وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

لو: برزیل مدعی اصلی قهرمانی است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ یواخیم لو سرمربی تیم ملی آلمان معتقد است که برزیل در خانه، از بیشترین شانس برای بردن جام جهانی برخوردار است.


در حالی که از آخرین قهرمانی برزیل در جهان 12 سال می گذرد، یواخیم لو سلسائو را مدعی اصلی بردن جام جهانی می داند.

وی در مصاحبه با شبکه ZDF گفت: "از نظر من برزیل بزگترین مدعی تورنمنت است. نیرو و انرژی آنها در خاک خود، چیزی اضافه تر از حد انتظار است. برزیل امروز، چیزی مهم تر از تکیه بر ستارگان است و همچنین بازی در خانه، امتیاز بزرگی برای این تیم خواهد بود. اگرچه آرژانتین دوباره به تیمی قوی تبدیل شده است و کلمبیا هم یکی از بهترین های حال حاضر جهان است و البته تیم هایی چون اسپانیا، ایتالیا و هلند از دیگر مدعیان خواهند بود. بلژیک تیمی خطرناک و ژاپن هم قوی ترین تیم آسیاست."

نظرات 5 + ارسال نظر
فرهاد جمعه 15 آذر 1392 ساعت 18:09

آلمان اگه با این بازیکونها نتونه قهرمان جام جهانی بشه دیگه هیچ وقت نمیتونه . نسل طلایی آلمان شواینی لام رویس گوندوغان اوزیل کروس گوتزه خدیرا مولر اشملتزر هوفمان هوملس شورله نویر اریک دورم دراکسلر وایدنفلر مرتساکر پودولسکی . اینا بازیکونهای بسیار خوبی هستند . 4 سال دیگه بعضی از اینا سنشون بالاتر میره و بعید میدونم جایگزینی داشته باشن مثل شواینی و لام و پودولسکی و خدیرا. بهترین فرست برای قهرمانی آلمان فکر نمیکنم بازیکونی مثل لام و رویس و گوندوغان دیگه تو تاریخ آلمان پیدا بشه . نمیدونم دلیل این حرفهای لو چیه.

tarafdar جمعه 15 آذر 1392 ساعت 18:43

یه بخشی از حرفاش بازی روانیه یه بخش دیگه واقعیت به نظر من هیچ کشوری به اندازه برزیل از میزبانی استفاده نخواهد کرد فقط امیدوارم بازی خوب بچه ها فرصت کمتری بهشون بده

omidpm جمعه 15 آذر 1392 ساعت 19:14

امیدوارم که بازی روانی باشه ونتیجه عکس نداشته باشه.

حمید جمعه 15 آذر 1392 ساعت 19:52

اگه بو نترسه بد ترکیب نچینه قهرمانیم هیچ وقت تو این چند سال ستاره نداشتیم ترکیب بد هنوز معلوم نیست چیکار میخاد بکنه

بهراد شنبه 16 آذر 1392 ساعت 14:58

اینجوری تو نیمه نهایی آلمان به برزیل بهم میخورن ، آرژانتین و اسپانیا هم بهمدیگه. باید امیدوار باشیم اسپانیا و برزیل تا قبل از نیمه نهایی حذف بشن وگرنه دوباره سوم میشیم این یواخیم لو ترسوئه بازم سوم میشیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد