وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

کاپلو :باید در گروهمان اول شویم تا به آلمان نخوریم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، قرعه کشی مسابقات جام جهانی انجام شد و تیمهای شرکت کننده حریفان گروهی وحتی رقیبان احتمالی خود را در مراحل بعدی یعنی مرحله یک هشتم نهایی را نیز شناختند.

برپایه همین گزارش تیم ملی روسیه به سرمربیگری فابیو کاپلو که تیمش در گروه H مسابقات با تیمهای الجزایر ،بلژیک وکره جنوبی همگروه شده است از هم اکنون به مرحله بعد این مسابقات فکر میکند جایی که باید احتمالا با یکی از دو تیم پر قدرت گروه F مسابقات یعنی المان یا پرتغال روبه رو شود که مسلما برای مربی ایتالیایی دیدار با پرتغالی که قبلا با آنها در مرحله مقدماتی جام جهانی در قاره اروپا هم گروه بودند بسیار راحتر از آلمان مدعی می باشد.

در همین میان فابیو کاپلو در گفتگو با شبکه RTR روسیه میگوید : "از قرعه کشی راضی هستم . بلژیک حریف اصلی ما در این گروه خواهد بود .ما باید در گروه خود اول شویم تا به احتمال زیاد با ژرمنها در مرحله بعدی مسابقات روبه رو نشویم .آنها بسیار خطرناک هستند.باید در این راه تمام تالاش خود را به کار گیریم."

کاپلو قبلا در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی پیشین (افریقای جنوبی) با تیم ملی انگلیس با چهارگل مغلوب آلمان شد و از گردونه مسابقات حذف گردید در نتیجه کاپلوی ایتالیایی اصلا دوست ندارد این ماجرا برای تیمش یعنی تیم ملی روسیه که از انگلیس هم به مراتب ضغیفتر می باشد دوباره تکرار شود.

نظرات 2 + ارسال نظر
محمد امین شنبه 16 آذر 1392 ساعت 17:51

وای که چقدر از این یارو بدم میاد با این قیافش!!کاشکی به جا پرتغال روسیه اوفتاده بود تو گروه آلمان.اشکال نداره.چه حالی بده تو گروهشون دوم بشن یه چهار تای دیگه به تیم این عقده ای بزنیم!!

mahmood یکشنبه 17 آذر 1392 ساعت 15:03

کاشکی اینطور که جلودورتموند بازی کرده نصفشو جلو منچستر خرج میکرد.ابروریزی بود .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد