وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

فیفا: تمدید زمان رای گیری توپ طلا، تاثیری در رای نهایی نداشت

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، در جریان برگزاری مراسم معرفی برنده توپ طلا بود که فیفا بیانیه ای را منتشر کرد که طی آن یادآوری شده بود که تمدید مهلت شرکت در رای گیری توپ طلای سال 2013 تاثیری در آرای نهایی و برنده این جایزه نداشته.

درابتدا قرار بر این بود که مهلت شرکت در رای گیری توپ طلا تا میانه های نوامبر باشد ولی  درنهایت این مهلت تا اواخر نوامبر تمدید شد تا کسانی که در رای گیری شرکت نکردند، رای شان را اعلام کنند و کسانی که رای شان را اعلام کرده بودند نیز می توانستند رای شان را تغییر دهند. اما حالا مقامات فیفا رسما اعلام کردند که با وجود تمدید این زمان وتغییراتی که در مجموع آرا به وجود آمد، اما این ماجرا در برنده این جایزه تاثیری نداشت.

این در حالی است که تمدید زمان این رای گیری، جنجالهای فراوانی را به همراه داشت و خیلی ها معتقد بودند که درخشش کریستیانو رونالدو در بازی های پلی آف جام جهانی، که بعد از آن زمان شرکت در رای گیری تمدید شد، احتمالا منجر به تغییرات کلی درجایگاه ها و آمار شده که حالا سران فیفا چنین چیزی را تکذیب کرده اند.

مسئولان فیفا قبل از آغاز کنفرانس خبری کریستیانو رونالدو، لئو مسی و فرانک ریبری در ظهر روز دوشنبه منتشر شد، بیانیه ای را صادر کردند که در آن می خوانیم:« آرای صادر شده تحت نظر شرکت پرایس واتر هاوس کوپرز مورد بازبینی قرار گرفت و آنالیزهای انجام شده، نشان دهنده این است که رنکینگ سه فینالیست در اواخر ماه نوامبر (بعد از تمدید مهلت شرکت در رای گیری) دقیقا همان آماری است که در اواسط نوامبر به دست آمده بود و تنها تفاوت های ایجاد شده، در تعداد آرا است که در اواسط نوامبر 59% آرای ممکن ارائه شده بود ولی در اواخر نوامبر این آمار به 88% افزایش یافت. اما در مجموع رنکینگ همان رنکینگ قبلی است.»

لازم به ذکر است که پارسال جنجال هایی به راه افتاده بود که طی آن برخی سرمربیان و بازیکنان اعلام کردند که به فرد دیگری رای داده بودند ولی در زمان بازتاب آرا، مشخص شد که رای آنها به نام بازیکن دیگری ثبت شده است.اما مقامات فیفا این را تکذیب کرده اند:« این اتفاقی غیرممکن است. چون  مدارک شمارش آرا توسط شرکت پرایس واترهاوس کوپرز به امضا رسیده و ما مدارک اصلی این را داریم که هرکسی که بخواهد می تواند آن را ملاحظه کند.»

نظرات 6 + ارسال نظر
خشایار چهارشنبه 25 دی 1392 ساعت 15:16

بعد از گن کاریشون حالا می خوان جمعش کنن.......بلاتر برو بده

ارتش سرخ باواریا چهارشنبه 25 دی 1392 ساعت 16:01

گمشو..............گور بابای پینوکیو

کلیزمان1 چهارشنبه 25 دی 1392 ساعت 17:31

سلام
حالا میخواى چى رو توجیهى کنى
کارت افتضا بود

ارتش سرخ باواریا چهارشنبه 25 دی 1392 ساعت 21:33

با پیوستن روبرت لواندوفسکی به بایرن، شایعاتی در مورد احتمال جدایی این ملی پوش کروات از این باشگاه منتشر شد.

سایت گل- کارل هاینس رومنیگه، نایب رئیس باشگاه بایرن مونیخ، اعلام کرد که این باشگاه به دنبال تمدید قرارداد ماریو مانژوکیچ است.

با پیوستن روبرت لواندوفسکی به بایرن، شایعاتی در مورد احتمال جدایی این ملی پوش کروات از این باشگاه منتشر شد.

گفته می شد آرسنال مقصد احتمالی مانژوکیچ خواهد بود اما رومنیگه تاکید کرد که به زودی مذاکرات برای تمدید قرارداد این بازیکن آغاز خواهد شد. قرارداد فعلی او در تابستان 2016 به پایان می رسد.

او به بیلد گفت:" ما مانژوکیچ را حفظ خواهیم کرد و تلاش می کنیم تا قرارداد او را تمدید کنیم.

فکر نمی کنم او تصمیم دیگری داشته باشد."

قرارداد آرین روبن با بایرن هم در تابستان 2015 به پایان خواهد رسید اما رومنیگه مطمئن است که این ملی پوش هلندی بعد از این مدت هم در آلیانس آره نا خواهد ماند.

" من همیشه با او و پدرش در تماس هستم و به زودی ملاقاتی خواهیم داشت تا شرایط را مشخص تر کنیم.

ما بسیار خوشحالیم که او از بودن در اینجا احساس راحتی می کند. من از این مسئله احساس خوبی دارم."

آروین پنج‌شنبه 26 دی 1392 ساعت 12:11

آره جون عمت.شما فقط میخواستین رونالدو بشه بهترین بازیکن سال.

حسن بایرن پنج‌شنبه 26 دی 1392 ساعت 21:41

برو خودتو سیاه کن ما خودمون ذغال فروشیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد