وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

رومنیگه: چلسی پیشنهاد دیوانه کننده ای برای ریبری داده بود

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، کارل هاینس رومنیگه، نایب رئیس باشگاه بایرن مونیخ، فاش کرد که باشگاه چلسی در سال 2008 پیشنهادی خیره کننده برای خرید فرانک ریبری ارائه داد اما باشگاه باواریایی آن را رد کرد.

در آن زمان شایعات زیادی در مورد انتقال این ملی پوش فرانسوی به رئال مادرید به گوش می رسید اما رومنیگه اعلام کرد که غول اسپانیایی تنها باشگاهی نبود که قصد داشت ریبری را به خدمت بگیرد.

او به خبرنگاران گفت: "ریبری یک ستاره است که طرفداران زیادی دارد. بسیار خوب شد که ما در مقابل پیشنهاد رئال مادرید و دیگر باشگاه هایی که در سال 2008 خواستار به خدمت گرفتن او بودند، تسلیم نشدیم.

ما همه مسائل را با رئال حل کردیم؛ هرچند باید تایید کنم که هیچ پیشنهادی به طور رسمی دریافت نکردیم. آنها فقط سوال کردند و ما بلافاصله پاسخ منفی دادیم.

ما می توانستیم از فروش او پول زیادی به دست بیاوریم زیرا چلسی یک پیشنهاد دیوانه کننده برای او داد. هرچند تصمیم درست این بود که او را نفروشیم.

این به همه نشان داد که بایرن یک باشگاه خریدار است، نه فروشنده. این نحوه کار تیم های بزرگ است. اگر بخواهید بهترین بازیکنان تان را بفروشید، شانسی برای مقابله با بارسا و رئال ندارید."

ریبری به تازگی قراردادش را تا سال 2017 با بایرن تمدید کرد.

نظرات 1 + ارسال نظر
محمدامین سه‌شنبه 1 بهمن 1392 ساعت 23:23

چلسی که کلا میخواست و میخواد همه رو بخره!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد