وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

کروس: هرگز به توانایی هایم در بایرن شک نداشته ام

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، هافبک خلاق بایرن مونیخ می گوید اضافه شدن ماریو گوتزه و تیاگو در تابستان به این تیم هرگز باعث نشده است که او جایگاهش در تیم را در خطر ببیند.


با اضافه شدن ماریو گوتزه و تیاگو آلکانتارا به بایرن مونیخ در تابستان 2013 و تراکم در خط میانی باواریایی ها، شایعات زیادی مبنی بر خروج تونی کروس، هافبک ارزشمند این تیم از آلیانس آرنا منتشر شد، اما او به گفته خودش هرگز به توانایی هایش شک نداشته و از ابتدای فصل به یکی از ارکان اصلی ترکیب پپ گواردیولا تبدیل شده است.

کروس در مصاحبه با TZ در این باره گفت: "من هم متوجه شایعات شده بودم و مردم زیادی درباره آن صحبت می کردند. ولی من همیشه به خودم مطمئن بودم و با چند نفری که برایم مهم بودند هم مشورت کردم، اما در نهایت همیشه همه چیز به این بستگی دارد که من در زمین چگونه ظاهر می شوم و به همین خاطر است که من همیشه خیالم راحت است."

کروس در ادامه درباره بازی کنار گوتزه و این که تا کنون زیاد نتوانسته اند کنار هم بازی کنند گفت:" ماریو یک فوتبالیست خارق العاده است. وقتی او به بایرن پیوست به او گفتم از بازی کنار هم لذت خواهیم برد و با من بایرن به موفقیت خواهد رسید."

بایرن مونیخ امشب در فینال جام باشگاه های جهان به مصاف رجا کازابلانکا خواهد رفت.

نظرات 7 + ارسال نظر
شوانی چابهار شنبه 30 آذر 1392 ساعت 06:07

ژرمن ها از مبارزه نمیترسند ایول تونی قهرمان

محمد امین شنبه 30 آذر 1392 ساعت 08:50

زودتر تمدید کن وگرنه محبوبیتی که داری به راحتی از بین میره!

روبری شنبه 30 آذر 1392 ساعت 11:18

کروس امسال کاملا افت کرده فقط 1 گل زده در حالی که پارسال حداقل 10 گل زد

hani bayerni شنبه 30 آذر 1392 ساعت 11:29

کروس بعد از مصدومیتش کاملا افت کرده.ولی این دلیل نمیشه که اونو دست کم بگیریم.
تو این فصل اصلا از اون شوتاش ندیدیم.کروس باید به خودش بیاد و به دوران اوجش برگرده.
تونی جون منتظر تمدیدتیم.

علیرضا شنبه 30 آذر 1392 ساعت 13:18

maryخانم من ازت معذرت میخوام بابت اون ایتم 8 که اضافه کردم .راستش کار اشتباهی کردم .ببخشید.

عباس شنبه 30 آذر 1392 ساعت 13:36

بایرن بدون روبن و ریبری یعنی هیچ. به خدا اگه روبن و ریبری نباشن بایرن تیم معمولی است.

بایرنیبایرن شنبه 30 آذر 1392 ساعت 21:31

درسته تونی جون امسال 1گل زده ولی تمام حمله ها با پاس های عالی اون شروع میشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد