وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

نظر برخی از بازیکنان تیم ملی آلمان در خصوص گروه این تیم در جام جهانی

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، برخی از ملی پوشان تیم ملی آلمان در خصوص قرعه این تیم در مرحله گروهی رقابت های جام جهانی، به اظهار نظر پرداخته اند.


بنا بر گزارش Sportbild، برخی از ملی پوشان تیم ملی آلمان در خصوص قرعه این تیم در مرحله گروهی رقابت های جام جهانی، در صفحات اجتماعی خود به اظهار نظر پرداخته اند.

مسوت اوزیل:"غنا، آمریکا و پرتغال، گروه سخت اما قابل صعودی است. من از رویارویی مقابل کریستیانو رونالدو، فابیو کوئنترائو و په په، هم تیمی های سابقم در رئال مادرید بسیار خوشحالم."

روبرت زیلر:"آلمان همیشه برای کسب عنوان وارد یک تورنمنت بین المللی می شود، آلمان حریفان جذابی در گروه خود دارد،‌ بازی با آمریکا و کلینزمن بسیار جالب خواهد بود."

بندیک هوودس:"گروه بسیار خوب و متعادلی است و همه تیم ها از شانس صعود برخوردار خواهند داشت، بازی با غنا و کوین پرینس بوآتینگ بسیار جذاب خواهد بود."

مارسل اشملزر:"گروه بسیار هیجان انگیزی خواهد بود، اما قطعا سخت ترین گروه این رقابت ها نمی باشد. به نظر من جذاب ترین بازی ما مقابل غنا خواهد بود، چون بسیاری از دوستان من اهل این کشور هستند و رویارویی با بوآتینگ نیز خاطره انگیز خواهد بود. در مقابل پرتغال و کریس رونالدو هم کار سختی خواهیم داشت."

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد