر دو هافبک دفاعی بود . رییس شواینی و مارتینز اجازه رسیدن توپ به خط دفاع رو نمیدادند.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد