وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بایرن به دنبال به خدمت گرفتن توماس روسیسکی

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، باشگاه بایرن مونیخ قصد دارد توماس روسیسکی، هافبک باتجربه آرسنال را در تابستان آینده به خدمت بگیرد.

قراراد این هافبک 33 ساله با توپچی ها در تابستان آینده به پایان می رسد و هنوز دو طرف برای تمدید قرارداد به توافق نرسیدند اما ونگر به شدت خواهان ادامه حضور روسیسکی در امیریتس است.

گفته می شود مذاکرات برای تمدید قرارداد ادامه دارد اما ابراز علاقه بایرن برای به خدمت گرفتن روسیسکی، می تواند مذاکرات را پیچیده کند. او در این فصل تنها در 7 دیدار از ابتدا برای آرسنال به میدان رفته است.

البته ونگر در 5 دیدار از 8 بازی این فصل تیمش در لیگ قهرمانان، از روسیسکی در ترکیب اصلی استفاده کرده تا نشان بدهد به این بازیکن به عنوان یکی از ستاره های کلیدی تیمش حساب می کند.

گفته می شود ونگر امیدوار است همزمان با خبر تمدید قرارداد خودش، خبر تمدید قرارداد پرمرتساکر، باکاری سانیا و روسیسکی را نیز اعلام کند.

بایرنی ها در سال 2001 نیز به دنبال به خدمت گرفتن روسیسکی بودند اما او که در آن زمان برای اسپارتا پراگ بازی می کرد، در نهایت با انتقالی 14.5 میلیون یورویی، راهی بوروسیا دورتموند شد.

او در سال 2007 با انتقالی 7 میلیون پوندی به آرسنال پیوست اما بایرنی ها همچنان بازی های او را زیر نظر دارند.

نظرات 7 + ارسال نظر
روبری سه‌شنبه 1 بهمن 1392 ساعت 21:02

الان بایرن چه نیازی به روسیسکی 33 ساله داره واقعا عجیبه سامر و رومینیگه نمی دونند با این پولها چیکار کنند حتما باید یه جوری خرج کنند به تیمهای دیگه کمک کنید بازیکن بخرند تا بوندسیگا جذابتر بشه

روحی سه‌شنبه 1 بهمن 1392 ساعت 22:11

این بازیکنها را مفتی میخرند خیالتون راحت برای بازیهای نچندان مهم بدرد بخور هستند با این همه مصدوم میتونند مفید باشند و بدرخشند مثل پیزارو که هر وقت فیکس هستند بهترین بازیکن میدان میشن معمولا

ویسپرد سه‌شنبه 1 بهمن 1392 ساعت 22:49

روسیسکی وقتی تو دورتموند بود عاشقه بایرن بود خوب یادمه که بایرن هرگز اونو مد نظر نداشت بنظرم الان تو اوجه پختگیش هم به آرزوی دیرینش می رسه و هم بایرن می تونه از تجربش استفاده کنه

Khashayar سه‌شنبه 1 بهمن 1392 ساعت 23:12

همه اینا حرفای قبل از بازیه

محمدامین سه‌شنبه 1 بهمن 1392 ساعت 23:27

نمیدونم چی بگم!انتظار هر کسی رو داشتم الا روسیسکی!

mahmood چهارشنبه 2 بهمن 1392 ساعت 01:49

روسیسکی زمانی که تودورتموندبود یک ستاره بی چون وچرا بود.من خیلی دوستش داشتم.ولی درحال حاظربایرن درخط هافبک ترافیکی ازبازیکنان باکلاس جهانی دارد.ازشواینی.کروس.تیاگو.ما رتینز.لام بگیرتاریبری وروبن

AmiR چهارشنبه 2 بهمن 1392 ساعت 16:06

ما نباید با آوردن همچین پیر مردهایی مینگین سنی تیم عزیزمون رو بالا ببریم +ما کلی هافبک داریم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد