وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

مدیران بایرن باید مراقب وضعیت روحی ریبری باشند

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، برند شوستر معتقد است فرانک ریبری به خاطر احساسی بودن ممکن است در صورت انتخاب نشدن مرد سال فوتبال جهان دجار افت روحی شدیدی گردد و به همین خاطر مدیران باشگاه بایرن باید دقیقا وضعیت روحی این بازیکن را زیر نظر داشته باشند. وی همچنین مدعی شد کریستیانو رونالدو شایستگی بیشتری برای کسب این عنوان دارد.

سرمربی باشگاه مالاگا اسپانیا دراین مورد به شبکه rtl آلمان میگوید :"من دقیقا نگران وضعیت ریبری پس از مراسم انتخاب مرد سال فیفا هستم. ریبری بازیکن بزرگ و با استعدادی است ولی از طرف دیگر نیز بسیار احساسی می باشد. ریبری در صورت انتخاب نشدن ممکن است دچار افت روحی بسیار زیادی شود و این روی بازی وی بسیار تاثیر می گذارد و در نتیجه هم او و هم باشگاه بایرن ممکن است دچار مشکلات زیادی شوند تاثیر ریبری بر روی باشگاه غیرقابل انکار است. بنابراین مدیران باشگاه بایرن باید دقیقا وضعیت روحی این بازیکن را زیر نظر داشته باشند. شاید نیاز به استخدام یک روانشناس مخصوص برای فرانک نیز احساس شود."

سرمربی سابق باشگاه رئال مادرید در ادامه می افزاید: "به نظر من با اینکه ریبری بازیکن بزرگی است و با بایرن نیز همه عنوانها را کسب نمود ولی کریستیانو رونالدو باید صاحب این عنوان گردد. رونالدو نیز سال پر باری را با رئال سپری می کند و از همه مهمتر او به تنهایی در بازی پلی اف پرتغال را راهی جام جهانی برزیل نمود بنابراین من فکر میکنم شایستگی رونالدو از نظر فردی بیشتر از سایرین می باشد."

نظرات 3 + ارسال نظر
محمد امین شنبه 30 آذر 1392 ساعت 15:54

به تو چه ربطی داره.شما به فکر ریال باش نمیخواد برا بایرن نسخه بپیچی!!!

مسعود شنبه 30 آذر 1392 ساعت 18:47

واقعا یا من تو باغ نیستم یا معنی سال پر بار واسه این آقا روشن نیست...کل افتخار رونالدو تو سالی که گذشت یه نایب قهرمانی تو حذفی اسپانیا بود!!!!وگرنه اینکه به زور و زحمت و تو بازی پلی آف رفتن جام جهانی که از کم کاریه اون و تیمش بوده نه درخشش...

abbas154 یکشنبه 1 دی 1392 ساعت 21:17

اینها انگار حال خوبی ندارن !!!!! طرف فقط تو یه بازی پلی اف برنده شده بعد میگن سال موفقی داشته !!!!!!!!!!!!!!!!!!! نه تو لالیگا قهرمان شده نه آقای گل شده اصلا هیچ مقامی بهتر از برد تو بازی پلی اف نداشته . اگه بلاتر.... اون سوتی رو به عمد انجام نمیداد حالا نیاز به دلجویی هم نبود که طرف بهترین بازیکن سال بشه . ...................................................................

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد