وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

رافینیا: دعوت مجددم به تیم ملى برزیل را مدیون گواردیولا هستم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، رافینیا در این فصل بازی های بسیار خوبی را در ترکیب بایرن مونیخ از خود به نمایش گذاشته است و بار دیگر بعد از 6 سال به تیم ملی برزیل دعوت شده است.

رافینیا مدافع برزیلی بایرن مونیخ در گفتگویی با روزنامه TZ Münchner گفت:"من واقعا بسیار خوشحالم و به نظرم دعوت شدنم به تیم ملی برزیل، در زمان خوبی اتفاق افتاد. من مدت ها است که در بایرن مونیخ در سطح بالایی بازی می کنم و در این فصل با بازی های خوب خودم بار دیگر به ترکیب اصلی بازگشتم."

رافینیا در ادامه افزود:"من می خواهم به برزیل بروم، اما در حال حاضر بر روزی وظایفم در بایرن مونیخ تمرکز کرده ام. اگر در مونیخ خوب بازی کنم، می توانم به بازی در جام جهانی نیز امیدوار باشم."

رافینیا که دعوت مجدد خود به تیم ملی برزیل را مدیون پپ گواردیولا است گفت:"گواردیولا اعتماد به نفس من را افزایش داد و اجازه داد بار دیگر بازی کنم. البته فکر می کنم توانسته باشم انتظارات سرمربی را در زمین اجرا کنم.این فصل، سومین فصل حضور من در مونیخ است و به احتمال زیاد قراردادم را تمدید خواهم کرد."

رافینیا که به تازگی به تیم ملی برزیل دعوت شده است، برای آخرین بار در سال 2008 برای تیم ملی کشورش به میدان رفته بود.

نظرات 2 + ارسال نظر
مــهــــرداد چهارشنبه 30 بهمن 1392 ساعت 14:49

ازرافینیامتنفرم چون باعث شده یکی ازمهره های خوب وکارآمدبایرن نظیرشوانی یامارتینزنیمکت نشین بشه.اگه لام میرفت دفاع راست بازی میکردشوانی میشدهافبک دفاعی واین عالی میشدامیدوارم رباط صلیبی رافینیاپاره بشه تاازدستش راحت بشیم.

aliver kahn چهارشنبه 30 بهمن 1392 ساعت 15:54

د آخه چرا امتیاز منفی میدید مگه عقل تو سردون نیست بابا هوشیار بشید ببینید این رافینیای ملعون چه بلایی داره سربایرن می یاره.
آره تو راست می گی رافینیا تونه احمق بایرنا سکو پرتاب خودت کردی برای رسیدن به تیم ملی برزیل حاضری برای رسیدن به اهدافات یکی ازبهترین هابک های دنیا(شواینی)را نیمکت نشین کنی.دوستان نسبتا محترم این برزیلیه برزیلیا ذات ندارن می گن این نشد یه باشگاه دیگه همین رافینیا میگه طوری نیست من فقط تو بارین فیکس باشم به هدفام برسم اشکالی نداره گوه بزنم تو تیم اشکالی نداره بهترین دفاع راست دنیا را بفرستم وسط اشکال نداره شواینی را نیمکت نشین کنم دست آخرم میگه گور بابای بایرن به جهنم که حذف بشه من میخام برم جام جهانی میگید نه خب باشه یه سوال؟ کدوم برزیلیا شما سراغ دارین که به باشگاهش تعصب داشته بوده باشه رو باشگاهش؟خب بگید شماهایی که میاید نظرمنفی میدید بگید کدوم بازیکن برزیلی؟رونالدینیو-ریوالدو-رونالدو-کاکا...کدوم یا همین لویسوی احمق که تو تیم خودمون بود وبعد با اوج گرفتن اینتر پیراهن و آبروشا فروخت ورفت برزیل کدوم یکی ازاینا به پیراهن باشگاهشون تعصب داشتند باشگاهاشون که یکم ضعیف شدند رفتند رافینیا هم یکی لنگه ی اینا لااقل اینا بازیکن بودند نه مثل این رافینیای کور مغز.به خدا برزلیا ذات ندارند همین پارسال قبل دیدار فینال جام حذفی با اشتوتکارت دیدین برزیلیا برا برگندوندن دوتا بازیکنی که بهشون احتیاج داشتیم چیکارکردند آخرش هم این دوتا را گرفتند حالا اگه خدایی نکرده بازی فینال پارسالا می باختیم با اون سوتی های ون بویتن تو دفاع و سه گانمون تکمیل نمی شد فکرمی کنید این برزیلیا پاسخگو بودند.
همین خود دانته چقدرتو ژانویه با یونایتد مذاکره می کرد با این که با ما قرارداد داشت.

فقط خواهشا ازاین برزیلیا دفاع نکینید چون خیری ازشون به ما نمیرسه.
حالا ببینید کجا این رافینیا تیما کله می کنه.
ولی امیدوارم به اونجا نکشه و تو تو همین بازی امشب رباط صلیبید پاره بشه و تا یک سال بری گمشی.
بایرن باید جای بهترینا باشه نه دفاع آماتوری مثل رافینیا.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد