وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

مصاحبه ی شماره پانزدهم،مطمئنا آلمان از پس همه این تیم ها برخواهد اومد.

http://s2.picofile.com/file/7903352361/1.jpg

مصاحبه اختصاصی وبلاگ کانون هواردان بایرن مونیخ در ایران،میهمان این هفته ی ماعلی آقا یک بایرنی جذاب و البته شیرین لطفا با ما هراه باشد. 

 دوستانی که تمایل دارند در مصاحبه شرکت کنند میتوانند اینجا ثبت نام کرده و در قرعه کشی صندلی داغ قراربگیرند خواهشمنداست در روز چهارشنبه ایمیل خود را چک کنید در صورت عدم پاسخ تا روز بعد عزیز دیگری برای مصاحبه انتخاب خواهد شد.

متن مصاحبه

به صندلی داغ خوش آمدید، لطفا خودتون را معرفی کنید

من علی لطفی نیا هستم، 20 ساله ام، تو مشهد به دنیا اومدم و بزرگ شدم... و دانشجوی روان شناسی بالینی هستم، به شدت هم به رشته م علاقه دارم!!! دیگه باید چی بگم؟! ضمنا این صندلی ای که من روش نشستم زیاد داغ نیست امیدجان!!


خوب چی شد که بایرنی شدی؟ از چه سالی؟

یه جورایی طرفداری من از بایرن از علاقه به اُلی کان و جوانی البر شروع شد.


علی جان خاطرت هست اولین بازی بایرن که دیدی کدوم بازی بود؟

نه!!! قدیمی ترین بازی که تو ذهنم مونده همون بازیِ تلخ سال 99 بود روبروی منچستر


قطعا میدونی که بایرن یک خیلی مصدوم میده وآخرینش هم روبن که چند هفته ای نمیتونه بایرن را همراهی کنه نظرت در این رابطه چیه؟چرا اینقدر مصدوم میشن؟

من فکر میکنم تو تیمایی مثل بایرن که مسابقات زیادی داره و فشار زیادی رو تیم هست، این مسأله کاملا طبیعیه. البته همیشه هم اینجوری نیست و بعضی وقت ها شانس هم خیلی تو این جریان دخیله... اما به هر حال این مصدومیت ها زیاد به ضرر بایرن نشد؛ چون تو تیمی مثل بایرن اگه بازی به همه نرسه، این حاشیه هاست که نفس تیم رو میگیره و باعث میشه روند رو به جلوی تیم متوقف بشه


یعنی اگه تیم مصدوم نده پپ نمیتونه با مدیریت اتحاد تیم را حفظ کنه؟

به هر حال همه تیم ها یه مقاطعی از فصل با اینجور مشکلات مواجه میشن و این کاملا طبیعیه.بعید میدونم پپ نتونه از پس مدیریت تیم بر بیاد اما اما به هر حال هر از گاهی ممکنه اداره یک تیم از کنترل یک مربی خارج بشه و همین به نفع بایرن مونیخ نیست... در مجموع منظورم این بود که ایم مصدومیت ها مجموعه بایرن رو از مسیر صحیح خارج نکرده و ضربه زیادی به تیم نزده،

حالا شاید اگه جلو دورتموند مصدوم نداشتیم شیش تاییشون میکردیم...! اینو یادم نبود!!!


بازیکن مورد علاقت کیه؟

تو بایرن از تونی کروس واقعا خوشم میاد، شواین اشتایگر رو هم خیلی دوست دارم... ولی تو همه دنیا یکی از رونالدینیو خیلی خوشم میاد. و اعتقاد دارم زمان اوجش خیلی از الان مسی و رونالدو بهتر بود... از داوید لوئیز، ماریو بالوتلی و پرینس بوآتنگ هم واقعا خوشم میاد.


خیلی ها میگن موفقیت های بایرن بیشتر به خاطر ستاره هایی است که داره و  نقش کادر فنی را کم رنگ میکنند چقدربااین نظرموافقی؟

کاملا با این قضیه مخالفم و اصلا بحث مزحکیه به نظر من... همه دیدیم بایرنی چند هفته پیش دورتموند رو تحقیر کرد نصف تیمش رو در اختیار نداشت؛ شواینی و ریبری بهترین بازیکن های بایرن اند و شاید نصف بار فنی تیم به دوش اوناست. اما بایرن بدون نصف تیمش دورتموند رو جلو چشم تماشاگرهاش برد... این یعنی جواب این بحث خنده دار.بایرن بارها تو این چند سال نشون داده که اصلا مثل رئال و بارسا متکی به فرد نیست


 تلخ ترین و شیرین ترین مسابقه ای  که از بایرن در خاطر داری را برامون بگو علی آقا؟

تلخ ترن که قطعا همون فینال 2012 هست جلوی چلسی... که واقعا یک سال کاملا پررنگ تو ذهنم مونده بود.

شیرین ترین مسابقه هم بازی رفت مقابل بارساست... شاید 90 درصد بایرنی ها به این سوال همین جوابُ بدن،بازی برگشت جلوی منچستر، سال 2010 هم عالی بود! یه شبِ فراموش نشدنی بود واقعا.


قرعه کشی جام جهانی انجام شد وآلمان با غنا، پرتقال و آمریکا همگروه شد قرعه را چطور میبینی؟

قرعه زیاد آسون نیست اما خوب مطمئنا آلمان از پس همه این تیم ها برخواهد اومد. ایشالا قهرمان میشیم. خیلی به این تیم خوشبینم


تو دانشگاه و اطرافیانت کس دیگه هم طرفدار بایرن یا آلمان هست؟

راستش به لطف صدا و سیمای عزیز این روزا همه یا طرفدار رئالن یا طرفدار بارسا... و فکر میکنم صدا و سیما تو این رسالتش (که همون طرفدارسازی برای بارسلونا و فوتبال اسپانیا باشه) کاملا موفق بوده... اما کسی که خیلی تو بایرنی شدن من نقش داشت، دایی کوچیکم بود.غیر از 2 تا دایی هام که طرفدار آلمان و بایرن ان؛ یه دوست خیلی دور هم دارم که اونم طرفدار فوتبال المان و بایرنه


سوال نفر قبلی از شما: اگه تا 5 سال بایرن اصلا جام نگیره بازم طرفدار بایرن میمونی ؟ یه طرفدار واقعی؟

اگه بایرن به دسته 3 آلمان هم سقوط کنه، بازم طرفدار بایرنم.


 سوال شما از نفر بعدی؟

بزار فکر کنم...تا حالا شده دوست داشته باشی یکی از بازیکن های بایرنُ بزنی؟؟؟ اگه شده... کدوم بازیکن؟!!!!!


اگه فقط میتونستی با یکی از اسطوره های بایرن در ارتباط باشی کدوم را انتخاب میکردی؟ چرا؟

اُلیور کان، بدون شک... این که دیگه دلیل نمیخواد!اُلی کان با همه فرق میکنه.


چندتا کلمه میگم اولین چیزی که به ذهنت میرسه بگو:

جوانی البر:سیاه

دورتموند: عقده

یورگن کلوپ: آقای خاص

بادشتوبر: خنده(از بادشتوبر هم خیلی خوشم میاد)

دانشجو: آینده


چه مدت میشه به وب ما سر میزنی؟ نظری، انتقادی، پیشنهادی؟

من از سال 89 وبلاگ شما رو میدیدم و عالی هستید، دیگه احتیاجی نیست برای دیدن اخبار بایرن تو سایتای خبری مختلف بگردم اما اگه چند نفر نویسنده توانا داشته باشید و خودتون یه سری مقاله بدید بیرون، در مورد بایرن و تیم ملی آلمان، فکر میکنم اینجوری وبلاگ خیلی از لحاظ کیفی ارتقاء پیدا کنه. و دیگه اینکه بعضی وقتا جو خبرا از حالت رسمی خارج میشه و عملا تبدیل به کری خونی میشه که این به اعتقاد من زیاد جالب نیست،این مسأله رو من بارها تو وبلاگ هوادارای دورتموند هم دیدم متأسفانه و اصلا دوست ندارم اینجا هم مثل کانون دورتموندیا بشه  و ضمنا من خودم میتونم تو نوشتن مقاله بهتون کمک کنم


خیلی ممنون،در آخراگه متنی، حرفی چیزی داری که دوست داری بگی ما در خدمتیم...

خواهش میکنم، آخرین حرفی که میخواستم بزنم اینه که دوست دارم بچه هایی که میان اینجا و نظر میذارن، مخصوصا طرفدارای بایرن، تحمل پذیزش انتقاد و کری شون بالا باشه اگه کسی از کانون هوادارای تیم دیگه اینجا اومد، فراریش ندن و اگر جوابش رو میدن طوری باشه که همراه با توهین نباشه... دوست دارم طوری باشه اینجا نظر مخالف کسی پاک نشه یا اینکه اگه کسی طرفدار بایرن نبود اینطور نباشه که حق اظهار نظر نداشته باشه.


از اینکه وقتت را در اختیار ما قرار دادی خیلی ازت ممنونم، شخصا از صحبت باهات خیلی لذت بردم،اگه کم و کاستی ای بود به بزرگواری خودت ببخش

خواهش میکنم، مرسی از اینکه منُ برای مصاحبه انتخاب کردید، حتما؛ شب بخیر...


از شما دوستان عزیز هم که همراه بودید نهایت تشکر را دارم،هفته ی آینده اگه عمری بود بازهم در خدمت شما هستیم.

به پایان آمد این دفتر                      حکایت همچنان باقیست

خدانگهدار

نظرات 11 + ارسال نظر
محمد امین یکشنبه 17 آذر 1392 ساعت 21:31

خیلی قشنگ بود.دستتون درد نکنه.فقط چرا طرفدار بالوتلی هستی علی آقا؟!!!من یکی که ازش متنفرم!!!!

ایمان یکشنبه 17 آذر 1392 ساعت 21:40

علی اقا خیلی مخلصیم جواب من که نفر قبلی بودم رو خوب دادی ولی سئوال خودت از نفر بعدی رو اصولی نپرسیدی سوالی کردی که شاید هیچوقت اتفاق نیفته ...

babak یکشنبه 17 آذر 1392 ساعت 21:58

عالی بود .درضمن باد اشتوبر کی به میادین برمیگرده

tarafdar یکشنبه 17 آذر 1392 ساعت 22:54

دستتون سلامت.عالی بود
آقا اصلا لطف طرفداری به دسته سومیشه
با قسمت بالوتلی دارش موافق نبودم..

کاوه یکشنبه 17 آذر 1392 ساعت 23:07

بااشتوبر 2ماه اینده به تمرینات برمیگره

محمد امین یکشنبه 17 آذر 1392 ساعت 23:19

کم کم داره برمیگرده.

هاینز دوشنبه 18 آذر 1392 ساعت 11:44

درود بر شما. صندلی خوبی بود
عاقا علی زن و بچه باروتعلی هم طرفدارش نیستن تو چطور شده از خوشت میاد؟
زنده باد بایرن

'Bas' دوشنبه 18 آذر 1392 ساعت 14:09

مصاحبه قشنگی بود
وای خدایی حیف نیست کسی که تیتان و البر، کروس و باستیان رو دوست داره بیاد از داوید لوئیز و ماریو بالوتلی خوشش بیاد

bardia دوشنبه 29 تیر 1394 ساعت 17:54 http://bayern.blogsky.com

Khoob bod vali balotelli ra mokhalef bodam

bayern شنبه 18 اردیبهشت 1395 ساعت 13:08 http://http:/Gravatar.com

این داداشمون ۲۰ سال داره بعد سال ۹۹ سه سال داشته چجوری بازی فینال رو یادشه میشه کمک کنید

اکبرماتئوس جمعه 25 فروردین 1396 ساعت 21:10

سلام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد