وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

هوینس: ما بهترینیم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، مدیر باشگاه بایرن مونیخ در صحبت هایی باشگاه خود را بهترین تیم دنیا و تقریبا شکست ناپذیر خواند.


بایرن مونیخ سال 2013 را با پنج عنوان قهرمانی به پایان رساند و سالی فراموش نشدنی را برای هواداران خود رقم زد و حالا آن ها با پپ گواردیولا، سرمربی موفق و سابق بارسلونا حتی به نظر قدرتمند تر هم می رسند.

اولی هوینس، مدیر باشگاه مونیخی معتقد است که این تیم تحت هدایت این مربی حتی گامی فراتر خواهد گذاشت.

به گزراش وب سایت گل، هوینس در گفت و گو با بیلد آلمان گفت:" من ادعا می کنم که در حال حاضر بایرن مونیخ بهترین تیم دنیاست. خیلی مغرورانه نخواهد بود که بگوییم ما شکست ناپذیر هستیم و از جایگاه خیلی خوبی برخورداریم."

هوینس در ادامه خرید در نیم فصل را چندان لازم ارزیابی نمی کند، اما امیدوار است بتوانند با درامد بیشتر بتوانند در ادامه راه تیم خود را تقویت کنند.

او در اینباره گفت:" آرزوی من کسب 40 یا 50 میلیون یورو است. در حال حاضر این توان را داریم که برای تمام میادینی که در آن رقابت می کنیم خود را مسلح کنیم، همیشه صرفا نیاز به قوی تر کردن ترکیب نیست."

او در پایان درباره وضعیت آلیانز آرنا و شرایط مالکیت تام این تیم بر آن گفت:" در پنج تا هفت سال آینده اقساط استادیوم به صفر می رسد و از آن پس یکی از زیبا ترین استادیوم های دنیا فقط برای ما خواهد بود، هر چند که باز هم یک مستاجر وجود خواهد داشت."

آلیانز آرنا در ابتدای ساخت مشترکا بین بایرن مونیخ و مونیخ 1860 استفاده می شد که بایرن مونیخ در سال 2008 سهم آبی پوشان را خریداری کرد و لازم به ذکر است که با پایان یافتن اقساط این استادیوم تا پیش از سال 2020 رقمی در حدود سالی 25 تا 30 میلیون یورو به قدرت مالی و  خرید مونیخی افزوده خواهد شد.

نظرات 1 + ارسال نظر
sia bavari سه‌شنبه 1 بهمن 1392 ساعت 22:51

خداییش چند ماهه پشت سر هم بهترین تیم دنیا شناخته میشه. الان بایرن مونیخ بعد چند سال 2 غول اسپانیا رو به زیر کشیده.امیدوارم روند بایرن حداقل 2سال طی بکشه و بهترین تیم دنیا شناخته بشه. با حرفهای اولی هم کاملا موافقم.بایرن به خرید هیچ بازیکنی نیاز نداره.فقط نمیدونم این همه شایعه خرید بازیکن از کجا میاد؟ من از بین شایعه خریدن بازیکنان فقط دوس داشتم داوید لویز بیاد جای رافینیا. همین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد