وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

آرین روبن : هرگز نگفتم دوست دارم رونالدو برندۀ توپ طلا باشد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، ظاهراً در روزنامۀ پرتغالی " A Bola " یک خطای ترجمه به نقل از مجلۀ   " Voetbal International " صورت گرفته که باعث شد آرین روبن ستارۀ باشگاه بایرن مونیخ در مصاحبه با خبرگزاری بیلد آلمان در این خصوص توضیحاتی بدهد.

 

روزنامۀ پرتغالی " A Bola " به نقل از مجلۀ " Voetbal International " هلند اعلام کرد که آرین روبن فوق ستارۀ باشگاه بایرن مونیخ کریستیانو رونالدو را به عنوان مرد سال جهان انتخاب کرده است و او را به هم تیمی اش فرانک ریبری در باشگاه بایرن مونیخ در کسب جایزۀ توپ طلا ترجیح می دهد.


بعد از انتشار این خبر ، سر و صدای زیادی به پا شد تا اینکه آرین روبن در یک مصاحبۀ کوتاه با خبرگزاری بیلد گفت : " من هرگز نگفتم که آرزو می کنم کریستیانو رونالدو توپ طلا را بدست بیاورد. من با تمام قلبم امیدورام که فرانک ریبری این افتخار را بدست بیاورد و این کاملاً روشن است. او سزاوار این جایزه است. من تنها گفتم این خارق العاده است که میبینیم چگونه رونالدو توانسته است با رئال مادرید گل های فراوانی را به ثمر برساند. ریبری و رونالدو هر دو بازیکنان پر شوری هستند ، اما امیدوارم فرانک ریبری در این انتخاب برنده باشد. "

نظرات 11 + ارسال نظر
مجید پنج‌شنبه 28 آذر 1392 ساعت 18:15 http://bayern7.blogfa.com

سلام.وبلاگتون خیلی عالی هستش من هم یک وبلاگ برای بایرن راه انداختم اگه میشه من رولینک کنید.بعدبه من اطلاع بدید.ممنونhttp://bayern7.blogfa.com

روبری پنج‌شنبه 28 آذر 1392 ساعت 18:15

روبن چقدر زود حرفت عوض کردی مجبور بودی مگه

ebi...fishvar پنج‌شنبه 28 آذر 1392 ساعت 18:26 http://x

Midounestam bahoushtar az in harfa hasti

morteza پنج‌شنبه 28 آذر 1392 ساعت 19:25

اخه ببین بعد یه سری دوستان سریع قضاوت میکنند و خودشون هم محاکمه میکنن طرف رو...
مرسی روبن...

n1 پنج‌شنبه 28 آذر 1392 ساعت 19:31

من که گفتم قصدش از اون حرف چی بود::
دوستان حرفش رو باید طلا گرفت

(((همیشه همان بازیکنان قبلی در فهرست نهایی قرار می گیرند)))

مرسی فیفا زیر سوال برد...ایول روبن

متاسفم برای منی گرا ها
یهجوری حرف میزنن انگار بدون روبن بایرن به همون فینال چلسی می رسید.و مطمئنم که تاثیرش از بقیه بیشتر بود حالا کار به دو جام امسالی که برامون راحت کرد رو ندارم.

زشته دوستان!! نامردیه

زنده باد روبن

mohammad javad پنج‌شنبه 28 آذر 1392 ساعت 21:17 http://havadaraneronaldo.blogfa.com/

سلام
اگه با تبادل لینک موافقید خبرم کنید
هواداران رونالدو+رئال مادرید.
http://havadaraneronaldo.blogfa.com/

محمد امین پنج‌شنبه 28 آذر 1392 ساعت 21:57

خب من همینجا از روبن عذرخواهی میکنم.اگه واقعا اینجوری گفته که تقصیر روزنامه ی پرتغالی بوده که اونم معلومه دیگه چرا این دروغو گفته چون رونالدو پرتغالیه!

Bavariaboy پنج‌شنبه 28 آذر 1392 ساعت 22:39

آفرین روبن آفرین!

jaber پنج‌شنبه 28 آذر 1392 ساعت 23:05

فکر کنم روبن شنیده در موردش چی گفتیم[:S007:

mary جمعه 29 آذر 1392 ساعت 13:37

پس بره از اون روزنامه شکایت کنه

آرین سه‌شنبه 6 اسفند 1392 ساعت 16:39

سلام آرین هستم من یک وبلاگ دارم می خواستم بدونم چطوری تو وبلاگ عکس یا برنامه به اشتراک میذارید لطفا زود جواب بدید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد