وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

تیم ملی فوتبال آلمان، گرما و رطوبت را مشکل اصلی خود در جام جهانی می‌داند

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ در حالی که آلمانی ها از قرعه تیم ملی فوتبال خود در جام جهانی 2014 برزیل راضی به نظر می رسند، روزنامه های آلمان روز شنبه دمای بالا و رطوبت بالای هوا را قویترین رقیب این تیم در مرحله گروهی مسابقات توصیف کردند.


به گزارش خبرگزاری آلمان از برلین، روزنامه «زودویچه سایتونگ» با اشاره به هم گروه شدن تیم آلمان با تیم های پرتغال و غنا و آمریکا نوشت، تیم ملی آلمان در گروهی قرار گرفت که می تواند به مرحله بعد صعود کند و در مراحل بعدی نیز با رقبای قدرتمند مواجه نشود. تنها مشکل در این گروه این است که تیم آلمان باید در شهرهایی بازی کند که دمای هوا و رطوبت هوا در آنها بالاست.
روزنامه فرانکفورتر روندشاو نیز نوشت از نظر آلمانی ها، علتی منطقی برای گلایه کردن وجود ندارد.
روزنامه دی ولت نیز نوشت، تیم های پرتغال و غنا و آمریکا مانع بزرگی در برابر تیم آلمان در مرحله نخست بازی ها به شمار نمی روند. 

فرانتس بکن باوئر اسطوره فوتبال آلمان نیز با این دیدگاه موافق است و می گوید تیم هایی که با آلمان هم گروه شده اند نمی توانند مانعی در برابر صعود این تیم به مرحله بعد باشند. 

پایگاه اینترنتی دراشپیگل نیز نوشت رقبای آلمان تیم های کوچکی نیستند ولی آلمان خوش شانس تر از انگلیس بود که باید با تیم های ایتالیا و اروگوئه بازی کند.
روزنامه بیلد نیز گروه آلمان را گروهی آسان توصیف کرد و مشکل این تیم را بازی در شمال برزیل در شهر های فورتالیزا و ریسوی و سالوادور دانست.

نظرات 7 + ارسال نظر
شوانی چابهار یکشنبه 17 آذر 1392 ساعت 08:47

من بیش حد از یوگی لو میترسم باز نتوانه تیم را از نظر روحی برابر تیمهای بزرگ اماده کنه مثله یورو2012ایتالیا

محمد امین یکشنبه 17 آذر 1392 ساعت 09:11

آخه ساعت بازی های آلمان هم بده.به وقت برزیل همش ظهر و بعد از ظهره ولی فکر نکنم مشکلی ایجاد بشه.

نوید یکشنبه 17 آذر 1392 ساعت 13:27

نمی دونم مردم چرا این جوری میکنند مگه مسی کیه 40000 نفر به فیس بوکش حمله کردن آبرو ایران رو دارن میبرن دیدید یکی میره امام رضا شفا پیدا میکنه مردم پیراهنش رو تیکه تیکه میکنند فکر کنم بازیکنان ایران با مسی همین کار رو بکنن گور پدر مسی و رونالدو عوضی های مغرور تازه مسی هیچ وقت پیراهنش رو به کسی نداده ازش پرسیدن چرا گفته باید یه پیراهنه دیگه باشگاه بهم بده تا اون رو بدم تماشا چیا یا بازیکنا این همه پول میخواد بده اون بابای عوضیش واسش نگه داره خودش که اختیار مالش رو نداره تازه خواستن فیلمش رو بسازن باباش اجازه نداده مالیات هم که نمیدن همین چند وقت پیش بود بردشون دادگاه. فکر کنم باباش عقده ای هستش اگه تو تیم ملی بودم چنان میزدمش که تا آخر عمر نتونه راه بره

Matthaus یکشنبه 17 آذر 1392 ساعت 14:13

از حالا داره بهونه میاره. ما نیازمند یه مربیه بزرگ و شجاع هستیم مثل بکن بائر. فکر می کنم یواخیم لو هفت سالی که مربی بوده کارنامه ش مشخصه و ما داریم راه اشتباهی رو میریم. همین آلمان رو الان بدیم دست دلبوسکه راحت قهرمانش میکنه

mahmood یکشنبه 17 آذر 1392 ساعت 15:06

اگه میتونی ساعت بازی را به وقت ایران بنویس

mary یکشنبه 17 آذر 1392 ساعت 15:44

ایول آقا نوید (البته کریس که پیراهنش رو به تماشاچیان میده و اگه با مسی بخوام مقایسه کنم ، کریس واقعا مهربونه)، هر چی در مورد مسی گفتی درست است.
من نمی دونم این پول ها رو کجا میخوان ببرند که مالیات رو هم میخورند، یعنی خجالت نمی کشن تو خیابونی راه میرند که با مالیات مردم متوسط ساخته شده و خودشون پولهاشون رو قایم کردند.
من برا مردم ایران متاسفم که اینطور سطح پایین رفتار می کنند.
کشور ما ایران کجا و آرژانتین کجا. یعنی فرهنگ ما اینه.؟
البته باید بگم بیشتر تقصیر آدمهایی مثل مجری برنامه نود و ...است که اینطوری بی جنبه میشن.
از الان هر فوتبالی که میخوان گزارش کنند ،( من که صدای tv رو قطع می کنم)، در هر یک دقیقه یک بار کلمه مسی رو تکرار میکنند.
آخه ببین یه تیم پیشکسوت آث میلان اومد اینا چی کار کردند، انگار مالدینی ندیده بودند، کم مونده بود که بازیگرها و بازیکنان دیگه طواف کنند حضرات رو.

محمد امین یکشنبه 17 آذر 1392 ساعت 18:49

ساعت بازی ها به وقت ایران به ترتیب بازی اول با پرتغال هشت و نیم شب بازی دوم با غنا یازده و نیم شب و بازی سوم با آمریکا باز هشت و نیم شب به وقت ایرانه محمود جان.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد