وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

گواردیولا به دنبال ماتا بعد از مصدومیت روبن

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، بعد از مصدومیتی که در بازی بایرن مونیخ مقابل آگزبورگ گریبانگیر آرین روبن شد و او را برای حدود 2ماه از میادین ورزشی به دور نگاه خواهد داشت، پپ گواردیولا سرمربی اسپانیایی باشگاه بایرن مونیخ برای جذب خوان ماتا ستاره اسپانیایی چلسی دست به کار شده و نام او را در لیست بازیکنان مدنظرش قرار داده است.

بایرن چهارشنبه در جام حذفی آلمان مقابل آگزبورگ قرار گرفت و برد این تیم مقابل حریف با مصدومیت روبن تلخ شد. ستاره هلندی بایرن که در دقیقه 4 این بازی اولین گل تیمش را به ثمر رسانده بود در نهایت مجبور به ترک زمین شد و نتوانست در جشن برد 0-2 تیمش در زمین حاضر باشد. حالا او دست کم برای شش هفته قادر به همراهی بایرن نیست و از همین رو شانس حضور در جام باشگاه های جهان را به طور قطع از دست خواهد داد. دراین گزارش به این نکته اشاره شده که این خود گواردیولا بود که نام خوان ماتا را روی میز گذاشته و جالب اینجاست که گواردیولا در طول دوران حضورش روی نیمکت مربیگری بارسا نیز تلاش زیادی برای جذب ماتا برای تیم کاتالان داشت که این اتفاق نیفتاد. حالا او با بهره گیری از نیمکت نشینی های مکرر ماتا در چلسی و جای نداشتن او در برنامه های مورینیو در چلسی امیدوار است تا بتواند ماتا را به آلیانس آرنا ببرد.

این درحالی است که خوان ماتا این روزها پیشنهادات زیادی را دریافت کرده؛ از چند تیم لیگ برتری گرفته تا تیمهایی مثل اتلتیکومادرید و بارسلونا در اسپانیا. حالا وب سایت اسپورت دایرکت نیوز در گزارشی یادآوری کرده که باواریایی ها نیز برای خریداری این ستاره اسپانیایی وارد گود شده اند تا با مصدومیت روبن ، ماتا را در جناح چپ به خدمت بگیرند.

نظرات 6 + ارسال نظر
mary شنبه 16 آذر 1392 ساعت 17:51

پپ، آخه این مورینیوی...، که بازیکن به تیمی که تو مربیش باشی نمیده.
دلم برا پپ میسوزه، آخییییییییییییییییییییییییییییییییییی
تا یه بازیکن خوب میشه ، یکی دیگه جاش و میگیره و مصدوم میشه، مسابقه گذاشتن

محمد امین شنبه 16 آذر 1392 ساعت 17:52

شوخی میکنی!!!آخه روبن کجا و ماتا کجا؟!!!

mostafa شنبه 16 آذر 1392 ساعت 18:56

بازم شایعه

رامین شنبه 16 آذر 1392 ساعت 20:49

ماتا رو بگیریم بعدش روبن که خوب شد بگیم روبن بچسب به نیمکت یا به ماتا بگیم برو رو نیمکت ، چلسی رو نیمکت بوده اینجا هم بشینه رو نیمکت ، بایرن بال زیاد داره : مولر - شگیری - گوتزه توی اون پست هستند نیازی به خرید ستاره تو اون پست برای 2 ماه مگه اینکه فصل بعد روبن تمدید نشه یکی مثل درایسلر بیاد ، کلا بازیکنی که از چلسی بیاد خوبه داوید لوییز . بعدشم اینها همه حرف ... گواردیولا از اون مربی ها نیست که تا مصدوم شد یه بازیکن سریع دستور خرید ستاره بده تازه اونم تو بایرن پرمهره .

r7 شنبه 16 آذر 1392 ساعت 23:59

چه قدر شایعه اومدن بازیکن به بایرن زیاد شده و همشون هم الکیه

mahmood یکشنبه 17 آذر 1392 ساعت 14:49

هنوز خیلی زود ه .ماباهمی این بازیکنان بایرن هزارخاطره داریم .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد