وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

گواردیولا: شاید این شکست برای تیم و مربی لازم بود

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، تیم بایرن مونیخ در دیدار سه شنبه شب خود و در دور آخر مرحلۀ گروهی لیگ قهرمانان در دیدار خانگی مقابل تیم منچستر سیتی متحمل شکست 3 بر 2 شد تا در کسب تمامی امتیازهای مرحلۀ گروهی ناکام بماند. اکنون شما می توانید نظرات اعضای باشگاه بایرن مونیخ پس از این دیدار را در ادامۀ مطلب بخوانید.

 

گواردیولا : به منچستر سیتی تبریک می گویم. همانطور به بازیکنانم تبریک می گویم که موفق شدند در مرحلۀ گروهی به پیروزی برسند و به عنوان تیم نخست به دور بعد صعود کنند. شکست هرگز خوب نیست ، اما شاید این تیم و سرمربی به یک شکست نیاز داشتند تا متوجه شوند که کسب پیروزی در بوندسلیگا و اروپا چه مقدار دشوار است. ما یک تیم بزرگ هستیم. اما ما هم می توانیم گاهی اوقات بازنده باشیم ، زیرا تیم های دیگر هم دارای بازیکنان و مربیان بزرگی هستند.


لام : آنها امروز بهتر از ما بازی کردند. این خوب است که می توانیم با این شکست به زندگی ادامه دهیم.


توماس مولر : نیمۀ دوم بازی کمی عجیب و غریب بود. در پایان ما باید راضی باشیم که به اندازۀ کافی برای پیروزی در گروه موفق بودیم.


مانوئل پلگرینی ( سرمربی منچستر سیتی ) : این یک بازی بسیار مهم برای ما بود. برد در اینجا بخصوص در زمانی که 2 بر 0 عقب بودیم اعتماد به نفس بسیاری به ما می دهد. من برای تیم بسیار خوشحالم.

نظرات 12 + ارسال نظر
morteza چهارشنبه 20 آذر 1392 ساعت 09:23

روبــــن،روبــــن،روبــــن اگه این بشر رو داشتیم از بواتنگ گرفته تا گوتزه همه خوب بازی میکردند...

دیشب خلاقیت تو بازی بایرن نبود...

به شدت منتظره روبنم...

only bayern چهارشنبه 20 آذر 1392 ساعت 09:44

هر چند خیلی ناراحت شدم ولی به نظرم این جور باختا واسمون لازمه.اینجاها ببازیم خیلی بهتره تا تو مراحل بالا و حذف شیم.بیشتر ناراحتی خود من به خاطر باخت نیست،به خاطر نحوه بازی کردن بایرن بعد از خوردن گل سوم بود.نباید اینجوری بازی میکردن.داور هم گند زد به بازی.گل دوم به هیچ وجه پنالتی نبود،گل سوم هم دقیقا یه خطا وسط زمین رومون انجام شد،داور نگرفت و گل رو خوردیم.
قهرمانیم

آرمین چهارشنبه 20 آذر 1392 ساعت 09:46

سلام
من فکر میکنم بایرن بازی نکرد وگرنه راحت بازی رو میبرد. 15 دقیقه بازی کرد و 2 گل زد. تیم نمیخواست فشار بیاره به خودش. بازیهای بایرن بخاطره جام باشگاههای جهان بیشتر از بقیه تیماست واسه همین نمیتونن همه بازیهارو فشار بیارن. بایرن اگه لازم باشه هر تیمی رو میبره این باختم یه اتفاق بود که اشتباهات داورم تووش خیلی تاثیر داشت.

محمد امین چهارشنبه 20 آذر 1392 ساعت 10:23

بله به شرطی که از این شکست استفاده ی لازم بشه و رو نقاط ضعف تیم به خوبی کار بشه.

رضاباستیان چهارشنبه 20 آذر 1392 ساعت 12:36

سلام
بنظرم بعضی وقتهاباخت بهتره
مادیگه داشتیم خودمونوگم میکردیم
همش برد
همش شکستن رکورد
درنظربگیریدمثلااین باخت تودورحذفی بود
چقدذبدمیشد
تیم مابه یک شوک نیازداشت
امیدوارم این شوک کمک کنه که امسال چمپیونزلیگ وبگیریم
خیلی مهمه
هرچی رکوردزدیم 1طرف دفاع ازعنوان قهرمانی هم 1طرف
درنظربگیریدتیم بایرن(اسکلت بندی اصلی تیم آلمان)تو2سال اخرمنتهی به جام جهانی
قهرمان بشه ازنظرروانی خیلی کمک میکنه به المان

mary چهارشنبه 20 آذر 1392 ساعت 12:59

بایرن از خودش ضربه خورد.

فریبرز چهارشنبه 20 آذر 1392 ساعت 13:41

با نظر آرمین موافقم خداییش. وقتی میتونیم تو 20 دقیقه 2 تا گل به منچسترسیتی بزنیم یعنی اگه بازی مهمی باشه گلابراژ راه میندازیم. ولی یه چیزی میگم فکر کنم خیلی ها با نظر من موافق باشن. اشتباهات بواتنگ و دانته یکی از دلایل باخت بود و یکی دیگه از دلیلاشم این بود که گوتزه رفت بیرون و مارتینز اومد. خداییش یکی که خیلی خیلی فوتبال حالیش میشه واسه من توضیح بده چرا گواردیولا اصلا این تعویض رو کرد؟؟؟ وقتی تیم داشت خوب بازی میکرد اصلا لازم نبود آخه. آخه اصلا چه ربطی داشت که گوتزه خلاق رو بیرون کشید و مارتینز رو آورد جاش. حداقل نکرد ماندزوکیچ رو بیرون بکشه که هیچ کاری نمیکرد و مارتینز میومد با تیاگو هافبک دفاعی میشدن و لام میرفت تو پست خودش و گوتزه هم کنار ریبری و مولر اونجا خلاقیت خودشونو نشون میدادن. به نظر من که تعویض واقعا اشتباهی بود و اصلا دلیلشو نمیدونم که چرا این تعویض انجام شد

محمد امین چهارشنبه 20 آذر 1392 ساعت 14:02

مورینیو گفته باخت بایرن به سیتی مصلحتی و نقشه ی خود گواردیولا بوده!!چه میدونم شایدم اینجوری بوده!!!

mary چهارشنبه 20 آذر 1392 ساعت 15:23

مدیران سایت میشه این خبر رو که آقا محمد امین میگه بذارین.

ماریو گومز چهارشنبه 20 آذر 1392 ساعت 18:28

بجه ها تبریک یوونتوس چه خوشگل حذف شد امروز

onlyrobben چهارشنبه 20 آذر 1392 ساعت 18:42

به نظر بنده در بهترین زمان ممکن تیم شکست خورد واین شکست بهترین نتیجه ممکن برای بایرن بود وتیم از این به بعد با تمرکز بیشتری بازی میکنه،پارسال هم اون باخت به آرسنال و انتقادهای علیه تیم باعث اون همه افتخارات شد
یادمون باشه برای بدست آوردن هر چیزی باید غرامت بدی واین غرامت قهرمانی بایرن بود که تو بهترین زمان بایرن غرامت رو واسه قهرمانی این فصل خود داد

مهدی چهارشنبه 20 آذر 1392 ساعت 19:53

مطمئنم ازاین شکست درس خوبی میگیریم دیشب بچه ها بعداززدن گل دوم به خودشون مغرور شدن برای همین مابازی لرده باشکست عوض کردیم .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد