وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بالاک: در فاع چپ مشکل داریم؛ لو هنوز 11 نفره اولیه را پیدا نکرده است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ میشاییل بالاک از قدرت تیم ملی کشورش در مسیر فتح جام جهانی آگاه است، ولی در مورد ترکیب اصلی تیم، تردید دارد.


آلمان در گروه بندی جام جهانی در کنار آمریکایی قرار گرفته که رهبری آن را یورگن کلینزمن به عهده دارد و بالاک می داند کار سرمربی سابقش مقابل مانشافت آسان نخواهد بود:

"می دانم که آلمان به خوبی آماده شده و تیم خوبی ساخته است؛ بازیکنان ما به نوعی تشنه موفقیت هستند و مطمئنم تنها برای جام قهرمانی، به برزیل می روند."

علی رغم اینکه آلمان در سال 2013 تنها یک بازی را باخته (که این بازی هم در رقابتی دوستانه مقابل همین آمریکا بوده است)، به نظر شماره 13، آنها هنوز مسائل حل نشده ای در تیم ملی شان دارند:

"نقاط ضعف زیادی نمی بینم، ولی بدون شک در دفاع چپ مشکل داریم. در این پست مدت هاست مشکل داریم، چون برای محدوده زمانی قابل توجهی، فیلیپ لام در آنجا بازی می کرد و سپس به سمت راست منتقل شد.

"در دفاع میانی ضعفی نداریم، ولی باید زوج مناسب را پیدا کنیم. سرمربی هنوز هم باید از یازده نفر ابتدایی و دفاع چپ، مطمئن شود.

"در مورد خط حمله و با وجود کلوزه و گومز، مشکلی نداریم و آنها هنگام نیاز، به کمک تیم خواهند آمد، ولی همه چیز به نظر یواخیم لو بسته است."

نظرات 3 + ارسال نظر
محمد امین شنبه 16 آذر 1392 ساعت 17:45

کاملا حرفت درسته

نواب یکشنبه 17 آذر 1392 ساعت 11:21

زنده باشی کاپیتان بزرگ و با تعصب بالاک کبیر

Seedosi یکشنبه 17 آذر 1392 ساعت 14:36

Boro migam podolski biada

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد